Pilasiko kotiäitiys urani?
Ennen lasta pääsin työhaastatteluihin yms, sain oikein valita minkä kesätyön valitsen :( nyt gradu valmistui. Paperit ulos yliopistosta niin olen maisteri. Olen ollut neljä kesää kotiäitinä.
Ala, joka ei työllistä. Miten päästä työelämään kiinni, kun kukaan ei halua palkata minua :(
Kommentit (5)
Kesätyöt on hyvin eri tilanne kuin oikea työ. Voisi olla yhtä vaikea tilanne vaikka sinulla ei lasta olisi löytää opintoja vastaavaa työtä tällä hetkellä.
Jäädessäsi kotiäidiksi et pilannut elämääsi, äläkä pilaa sitä jatkossakaan.
Kotiäitinä sinä pelastuit kuvitteluiltasi olevasi mies, mikä et luonnollisesti koskaan voisi olla, koska olet nainen omine arvokkaine piirteinesi, pidä niistä kiinni.
Uranaiset ja femakot, jotka edellistä itsestään kuvittelevat eivät enää ole naisia ja miehiä he eivät koskaan kykene olemaan, vaikka itse niin uskovatkin, mutta sensijaan he ovat muuttuneet luotaantyöntäviksi menettäessään naisellisuutensa ja kaiken sen, mikä naisessa on ihanaa.
Kotiäitinä teet erittäin arvokkaan työn naisena, juuri kuten oikean naisen kuuluukin. Pysy omana itsenäsi ja säilytä ihmisyytesi, unohda gradusi ja yliopistot.
Eiköhän avain ole tuossa mitä sanoit: ALA, JOKA EI TYÖLLISTÄ. Työllistyminen on siis vaikeaa muillekin, vaikkei olisi ollut kotiäiti.
Itse pääsin 7 vuoden kotiäitiyden jälkeen heti töihin, toisella hakemuksella jonka laitoin. Mutta ero on, että minä olen alalla jolla on työvoimasta pula.
Työmarkkinat ovat tällä hetkellä aivan tukossa. Ellet ole sos.terv.-alalla.
onko sulla vain yksi lapsi? Työnantajat tietty pelkää, että teet kohta lisää.