Nainen itkee orgasmin jälkeen
Onkohan miten yleistä? Tuore suhde ja tällaista ei ole aikaisemmin vastaan tullut. Hän on vielä vahvasti eroprosessissa ja mietin että onkohan sittenkään valmis uuteen suhteeseen.
Kommentit (8)
Olin nuorempana tuollainen. En tiedä miksi en enää!
Muakin useasti itkettää seksin jälkeen, vaikka en orgasmia saakkaan. Käsittääkseni ihan normaalia, seksin ja orgasmin aikana erittyy hormoneja, esim. oksitosiinia, jotka voi saada tunteilemaan. Oli kyllä vähän selittelemistä poikaystävälle, että seksissä ei ollu mitään vikaa, kun kyyneleet vaan vieri pitkin poskia. :-D
Minäkin itken välillä orgasmin jälkeen, enkä todellakaan tiedä miksi :D
No toiset itkee. Kuten minä esimerkiksi. Samoin mieheni joskus, on vielä tunteikkaampi kuin itse olen jos mahdollista. Ei välttämättä liity mihinkään huonoihin muistoihin tms.
Täällä kanssa itkupilli. Tuntuu vaan niin hyvältä kun tulee :D
Ota se positiivisesti.
Itse muistan yhä sen ensimmäisen kerran kun niin tapahtui. Olin hirmuisen rakastunut ja onnellinen juuri sillä hetkellä.
Ennen nykyistä kumppaniani itkin orgasmin jälkeen vain harvoin silloin, kun hormonit endorfiinit yms. löivät liikaa yli orgasmin aikana. Nykyisen kumppanin kanssa itken lähes aina orgasmin jälkeen ja joskus jo ennen, kun tuntuu kaikki niin voimakkaasti :D Et omalla kohdallani itkeminen vain korreloi hyvän orgasmin ja seksin kanssa eritoten tunnetasolla, vaikka fyysinen ulottuvuus vaikuttaa tähän tunnetasoon ylttämiseen. Tosin varoitin tyttöystävääni etukäteen tästä ominaisuudestani, ettei hän liikaa hämmentyisi ekan kerran osuessa kohdalle. Selvennykseksi siis vielä että olen nainen.
Joskus noita "post-orgasmitirauttelijoita" tuli vastaan, tuntuu kuulemma vain niin hyvältä että on herkkänä vielä orgasmin jälkeen ja itketyttää.