Antaisitko miehesi nussia Jennifer Lopezin kanssa?
Tai jonkun muun vastaavan todella kovan luokan maailmantähden kanssa jos sellainen tilaisuus tulisi?
Kommentit (17)
Enpä tiedä. Kai sillä Jenniferilläkin on asiaan oma mielipiteensä. Mua ehkä vähän kiusais, jos mun mies esiintyis ihan pellenä.
Niin, maailmassa on kahdeksisen miljardia ihmistä, joista puolet naisia... Pyöristetäänpä vaikka, että niistä 4 miljardista naisesta puolet olisivat alaikäisiä, eli käytännössä miehelläni on siis 1:2 000 000 000 mahdollisuudet seksiin J.Lo:n kanssa :D
Tottakai saisi..mä voisin sit vastavuoroisesti puuhata vaikka Brad pittin kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte pohtia, haluaa nussia vain mua.
Niihän ne miehet aina sanoo :)
No en kyllä nyt ymmärrä mitä lisäarvoa se toisi, että kyseessä on maailmanluokan tähti. Hauskinta olisi, jos mies paheksuisi samaan aikaan miesten maineen ja rahojen perässä juoksevia naisia. Mitä tuo sitten olisi?
Ei, en antaisi. Enkä usko seksin olevan niin hienoa jonkun Orlando Bloomin kanssa, että haluaisin vuorostani kokeilla häntä vain siksi, että on kuuluisa julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Niin, maailmassa on kahdeksisen miljardia ihmistä, joista puolet naisia... Pyöristetäänpä vaikka, että niistä 4 miljardista naisesta puolet olisivat alaikäisiä, eli käytännössä miehelläni on siis 1:2 000 000 000 mahdollisuudet seksiin J.Lo:n kanssa :D
Tämäkin olettaen, että J.Lo ei ole sen vaikeammin vieteltävä kuin joku lähiöpubin valas. ;)
Meidän suhteessa on vain yks, jonka kanssa ei lasketa pettämiseksi. Ja se on Vladimir Putin! ;)
(Tosin ilo taitaa olla vähän mun puolellani.)
Jos mä saisin vastavuoroisesti vapautuksen pettämissyytteistä Keith-Lee Castlen kanssa niin antaa mennä vaan.
Antaisin. Tai sanotaan näin, että en minä häntä voi estää nussimasta ketä haluaa, mutta J.Lo:n kanssa pantuaan voisi halutessaan vielä jatkaa suhdetta minun kanssani.
Just laiton tekstarilla luvan, että saa vapaasti peuhata Jenniferin kaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suhteessa on vain yks, jonka kanssa ei lasketa pettämiseksi. Ja se on Vladimir Putin! ;)
(Tosin ilo taitaa olla vähän mun puolellani.)
Olen tavannut Putin vuonna 90, tylsää seuraa oli.
No jos saisi mahdollisuuden ja haluaisi (no en usko että tekisi sitä jos oltaisi naimisissa mut what ever) niin senkun nussisi. Mua ei kylläkään nussisi enää sen jälkeen, mut ehkä mä olisikin aika blaah sen jälkeen muutenkin hänen mielestä.
Ei mulla taida olla valtaa antaa tai olla antamatta varsinaista lupaa. Toki ymmärsin kysymyksen kuitenkin, ja ketään muuta nussittuaan ei tarvitsisi koskeakaan enää muhun. Sama toisin päin.
No jos mun mies Lopezia saisin niin takuulla antaisin! :-D Tyrkyttäisin oikein!