Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuukupin saa pois ?!

Vierailija
09.08.2016 |

Siis herranjumala, oon neitsyt ja saan normaalisti yhden sormen sisääni...miten tuo on tarkoitus saada pois? Voiko tohon antenniin tehdä reiän ja sitoa siihen narun? Mitä lankaa käytän ettei katkea? En kyllä uskalla tunkea sisään jos en saa pois...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain yksi sormi mahtuu, kannattaa käyttää toistaiseksi jotakin muuta kuukautissuojaa.

Vierailija
2/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuppi menee yleensä niin syvälle, että vedän sen alemmas ihan antennista ja sitten vasta kun on aukolla,  tartun pohjaan sormilla ja vedän ulos.

Mutta useimmat tekevät tietääkseni niin että työntävät sormet kupin viereen emättimeen ja painavat vähän kuppia "tasatakseen alipaineen" jolloin kuppi irtoaa helpommin. Sitten vetävät kupin pohjasta kiinini pitäen kupin ulos. Itselläni kyllä lähtee helposti ilman mitään paineen tasauksiakin vain antennsita vetämällä, kun samalla vähän työnnän ulos lantionpohjalihaksilla. 

En usko että sinulle neitsyenäkään kupin poisto on ongelma, JOS onnistut sen sisäänkin saamaan. Kaikilla neitsyillä se ei välttämättä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toistaiseksi? En oo kokenut tarpeelliseks yrittää tunkea enempää, pitäisikö vaan antaa mennä kun monelta on jo tässä iässä mennyt neitsyys? :D Mikähän virhemalli minä sit oon...

Vierailija
4/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä lantiopohjan lihaksilla alaspäin kuppia ja vedä antennista, kun kuppi on tarpeeksi alhaalla nappaa kiinni kupin pohjasta niin paine hellittää eikä kupin pois ottaminen satu. Vaatii pari harjoittelukertaa, mutta kyllä se sitten alkaa onnistua.

Vierailija
5/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, ehkä alan vaan treenata :D Mutta voiko siihen silti sitoa sen narun, että voin kiskoa siitä väkisin ulos jos käy vahinko...pohdin tässä että yhdellä sormella poistais alipaineet ja kiskois narusta alussa? Joo, oon vähän epätoivoinen tapaus tässä.

Vierailija
6/6 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai toistaiseksi? En oo kokenut tarpeelliseks yrittää tunkea enempää, pitäisikö vaan antaa mennä kun monelta on jo tässä iässä mennyt neitsyys? :D Mikähän virhemalli minä sit oon...

Sanoin "toistaiseksi" sen vuoksi, että sain vaikutelman siitä, ettet tunne omaa värkkiäsi ja sen toimintaa vielä kovin perusteellisesti. Neitsyydellä ei tarvitse olla asian kanssa mitään tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi