Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut jätettiin, tyydynkö hiljaa kohtalooni vai...

Vierailija
09.08.2016 |

Kyselenkö selityksiä ja syytä? Emme ehtineet olla kauaa "kimpassa". Totesi vaan ettei tästä tule mitään ilman muita selittelyjä. Toisaalta janoan tietoa, mikä minussa ei ollutkaan tarpeeksi, onko hänellä toinen...tms. Ja mieleni tekisi kysyä sekä koen tavallaan olevani "oikeutettu" selitykseen.

Järjellä ajateltuna se tuskin muuttaisi mitään vaikka hän kertoisikin jonkun syyn, pahimmassa tapauksessa olisin ollut onnellisempi tietämättä. Ja jotenkin koen oloni arvokkaammaksi kun vain vastasin hänelle että jos niin olet päättänyt. Luki viestin muttei vastannut.

Annanko olla vai alanko vääntämään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
2/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala vääntämään. Ei hyödytä mitään.

Vierailija
4/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ollut ollenkaan aloitteellinen, et seksissä etkä edes viesitetllyt ennenkuin mies ensin laittoi viestiä...niin se voi olla syy.

Vierailija
5/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein kerjäisit verta nenästi tunkemalla käden kyynärpäätä myöden nenääsi?!

Vierailija
6/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
7/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatttaa alkaa ladella ilkeyksiä, ota se huomioon.

Vierailija
8/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Eikä aina ole syytä ja vaikka olisi, et ole "oikeutettu" selitykseen.

Vierailija
9/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH! Vaadit nyt vähintään kymmenen kohdan listan, jossa hän luettelee eriominaisuuksia miksi hän koki näin ja menette vähintään vuodeksi pariterapiaan tekemään syväanalyysiä miksi suhteestanne ei tullut mitään.

Vierailija
10/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kannalla olin itsekin että annan olla ihan alunperin jo. Ja samassa päätöksessä täytyy nyt sitten pysyä. -ap

Vierailija
11/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla.

On luonnollista että haluaa tietää syitä tapahtumille. Myös sellaiselle, miksi toista ei enää kiinnostanutkaan jatkaa. Itse olisin varmaan kysynyt syytä, vaikkakaan en alkaisi tivaamaan tai vääntämään.

Vierailija
12/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla.

On luonnollista että haluaa tietää syitä tapahtumille. Myös sellaiselle, miksi toista ei enää kiinnostanutkaan jatkaa. Itse olisin varmaan kysynyt syytä, vaikkakaan en alkaisi tivaamaan tai vääntämään.

Ainahan saa haluta. Minäkin haluan, että tuo sade tuosta lakkaisi, että pääsisi kauppaan.

Vierailija
13/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla.

Ainahan saa haluta. Minäkin haluan, että tuo sade tuosta lakkaisi, että pääsisi kauppaan.

OK.

Vierailija
14/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Vaikka saisit vastauksen, se saattaisi olla vain joku sopiva keksitty selitys.

Vierailija
15/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, sanon minäkin. Ei se muuta mitään. Tuskin sinusta ihmisenä sellaista vikaa olisi ehtinyt parissa kuukaudessa selvitä, mitä sinun pitäisi asiakseen lähteä työstämään, tässä mielessä ymmärrän ennemmin moisen selonteon kaipuun pitkästä suhteesta erotessa. Et nyt sytyttänyt oikeita fiiliksiä miehessä, ei sen sen kummemmin tarvitse liittyä sinun personaasi tai muuhun sinussa itsessäsi.

Erosin itsekin alkukesästä vajaan puolen vuoden suhteesta, oikeastaan yhteisestä päätöksestä. Sen jälkeen pidimme edelleen kaverinomaisesti tiiviisti yhteyttä, kunnes kylmästi vain lopetin yhteydenpidon (sanottuani toki, etten halua enää pitää yhteyttä), se ei auta erossa, kuitenkin tunteita oli. Mieli teki koko ajan itsekin ottaa yhteyttä, mutta sen sijaan kirjoitin piiii-iiiitkän meilin hänelle, kaikki mitä halusin sanoa. Ja jätin sen lähettämättä. Sain kuitenkin itselleni siitä helpotuksen, kun olin avannut kaikki asiat mitä mielessäni sen suhteen oli.

Itse asiassa eilen törmäsin meiliin luonnoksissa, ja olen onnellinen etten koskaan lähettänyt sitä! =D Jestas mitä loputonta ajatuksenvirtaa, vaikka silloin tuntui että kirjoitin ihan loogisesti, mielessä tuolloin jopa vähän väreili että olisin sen jopa lähettänyt, nyt suorastaan hävetti lukea sitä... XD

Vierailija
16/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta anna olla.  Sinussa mitä luultavammin ei ollut mitään vikaa. Kaikki vaan eivät sytytä, kemiat eivät kohtaa. 

Yleensä tuo, että haluaa kuulla jonkun "syyn", on vaan sitä, että halua kuulla jotain todella kornia.

"olet elämäni nainen, mutta olen kuolemassa puolen vuoden päästä, joten en voi päästää ketään sydämeeni.."

"olemme puolisisaruksia, rakastan sinua silti elämäni loppuun asti"

Pitää vaan hyväksyä, että sinä olit ok, mutta et kolahtanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän