Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihii mikä uni :DD

Vierailija
02.03.2006 |

Ette ikinä usko mitä unta näin viimeyönä :D

Olin jossain bilettämässä, jotkut tanssit tms. Saavuin sinne paikkaan, mutta siellä oli niin pimeää ettei kunnolla eteensä nähny. Samantien joku pokkas mut siitä ja aattelin että samapa tuo ja lähin tanssimaan. En uskaltanu kattoo tanssittajaa kasvoihin kun aattelin etttä se on joku kauhea ilmestys. Se tyyppi laulo samalla musiikin tahtiin ja aattelin että ei se ainkaan osaa laulaa.. No, tanssin loputtua rohkaistun kattomaan partneriani, ja se oli..... KIRKA!!! :D En tiedä mitä piileviä fantasioita nää on, mutta en oikeesti eritysemmin tykkää kyseisestä laulajasta.. Jokatapauksessa, jatkettiin sitten iltaa yhdessä. Oli oikein herrasmies ja tanssitti mua koko illan :DDD Järkkyä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näin taannoin tosi järkyn unen. Näen sekavia unia kun olen raskaana, mutta tämä oli kyllä tosi ihme. En enää muista muita vaiheita unesta, kuin että oli kesä, kävelin puun alitse/ohitse, ja Pirjo Bergström (? se n. 50 v pulleahko pitkätukkainen muusikko/taiteilija) seisoi puussa kahdella oksalla alapää paljaana ja oli ajellut karvansa... Julisti olevansa onnellinen ja ylpeä itsestään ja siitä että uskaltaa olla sellainen kuin haluaa. Kaikki naiset, ajelkaa karvoituksenne!

Huhhuijaa, kyllä hieman mietitty, mitä mun pääkopassa oikeen tapahtuu...

Vierailija
2/2 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös aika hauskoja...

Kertokaas lisää hauskoja unianne...=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla