Olympialaisissa suurimmalla osalla naisista on
pitkät upeat hiukset :). Vain muutama lyhythiuksinen. Hienoa että sukupuolet erottuvat ja nainen "saa" olla naisellinen.
Kommentit (9)
Suomessa lehmät leikkuuttaa hiukset mahd. Lyhyeksi ja kehuu kuin ei tarvitse sitten enää pestä niitä ja että mies tekee ruuan ja siivoo
Mä oon niin laiska, että pidän pitkää tukkaa.
En itse myös seuraa olympialaisia, koska tissit on poikkeuksetta pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lehmät leikkuuttaa hiukset mahd. Lyhyeksi ja kehuu kuin ei tarvitse sitten enää pestä niitä ja että mies tekee ruuan ja siivoo
Miten kissan voi muuttaa lehmäksi?
Menee sen kanssa naimisiin.
no huomasitko, että suurin osa on myös aika nuoria. Pitkät hiukset ovat yleisiä nuorilla Suomessakin. Sitten on nuo geenit, muilla vaan nyt on paksummat hiukset. Miten kaljujen suomalaisukkojen jälkeläisillä voisikaan mitään paksuja hiuksia olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kissan voi muuttaa lehmäksi?
Menee sen kanssa naimisiin.
Miten pääsee selluliitista eroon?
Ottamalla avioeron.
Vierailija kirjoitti:
no huomasitko, että suurin osa on myös aika nuoria. Pitkät hiukset ovat yleisiä nuorilla Suomessakin. Sitten on nuo geenit, muilla vaan nyt on paksummat hiukset. Miten kaljujen suomalaisukkojen jälkeläisillä voisikaan mitään paksuja hiuksia olla?
Ei Jannan isä ole kalju, ei edes kaljuuntuva. Janna on.
Vierailija kirjoitti:
ei suomalaisilla naisilla kasva hiukset, ohutta seittiä.
...ja pienet tissit...