Miksi rajakit ei osaa pilkkusääntöjä?
Kommentit (35)
Pilkut on minulle vähän vaikeita, yritän opetella.
Nusuta sinä pilkkuja, me teemme tärkeämpiä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Pilkut on minulle vähän vaikeita, yritän opetella.
ovat 😞
Heh rajakki on ilmeisesti hyväksyttävä sana mutta s uvakki ei. Voi ei tätä palstaa:DD
Ei rajakit välitä Suomesta eikä suomesta tuon taivaallista. Pelkäävät vain omasta puolestaan.
"Miksi rajakit ei osaa pilkkusääntöjä?"
Miksi s-uvakit eivät osaa kielioppia?
Tarkoitat kai, että he eivät osaa?
Ei suomi ole koskaan ollut mikään sivistysvaltio. Eniten sekqaisin on juuri ne yksilöt, joilla sivistyneen esittäminen on keskeisiä harrastuksia, jonka avulla voi kokea itsensä paremmaksi kuin muut. Tärkeintä, että voi olla pikkumainen ja jotenkin perustella nenä pystyssä elämäntapansa.
Kuka pilkkua nussii, hän ei sitten muuta ikinä nussikaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh rajakki on ilmeisesti hyväksyttävä sana mutta s uvakki ei. Voi ei tätä palstaa:DD
Mistä näin päättelet?
Ap sulla on otsikossa virhe. T. Tolkun ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ei rajakit välitä Suomesta eikä suomesta tuon taivaallista. Pelkäävät vain omasta puolestaan.
Välitän Suomesta, mutta pelkään ensisijaisesti perheeni ja itseni puolesta. Mitä pahaa siinä on?
Mikseivät zuvakit osaa monikkomuotoja?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai, että he eivät osaa?
Puhekielen käyttö ei ole virhe.
Jotta te suvaitsevaiset voisitte tuntea itsenne muita paremmaksi.
ei jaksa kirjottaa kunnolla kun on puhelimella netissä. eikä se ole pääasiakaan tämmösessä tapauksessa. eri asia äikän tunnilla. puhelimella tulee helpommin kirjotusvirheitä.
Mä ainakin kirjotan tarkoituksella "puhemaisesti" jotta siitä välittyy se viesti paremmin. Jos kaikki kirjoittaisi pilkullee oikein, olisi näitä keskusteluja tylsää lukea. Kirjoitusvirheet tekevät viesteistä persoonallisempia.
Huomaatteko rajakiksi ja palstapesuksi yms. saa haukkua ihan rauhassa eikä kukaan tee asiaton ilmoitusta. Modetkaan ei puutu lol. En jaksa tehä ilmotusta, näyttäköön rauhassa typeryytensä kaikille mahollisimman pitkään.
autaistko minua pilktus saannoissa haluun opia suomen kielen. kiitos.