Kaveri peruu aina tapaamiset
Ollaan oltu kavereita jo lähes 10v. Koulussa tutustuttiin kun oltiin samalla luokalla ja liikuttiin kolmen ihmisen ryhmässä. Nykyään kaikki kolme asutaan eri paikkakunnilla joten hirveän usein ei ole edes mahdollista nähdä. Sitten kun lopulta sovitaan et nähdään porukalla niin tämä yksi ystävä joko peruu, keksii tekosyyn tai sitten tapaamispäivänä lopettaa vastailun. Ehdottaa sitten tapaamista seuraavalle päivälle ja senkin tottakai sitten peruu. Tästä on sanottu sille ja vastaukset on että hän haluais nähdä mutta ei jaksa. Ja itse hän ehdottaaki et nähäänkö mutta viimeisen vuoden aikana ollaan nähty kerran ja sovittuja tapaamisia on ollu useita.
Onko muilla ollu samanlaisii "kavereita"?
En tiiä mitä tuon kans voi tehä. Textataan lähes päivittäin mutta tapaamiset on aina yhtä hankalii :(
Kommentit (5)
Tiedän tuollaisia ihmisiä, mutta eihän ne enää mitään kavereita ole. Heillä on itsellään jokin mielenterveysongelma, esimerkiksi kaksisuuntainen mielialahäiriö. Eivät pysty pysymään missään suunnitelmissa, kun fiiliksen mukaan suunnitellaan ja fiilikset sitten muuttuu.
Aateltiinki sen toisen kaverin kanssa ettei enää oteta sitä yhtä mukaan ku se ei ikinä tuukkaan, saa vaan meijät pahalle tuulelle. Sillä "kaverilla" on ollu aina tapana vähä liiotella ja vääristää tarinoita. Jotain masennusta sillä joskus vuosia sitten oli, liekköhän vanhat ongelmat palautunu :/
Mä tein tuota kun olin masentunut. Hävetti, mutta en voinut sille mitään. Olen jälkeen päin pyytänyt anteeksi.
Ikävä myöntää, mutta teen tuota itsekkin.. Johtuu paniikkiongelmista. Aluksi olen innoissani tapaamisesta ja sitten turha jännitys/paniikki ottaa vallan vaikka en kavereitani todellakaan jännitä. Aina kuitenkin ilmoitan ajoissa etten pääse. Ne tilanteet harmittaa mua itseäkin, siksi ei enää tuu paljoa sovittua kenenkään kanssa.
Mulla ei kauaa olisi tuollaista "kaveria." En suostuisi enää siirtämään tapaamisia. Teitä on siis 2 muuta kaveria? Tekisin niin, että sopisin tapaamisen ja jos taas 1 ei tule, niin ei sitten tulisi. Pidemmän päälke, en varmaan olisi paljon edes tekemisissä ja luultavasti tapaamiskutsutkin jäisivät. Ei arvosta muita, kun aina siirtelle tai ei ilmaanny paikalle.