Onko ihan normaalia? Miehen hygieniasta.
Emme asu yhdessä ja suhdetta takana noin vuosi. Saunoimme ja tänään katsoin pyyhettä että olisiko tarvetta pestä. Hän on käyttänyt sitä siis yhden kerran pesun jälkeen. Huomasin pyyhkeessä jotain kellertävää. Haistoin sitä vaistomaisesti. Se haisi perseelle eli vienosti paskalle mutta siis likainen perse kuvaa hajua parhaiten. Itse pesen takapuoleni aina kakkaamisen jälkeen ja ihmettelen miten pyyhkeeseen voi tulla suihkussa käynnin jälkeen kellertävää likaisen perseen hajua. Mies on oikeasti hygieeninen. Tai niin luulin. Käy vähintään kerran päivässä suihkussa, pesee käsiään kiitettävästi, hampaat aamuin illoin ja käyttää myös hammaslankainta. Miksi näin tapahtui kun suhdetta on takana jo vuosi ja olen rakastunut? En millään kehtaa sanoa haistelleeni hänen pyyhettään. Kai se on sitten alettava vihjailemaan, että perse olisi hyvä pestä kakkaamisen jälkeen ja muutenkin säännöllisesti saippualla. Toisaalta kun nyt muistelen niin mies pesi itsensä vasta lopuksi suihkusaippualla. Ja välillä kävi pyyhkeen kanssa istumassa terassilla ja viilentymässä juoden kylmää olutta. Se sitten selittääkin mutta aika kuvottavaa, eikö? Kertokaa mielipiteitä ja ajatuksianne.
Kommentit (8)
Kuulemma jotkut ihmiset tekee silleen että käyvät kakalla juuri ennen saunaa/suihkua eivätkä pyyhi vaan pesevät sitten itsensä siellä. Ehkä tämä voisi olla syynä? Ottaisin puheeksi miehesi kanssa.
Hommaa sellainen kunnollinen japsityylinen pönttö, jossa on vesisuuttimet joka kulmassa. Painota, että nyt tulee varmasti perse puhtaaksi paskomisen jälkeen :)
Rupeaa omat pakkomielteet tuntumaan aika harmittomilta tämän ap:n miesten alapään hajuihin suuntautunneen pakkomielteen rinnalla!! Voi sua:(
Ei sitä persettä joka vessakäynnin jälkeen tarvi pestä, riittää ihan kun pyyhkii paperilla. Suotavaa toki olisi, että suihkussa sitten pestäisiin se perse (ja muut osiot myös) ihan saippualla ja vedellä hangaten, eikä vaan vähän sohittaisi sinne takapuolen suuntaan suihkulla. Mutta Porvoossahan kaikki on mahdollista, jopa suihkussa käymisen vaikeus ja miehen pyyhkeen haistelukin on ominaista porvoolaisille.
Etköhän jo vastannut itse itsellesi. Toi sun haistelu "vähän" haiskahtaa.