Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brittinainen ruiskautti äidinmaitoa valittavan naisen päälle :D

Vierailija
06.08.2016 |

Valittaja pyysi naista siirtymään muualle imettämään, koska imetys "häiritsi hänen aviomiestään" :D Tapahtui englantilaisen kaupungin puistossa. Siinäpä hyvä strategia..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
2/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kuinka jotkut vielä häiriintyvät imettämisestä kun nuoriso menee nännit näkyvillä ja ilman rintsikoita ihan joka päivä. Jos aletaan kieltään jotain niin se pitäisi kieltää kaikilta eli yhtäkään paljasta rintaa ei pitäisi näkyä, missään, ikinä. Onko sitten kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja julkaisi asiasta facessa postauksen ja yllättäen kaikki paikalliset ovat menneet imettäjän puolelle. Että mkä oikeus tällä valittajalla on asiasta edes valittaa?

Vierailija
4/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritteiden roiskiminen toisten päälle on yleistä eläinten keskuudessa.

Onko imettävät äidit siis elukoita? Joissain maissa eritteiden roiskiminen toisten päälle lasketaan törkeäksi pahoinpitelyksi, toivottavasti nainen saa kunnon rangaistukset. Britti-wt-menoa parhaimmillaan, ja tämä on av-mammojen mielestä hupaisaa? Kertoo teistä kaiken oleellisen.

Vierailija
5/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tulos, kun makeisia ja tupakoita saa kioskeista!

Vierailija
6/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eritteiden roiskiminen toisten päälle on yleistä eläinten keskuudessa.

Onko imettävät äidit siis elukoita? Joissain maissa eritteiden roiskiminen toisten päälle lasketaan törkeäksi pahoinpitelyksi, toivottavasti nainen saa kunnon rangaistukset. Britti-wt-menoa parhaimmillaan, ja tämä on av-mammojen mielestä hupaisaa? Kertoo teistä kaiken oleellisen.

Olet väärässä. Laki on Briteissä imettäjän puolella. Valittaja teki väärin.

A recent law protects the rights of breastfeeding mothers, who cannot be discriminated against in public by being asked to leave cafes, shops or public transport.

Vierailija
7/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun väki nai puistossa puolustelijoiden mielestä se on ihan luonnollista, mutta imettäminen häiritsee.

Vierailija
8/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä linkki Daily Mailiin jos kiinnostaa. Kommentteja sataa sielläkin. Minä muutuin imetysmyönteiseksi sen ällö-teron facesolvauksen myötä.

Vierailija
9/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osui silmään.

Vierailija
10/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ihan oikein! Lapsen imettäminen julkisesti on luonnollista ja lapsen parasta ajattelevan äidin toimintaa, eikä mitää eroottista "hei, kattokaa mun tissejä!"- tyylistä huomionhakua. En voi käsittää, miksi jotkut nipot kuvittelee juuri tuota jälkimmäistä.. Siitäs sai, mokoma akka, buahhahhahhaaa!!

Vierailija
11/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tämä eritteidenroiskija saanut pippurisumutetta naamalleen.

Vierailija
12/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Xd

Vierailija
13/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota imettämisestä valittamista. Valittaja olisi voinut viedä herkkismiehensä muualle, jossei tissejä ja lapsen ruokintaa kestä nähdä. Imettävä äitikin kyllä toimi asiattomasti.

En tiedä, olen miljoona kertaa nähnyt Helsingissä pyöriessä, kun joku virtsaa, muutamat julkisesti hässivät ja yksi julkisesti paskantavakin tullut nähtyä. Ja räkijöitä pilvin pimein. Kaikki tuo on mielestäni paljon ällöttävämpää kuin pienen söpön vauvan ruokinta yleisesti kauniina pidetyllä naisen ruumiinosalla. Silti ei ole ikinä tullut mieleen mennä valittamaan kusipaskarään erittäjille tai seksin harrastajille, vaan olen jatkanut matkaani jonnekin, missä näitä minua ällöttäviä aktiviteetteja ei tapahdu. Imettävät äidit ei häiritse yhtään, en yleensä edes huomaa, jos joku imettää julkisesti.

Vierailija
14/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti... Itsestäni tuntuisi samalta kuin joku olisi kussut päälleni. Nyt jotain rajaa noitten äitihormoneidenkin kanssa. 

Vierailija
15/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osui silmään.

Voi luoja. Suakaan ei haittaisi, jos joku hepatiitti-hiv-narkkari räkisi silmillesi?

Vierailija
16/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota imettämisestä valittamista. Valittaja olisi voinut viedä herkkismiehensä muualle, jossei tissejä ja lapsen ruokintaa kestä nähdä. Imettävä äitikin kyllä toimi asiattomasti.

En tiedä, olen miljoona kertaa nähnyt Helsingissä pyöriessä, kun joku virtsaa, muutamat julkisesti hässivät ja yksi julkisesti paskantavakin tullut nähtyä. Ja räkijöitä pilvin pimein. Kaikki tuo on mielestäni paljon ällöttävämpää kuin pienen söpön vauvan ruokinta yleisesti kauniina pidetyllä naisen ruumiinosalla. Silti ei ole ikinä tullut mieleen mennä valittamaan kusipaskarään erittäjille tai seksin harrastajille, vaan olen jatkanut matkaani jonnekin, missä näitä minua ällöttäviä aktiviteetteja ei tapahdu. Imettävät äidit ei häiritse yhtään, en yleensä edes huomaa, jos joku imettää julkisesti.

Imettävien naisten rinnat ovat kaikkea muuta kuin kauniit. Paisuneet, suonikkaat, raskausarpiset, ja ne nännit :-X

Vierailija
17/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee ne vaihtamattomat kakkavaipat ja niiden haju jossai ravintolassa.

Vierailija
18/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Hyi helvetti... Itsestäni tuntuisi samalta kuin joku olisi kussut päälleni. Nyt jotain rajaa noitten äitihormoneidenkin kanssa. 

No onko pakko mennä kiusaamaan äitiä, joka ruokkii lastansa? Millä oikeudella jollain ihmisellä on oikeus sanoa että ei saa lapsi syödä koska lapsen syöminen kiihottaa mun miestä? Tästähän on kyse. Mä olisin todellakin tehnyt ämmälle ja sen sikamiehelle selväksi, että pysyvät itse vaan kotona jos ruokaileva lapsi on niin häiritsevä.

Vierailija
19/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mauttomasti toimittu. Äidin tempaus vain muuttaa niiden ihmisten mielipiteitä entistä kielteisemmiksi julki-imettämistä kohtaan, jotka suhtautuivat siihen alun perinkin kielteisesti. Valittaja oli tökerö, mutta mikään ei anna oikeutta roiskia toisen päälle eritteitä.

Vierailija
20/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ihan oikein! Lapsen imettäminen julkisesti on luonnollista ja lapsen parasta ajattelevan äidin toimintaa, eikä mitää eroottista "hei, kattokaa mun tissejä!"- tyylistä huomionhakua. En voi käsittää, miksi jotkut nipot kuvittelee juuri tuota jälkimmäistä.. Siitäs sai, mokoma akka, buahhahhahhaaa!!

Ihan oikeasti puolustelet eritteiden ruiskuttamista toisten päälle tilanteessa, jossa on eri mieltä jonkun kanssa? Sama kuin olisi sylkenyt. Vaikka toinen käyttäytyisi huonosti, ei "kostona" voi toimia aivan mielivaltaisesti.