Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2642)

Vierailija
2381/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama iskee jos juoksee, joten ihmeellisesti koikkelehtien ja hypähdellen piti kiirehtiä kotiin ukkosen yllättäessä. Ei iskenyt.

Vierailija
2382/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kerrottiin että punakärpässienet ovat myrkyllisiä. Siksi jollain lailla pelkäsin niitä ja ajattelin niiden olevan ainoa myrkyllinen sieni mitä on olemassa. Hiukan erikoista minusta että nimenomaan niiden sanottiin olevan myrkyllisiä koska on olemassa paljon myrkyllisempiäkin sieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joissakin WC:issä on sellainen ison pisaran kuva ja pienen pisaran kuva siinä napissa niin lapsen aivoilla ajattelin , että se on sitä varten siis että vesilaitos jotenkin kirjaa oliko iso vai pieni hätä ja siksi sitä piti painaa, että ne siellä vesilaitoksella tietävät ja voivat tehdä tutkimusta :D

Vierailija
2384/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoni väitti minulle että hänen kotipihassaan olevassa saunarakennuksessa asuu saunatonttu. Minä uskoin sen ja kerran jopa olin täysin varma että näin sen tontun siellä saunassa kun uskaltauduin menemään sinne melko hämärään saunaan yksin.

Vierailija
2385/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat syntyy kakkosesta.

Vierailija
2386/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ovat olleet juuri saman näköisiä lapsina, vain pienikokoisempia.

Esikoulussa sain ensimmäisen koulukirjani. Ajattelin, että kuudennella luokalla se kirja on luettu loppuun ja olen tietysti ihan valtavan viisas.

Presidentinvaalit taas ajattelin alle kouluikäisenä käytävän niin, että siellä vaalilistalla on kaikkien suomalaisten miesten nimet (no totta kai, Kekkonen oli edellinen presidentti, joten selvää on, että seuraavakin presidentti on mies...). Niistä miehistä sitten valitaan presidentti ja jokaisella on mahdollisuus! Kyselinkin äidiltäni, että monta ääntä isä sai. Äiti ei tajunnut tätä kysymystä ollenkaan.

Vierailija
2387/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillinen mummoni oli sitä mieltä, että vain huonot naiset meikkaa ja laittaa kynsilakkaa.

Niinpä aina kun näin meikatun naisen, jolla oli kynsilakkaa, ajattelin, että tuossa on huono nainen.

Nolo tilanne syntyi, kun mummolassa ollessani sinne tuli vierailulle joku tosi voimakkaasti meikattu sukulaisnainen, jota en tuntenut.

Kovaan ääneen sanoin: Onko tuo täti huono nainen?

Mummo yritti siinä hyssytellä, että mitä sinä nyt tuommoisia puhut, hyvänen aika...

Vierailija
2388/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kuuset ovat miespuolisia ja koivut naisia. Tosin olin saanut tämän ajatuksen L.M. Montgomeryn kirjasta Pieni Runotyttö.

Vierailija
2389/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ei saa pieraista, koska se on syntiä.

Vierailija
2390/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kaksi tapaa saada lapsi alulle. Ne paheelliset ihmiset valitsee seksin ja sitten esim. omat vanhemmat on käyttäneet sitä toista keinoa - en kyllä ikinä tiennyt mikä se toinen keino oli, mutta sellainen kuitenkin oli olemassa. Ja nyt ei puhuta mistään oikeasti olemassa olevista jutuista, niin kuin vaikka koeputkihedelmöitys jne. vaan joku hemmetin keijupölykeino. 

Vierailija
2391/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joissakin WC:issä on sellainen ison pisaran kuva ja pienen pisaran kuva siinä napissa niin lapsen aivoilla ajattelin , että se on sitä varten siis että vesilaitos jotenkin kirjaa oliko iso vai pieni hätä ja siksi sitä piti painaa, että ne siellä vesilaitoksella tietävät ja voivat tehdä tutkimusta :D

Ihastuttava! Nauroin ja hellyin. <3

Vierailija
2392/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä, että jos puita ei olisi, ei myöskään voisi tuulla. Luulin että alkoi tuulla, kun puut heilusivat.

Pienenä luulin, että jos näin lastenohjelman meidän tv:stä, sama ohjelma ei tietenkään voinut näkyä kaverin tv:stä. Olin niin varma tästä asiasta että meinasi ihan riita syntyä. En ymmärtänyt että kaikkien telkkareista näkyi samat ohjelmat.

Vierailija
2393/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2394/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin Väyrysen olevan itse Sialun Vihollinen, kun tykkäsi neukuista ym. kommareista niin paljon. Nyt tiedän Väyrysen olleen vain Kremlin miästen taskussa keleksiäään sälyttänyt säälittävä pikkumies, eräänlainen oman aikansa Ilja Janitskin, joka kärsi alkoholiongelman lisäksi kepulaisuudesta ja tiätty pahasta alemmuuskompleksista. Väyrynen on sittenkin vain kualevainen ja tulee aikanaan kohtaamaan Jumalan vihan, vaikka tuamio maanpetoksesta todennäköisesti jääkin saamatta.

Vierailija
2395/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni ja minä kiipesimme usein kylämme vesiosuuskunnan kaivolle aidan yli. Siellä sitten huutelimme päällä oleviin käyriin putkiin. Luultiin, että kylän talojen keittiön hanoista kuuluisi meidän äänemme.

Vierailija
2396/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aikanani että uljas prinssi laskeutuu tähdellä luoksen mutta nyt huomasin et eihän sieltä tipu kuin ryzziä perskarvat savuten pitkin pitäjää....

Vierailija
2397/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että nainen tulee raskaaksi rakastuessaan. Olinkin kovin huolissani, kun ihastuin erääseen luokallani olleeseen poikaan.

Vierailija
2398/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vanhempieni kuiskivan naapurin teinipoitsun jakaneen "tuhkaluukkuaan" pitkin pitäjää. Termi oli minulle vieras ja kysyinkin ala-asteen opettajaltani, josko tämäkin on kiertänyt koko kylän jakamassa tuhkaluukkuaan. Harmi vaan, että kyseinen vanhempi miesopettaja sattui olemaan uskovaista ja kovin ahdasmielistä sorttia, kuten nopeasti kävi ilmi.

Vierailija
2399/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ihmisellä kasvaa läpi elämän uudet hampaat irronneiden tai rikkoutuneiden tilalle.

Vierailija
2400/2642 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et boy george on tyttö mtveen(music)alkuajoilta ja pidin vielä kivannäkösenäkin.