Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Saatana. Meni niin hermot niihin. Vaaleat ja näkymättömät melkein.. Nyt en osaa piirtää hienoja kulmia. Haluaisin jotkut suht ohuet (en mitään rumia viivoja), olen vähän gootihtava mutta naisellinen niin en ehkä mitään ruskeita..

Eli jos joku osaisi auttaa niin linkkailkaa hyviä kulmakarvoja ja/tai kertokaa miten saan hyvät. Kosmetologille ei ole rahaa

• ylös 2
  • alas 16

Kommentit (10)

Vierailija

Youtubeen ettiin... Oikeasti kynällä saa piirrettyä jopa aidon näköiset kulmat jos vaan osaa. Itse olen niin tumpelo etten kulmakynää osaa käyttää niin en muuta kommentoi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hanki sellasia kulmakarvasabluunoita. http://fashiongirl.fi/kulmakarva-sapluunat-4-erilaista-mallia-a1-a4.html . Opettele kulmakarvan anatomia niin saat luonnollisesti asettumaan. Youtubessa on ohjeita miten voi esimerkiksi meikkisiveltimellä tai -kynällä mittailla ja asettaa kulmat oikeaan asentoon. Toki jos goottityyliin haluaa vetään niin siinä saa käyttää mielikuvitusta niin paljon kun haluaa. Youtube auki ja sinne englanniksi hakusanoja, löytyy jokaisen vuosikymmenen muotikarvat, löytyy goottityyliä, instagram-kulmia ja ihan tavallisiakin. Omista kulmista kannattaa jättää se ihan kulmien sisäosa sheivaamatta, helpottaa oikean kohdan (se mistä aloittaa kulmien piirtämisen jotta omat ilmeet säilyy ja näyttää järkevältä kun liikuttaa kulmiaan) löytymistä

Vierailija

Sorry, purskahdin nauruun otsikkosi luettuani! Et ole kyllä mikään ihan valopää, mutta kasvatapa ne karvasi takaisin ja mene hyvä ihminen ammattilaiselle kulmien kestovärjäykseen. Älä missään tapauksessa ala nyt millään kynillä itsellesi viivoja naamaasi piirtelemään! XD Ja ei mihinkään kestopigmentointiin myöskään, näytät muuten ihan syöpäpotilaalta ja se ei tee välttämättä mukavaa alkuvaikutusta.

Vierailija

Kesäkulmat! Miehet saattavat ajaa kesätukan, sinä ajelit kesäkulmat. Ehkä olo on nyt keveämpi. :)

Vierailija

Onko ap:n pillukarvat myös samaa sarjaa eli vaaleat ja näkymättömät?

Nimim. Utelias iktyonomi.