Vierailija

Nököttää tuossa sylissa, kehrää ja puskee päällään. Kunnon söpöys overload.

• ylös 26
  • alas 0

Kommentit (15)

Vierailija

Eihän sellaista yliluonnollista olentoa kuin ei-söpö kissa ole olemassakaan. :D
Onni on sylissä kehräävä kissa. :3

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihana<3

Mun kissa pyrki just kolmatta kertaa tunnin sisällä syliin, en ottanut kun ajattelin mennä kohta suihkuun. Taisi Herra vähän loukkaantua pakeista kun kököttää tuolla sängyllä selkä minuun päin :(

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Miten kissalle voi antaa pakit :)?! Mulla on paljon jäänyt asioita tekemättä, kun katti on halunnut nukkua sylissä.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Kissat tietävät olevansa söpöjä ja käyttävät sitä hyväkseen. Eikä niille mokomille voi edes suuttua sitä.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Epistä, miun kisut ei suostu syliin :( Rakastan niitä yli kaiken. Saa kyllä silittää ja rapsutella mut sylissä ei viihdy kumpikaan :( aina oon kohdellu pelkällä hellyydellä ja rakkaudella..ei siis siitä ainakaan johdu et ois ikinä satutettu millään tavalla..hiekkiksenkin puhdistan monesti päivässä ja ruokaa saavat mustista ja mirristä ja koskaan en oo laiminlyönyt. Siksi kateellinen kun ei saa rakkaita syliin..:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän sellaista yliluonnollista olentoa kuin ei-söpö kissa ole olemassakaan. :D
Onni on sylissä kehräävä kissa. :3

Lättänaamaiset kissat eivät ole söpöjä vaan pahoinpidellyn näköisiä eläinparkoja. Myös pentuina.

Vierailija

Puske sinäkin takaisin sitä kissaa. Minä pusken nenällä varovasti ja näyttävät tykkäävän kun oikein alkavat hurisemaan ja puskevat voimakkaasti takaisin ja kiehnäävät. Yhden kissan kanssa aina hierotaan neniä vastakkain, pitäähän sitä tervehdykseen vastata :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epistä, miun kisut ei suostu syliin :( Rakastan niitä yli kaiken. Saa kyllä silittää ja rapsutella mut sylissä ei viihdy kumpikaan :( aina oon kohdellu pelkällä hellyydellä ja rakkaudella..ei siis siitä ainakaan johdu et ois ikinä satutettu millään tavalla..hiekkiksenkin puhdistan monesti päivässä ja ruokaa saavat mustista ja mirristä ja koskaan en oo laiminlyönyt. Siksi kateellinen kun ei saa rakkaita syliin..:(

Kunpa voitaisiin laittaa puoliksi, mun kissa haluaa olla aina mun sylissä ja se ei oikein onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu meillä, ikinä ei tule syliin. On vain muuten tuolin tai sohvan vieressä  kerjäämässä rapsutuksia ja käsivarsi pitkänä pitää ojennella ja rapsuttaa. Mirri siinä vieressä kehrää. Ja haluisin niin hirveästi sen pehmeän, lämpimän, kehräävän ja mukavasti painavan otuksen syliini hellyyshetkeen. Tai sitten makaa keskellä mattoa masu paljaana, tassut lerpallaan ja pää kenossa kutsuen paijaamaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu meillä, ikinä ei tule syliin. On vain muuten tuolin tai sohvan vieressä  kerjäämässä rapsutuksia ja käsivarsi pitkänä pitää ojennella ja rapsuttaa. Mirri siinä vieressä kehrää. Ja haluisin niin hirveästi sen pehmeän, lämpimän, kehräävän ja mukavasti painavan otuksen syliini hellyyshetkeen. Tai sitten makaa keskellä mattoa masu paljaana, tassut lerpallaan ja pää kenossa kutsuen paijaamaan. 

Jep, tutulta kuulostaa :D minä joka kateellinen sylikissoista..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kunpa voitaisiin laittaa puoliksi, mun kissa haluaa olla aina mun sylissä ja se ei oikein onnistu.

Vooi sinä onnekas <3 suostuisin heti :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.