Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Onko täällä kokemusta: III-asteen repeämän jälkeinen elämä!
28.02.2006 |
Synnytyksestä nyt viikko ja vaikka kakka on suurella todennäköisyydellä " pehmeää" , en saa sitä ulos eli tuntuu, että tikit kiristää koko peräaukon umpeen. Apua!
Ensimmäistä synnyttäessäni repesin myös III -asteisesti, mutta kuitenkin lievemmin. Silloin tällaista ongelmaa ei ollut.
Auttakaa, laitoin jo microlaxin hätäpäissäni, mutta tuntuu, ettei sekään auta eli hätä kyllä tulee, mutta mitään ei tule ulos. Eilen illalla otin Laxoberonia 4 kuulaa eli näiden yhteisvaikutuskaan ei siis oikein tehoa.
Kaikkea kanssa. Alkaa olla tosissaan huoli! Pikaisista vastauksista kiitollisena...
Mimmie
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
ajatteles meikälle tuli neljännen asteen repeämä, et ei toi vielä mitään. ei vaan..
mä siis repesin kanssa pahasti ja nyt synnytyksestä aikaa kaksi kuukautta. olin kuusi päivää sairaalassa ja isolle hädälle oli pakko mennä neljäntenä päivänä. pelotti kauheesti kun olin ihan varma että ompeleet repee. otin läjän kipulääkettä ja söin paljon luumuja ennen toimitusta ja tynnäsin vessassa varmaan puoli tuntia. varmaan sairaalassa sanoivat että ei kannata tynnätä tukkimiestyylillä vaan jalat eteenpäin ojennettuna ettei ulostulosuoli ole mutkalla vaan suorassa, että on helpompi saada matsku ulos. ensimmäiset isot hädät oli aika tuskaisia mutta nyt on paikat hyvässä kunnossa ollut jo pitkän aikaa.
en muista mikä mun pointti oli, kai se että ekaa kertaa vessassa mietin että tulenkohan ikinä entiselleni ja tulin.