Miehen "arvo"?
Onko nettideiteissä miehen "arvo" jotenkin heikompi, kuin tavallisessa elämässä? En millään saa samanlaisia naisia kiinnostumaan netin kautta.
Kommentit (18)
Siis ainakin mitä täältä näitä palstatotuuksia olen lukenut, niin väitetään, että naiset yrittävät aina paripykälää liian hyviä miehiä.
Jonkin verran voi olla, että siinä on perää, koska itse saan harvoin nettideiteillä yhteyden sen tapaisiin naisiin, joita noin muuten elämässäni pyörii ympärillä. Mutta joukossa on kyllä aitoja helmiä. Kyllä se siitä ;)
M40
Vierailija kirjoitti:
On, koska miehiä on paljon enemmän.
Ja koska pieni määrä pyörittää isoa määrää naisia. Tästähän ne naisten huonot kokemukset pääasiassa johtuu.
keskity työhön ja ala käymään pikkuisella salilla tai suositulla lenkkipolulla, kyllä joku vastaan tulee jahka uskallat puhua
Vierailija kirjoitti:
keskity työhön ja ala käymään pikkuisella salilla tai suositulla lenkkipolulla, kyllä joku vastaan tulee jahka uskallat puhua
Tällä vinkillä jään vanhaksipojaksi.
Ap
Uskon kyllä ap:n kokemuksia. Itse olen nainen ja tosi komeat ja fiksut miehet kiinnostuu nimenomaan netissä. Ilmiö on outo siitä, että ne samat netissä tavatut miehet ovat kiinnostuneita myös senkin jälkeen, kun ollaan tavattu livenä. Baarissa taas minua lähestyy tavismiehet, ei koskaan ne komistukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä vinkillä jään vanhaksipojaksi.
Ap
Ei, siinä on kuitenkin neuvo yrittää jutella "kaikille"
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä ap:n kokemuksia. Itse olen nainen ja tosi komeat ja fiksut miehet kiinnostuu nimenomaan netissä. Ilmiö on outo siitä, että ne samat netissä tavatut miehet ovat kiinnostuneita myös senkin jälkeen, kun ollaan tavattu livenä. Baarissa taas minua lähestyy tavismiehet, ei koskaan ne komistukset.
Baarissa komeiden ja fiksujen miesten ei tarvitse usein mennä juttelemaan tuntemattomille naisille, koska naisia pyörii kaveriporukassa yms ihan tarpeeksi. Ei tarvitse lähteä siis tuntemattomille vesille, toisin kuin netissä täytyy, mutta ei se vaadi samanlaista vaivaa :)
Nettideittiä kokeillaan siksi, jos sieltä löytäisi jotain parempaa kuin irl. Jos olet sellainen perusmies, joita vientiä omaava nainen tapaa muutenkin, niin ei sellaisen kanssa jaksa alkaa vaihdella viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittiä kokeillaan siksi, jos sieltä löytäisi jotain parempaa kuin irl. Jos olet sellainen perusmies, joita vientiä omaava nainen tapaa muutenkin, niin ei sellaisen kanssa jaksa alkaa vaihdella viestejä.
Mistä perusmies sitten löytää naisen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Opiskeluista, harrastuksista, kaverien kautta, kotibileistä...
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Suomessa on naisia 80 000 enemmän kuin miehiä.
20-40 vuotiaissa Suomalaisissa miehiä on vaaja 1% enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on kylläkin 5 prossaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovatko kaikki suomalaiset naiset tinderissä ja suomi 24???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ylimäärä naisissa on mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä vain, silmät ja korvat auki koko ajan. Periaateessa huonoimmat paikat ovat netti ja baari. Siellä myös muut etsivät samaan aikaan, toki voi onnistaa mutta vaikeammin.
Itse olen ainakin todennut, että en olisi lämmennyt poikaystävälleni netissä enkä baarissa, miehiä "roikkuu" molemmissa muutenkin joten olisin varmaan vain sivuuttanut koko miehen. Samoin parilla ystävälläni molempien poikaystävät olivat lähestyneet tulevia tyttöystäviään tinderissä, mutta naiset eivät ole silloin edes vastanneet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Opiskeluista, harrastuksista, kaverien kautta, kotibileistä...
Kaverin entinen,hyvin sisäänajettu,katsastettu ja vielä vaihtoarvokin tallella-sellainen kannattaa ottaa. (mieluiten hyvällä osamaksusopimuksella ja vielä sopivaan 'asevelihintaan')
Ei välttämättä. Nettideiteissä tärkeintä on ulkonäkö. Komea mies voi olla vaikka millainen urpo, mutta saa silti yhteydenottoja kauniilta naisilta . Sama koskee kauniita naisia: yhteydenottoja komeilta miehiltä tulee, vaikka nainen olisi täys tuulitunneli.