Vierailija

Olen mies ja pidän naisen agressiivista suhtautumista naisia kohtaan kiihottavana. Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?

Naisen agressiiviset puheet toisista naisista ovat kiihottavia?
Olen nainen ja tiedän ettei miehiä kiihota tällaiset puheet
Olen nainen ja tiedän ettei miehiä kiihota tällaiset puheet
61.2%
Olen mies ja en kiihotu tällaisista puheista
Olen mies ja en kiihotu tällaisista puheista
22.5%
Olen mies ja kiihotun tällaisista puheista
Olen mies ja kiihotun tällaisista puheista
8.8%
Olen nainen ja tiedän että mieheiä kiihottaa tällaiset puheet
Olen nainen ja tiedän että mieheiä kiihottaa tällaiset puheet
7.2%
Ääniä yhteensä: 124
  • ylös 4
  • alas 19

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, empä tiedä mistä johtuu

Johtuisko vaikka alistamis fetissistä

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Miehistä 22 % kiihottuu tällaisista puheista ja  11 % ei kiihotu. Sitten kaikki vastaneet naiset ilmoittaa, että olen nainen ja tiedän, ettei miehet tällaisista kiihotu.. Yksikään nainen ei ole vastannut, että tietäisi miehen kiihottuvan tästä. Onko tämä miesten salainen fetissi?

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Jos nainen on aggressiivinen, niin hän luultavasti pystyy puolustamaan jälkeläisiaan paremmin. Jos evoluution pohjalta tarkastellaan asiaa. Siksi miehet tykkää.

• ylös 11
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?
Tunnet olevasi vahvoilla, kun tiedät toisen olevan henkisesti vielä itseäsikin epäkypsempi.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?
Tunnet olevasi vahvoilla, kun tiedät toisen olevan henkisesti vielä itseäsikin epäkypsempi.

Ja tämä oli kypsä komentti?

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli kypsä komentti?

Siinä on se asiasisältö. Jos osaat muotoilla saman kypsemmin, niin kiitos vaan.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Enpä ole ikinä kuullut tällaisesta fetissistä. En edes osannut vastata kyselyyn, ihan outo juttu tämä. Pitäisi olla vaihtoehto "olen nainen enkä tosiaan tiedä mikä tämä juttu on".

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Tämähän meni jännäksi. Eihän tämä kovin tieteellistä vielä ole, mutta vastanneita on nyt 26 joista lähes puolet miehiä ja kyselyn mukaan siis puolet miehistä ilmoittaa kiihottuvansa tällaisesta. Ei siis tämän pienehkön otannan perusteella todellakaan niin marginaalista...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämähän meni jännäksi. Eihän tämä kovin tieteellistä vielä ole, mutta vastanneita on nyt 26 joista lähes puolet miehiä ja kyselyn mukaan siis puolet miehistä ilmoittaa kiihottuvansa tällaisesta. Ei siis tämän pienehkön otannan perusteella todellakaan niin marginaalista...

Ja siis yksikään nainen ei ole vielä kertonut tietävnsä miehien pitävän tästä, eli salaisuus on salaisuus on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on aggressiivinen, niin hän luultavasti pystyy puolustamaan jälkeläisiaan paremmin. Jos evoluution pohjalta tarkastellaan asiaa. Siksi miehet tykkää.

Järkeenkäypä teoria. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vähän noloa.

M87

Sellaisia ne fantasiat joskus vähän ovat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei niistä kannattaisi puhua.

Vierailija

Näköjään nyt on tullut yksi sellainenkin ääni, jossa nainen kertoo tietävänsä, että miehet pitävät tällaisista puheista. Annahan toki myös kommenttia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aggressiivinen nainen? Kierrän kaukaa, kiitos vain.

Ymmärrän aloituksen, niin että onko "narttumaisesti" toisista naisista puhuva (ei siis edes niiden kuullen) kiihottavaa. Väkivalla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.. En minäkään haluaisi olla väkivaltaisen (fyysinen) ihmisen kanssa missään tekemisissä, mutta mistäs löydät sellaisen ihmisen joka ei suhtautuisi mihinkään tai kenenkää "aggressiivisesti"?

Vierailija

Olen nainen ja kiihotun siitä jos joku ihminen puhuu alentavasti/ aggressiivisesti jostain mielestäni viehättävästä miehestä.
Kyselyssä vaihtoehdot olivat vähän oudot, sillä tuskin kaikki miehet kiihottuvat tämän kaltaisista asioista. Tiedän että joku voi kiihottua, mutta en automaattisesti oleta sitä kaikista miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kiihotun siitä jos joku ihminen puhuu alentavasti/ aggressiivisesti jostain mielestäni viehättävästä miehestä.
Kyselyssä vaihtoehdot olivat vähän oudot, sillä tuskin kaikki miehet kiihottuvat tämän kaltaisista asioista. Tiedän että joku voi kiihottua, mutta en automaattisesti oleta sitä kaikista miehistä.

Lattimani vastausvaihtoehdot ovat suoraansanottuna sieltä, olisi taas pitänyt hetki miettiä ennen kuin tekee. Aihe alkoi sinäänsä kiinnostamaan, että saatampa avata uuden ketjun paremmilla vaihtoehdoilla.. Itsestäni tämä oli kuitenkin mielenkiintoista nähdä, etten todellakaan ole ainot mies joka tällaisista puheista lämpenee.

Tuo sinua sytyttävä asia kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko sinulla mitään käsitystä josta se voisi johtua? En näin äkkiseltään keksi mitään muuta kuin, että voisiko se olla jokin "halu auttaa heikompaa" siis sellaista jota muut pilkkaavat??? Vai voisko kyse olla siitä, että tämä sinua sytyttävä mies on ehkä "alistanut" näitä jotka hänestä puhuvat alentavasti ja sinä taas ajattelet, että tuo mies onkin vahva koska hän on "alistanut" tms. näitä jotka ovat hänelle "katkeria" ja puhuvat pahaa... Fantasioita on todella mielenkiintoista pohtia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.