Naisen agressivinen suhtautuminen naisia kohtaan kiihottavaa?
Naisen agressivinen suhtautuminen naisia kohtaan kiihottavaa?
klo 8:52 | 10.7.2016
Olen mies ja pidän naisen agressiivista suhtautumista naisia kohtaan kiihottavana. Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?
Naisen agressiiviset puheet toisista naisista ovat kiihottavia?
Ääniä yhteensä: 124
Sivut
Minua sytyttää puheet. M45
Aika outoa, empä tiedä mistä johtuu
Johtuisko vaikka alistamis fetissistä
Miehistä 22 % kiihottuu tällaisista puheista ja 11 % ei kiihotu. Sitten kaikki vastaneet naiset ilmoittaa, että olen nainen ja tiedän, ettei miehet tällaisista kiihotu.. Yksikään nainen ei ole vastannut, että tietäisi miehen kiihottuvan tästä. Onko tämä miesten salainen fetissi?
Jos nainen on aggressiivinen, niin hän luultavasti pystyy puolustamaan jälkeläisiaan paremmin. Jos evoluution pohjalta tarkastellaan asiaa. Siksi miehet tykkää.
Ja tämä oli kypsä komentti?
Enpä ole ikinä kuullut tällaisesta fetissistä. En edes osannut vastata kyselyyn, ihan outo juttu tämä. Pitäisi olla vaihtoehto "olen nainen enkä tosiaan tiedä mikä tämä juttu on".
Tämähän meni jännäksi. Eihän tämä kovin tieteellistä vielä ole, mutta vastanneita on nyt 26 joista lähes puolet miehiä ja kyselyn mukaan siis puolet miehistä ilmoittaa kiihottuvansa tällaisesta. Ei siis tämän pienehkön otannan perusteella todellakaan niin marginaalista...
Ja siis yksikään nainen ei ole vielä kertonut tietävnsä miehien pitävän tästä, eli salaisuus on salaisuus on :)
Järkeenkäypä teoria.
aGGressiivinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mielestäni vähän noloa.
M87
Sellaisia ne fantasiat joskus vähän ovat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei niistä kannattaisi puhua.
Näköjään nyt on tullut yksi sellainenkin ääni, jossa nainen kertoo tietävänsä, että miehet pitävät tällaisista puheista. Annahan toki myös kommenttia?
Aggressiivinen nainen? Kierrän kaukaa, kiitos vain.
Ymmärrän aloituksen, niin että onko "narttumaisesti" toisista naisista puhuva (ei siis edes niiden kuullen) kiihottavaa. Väkivalla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.. En minäkään haluaisi olla väkivaltaisen (fyysinen) ihmisen kanssa missään tekemisissä, mutta mistäs löydät sellaisen ihmisen joka ei suhtautuisi mihinkään tai kenenkää "aggressiivisesti"?
Olen nainen ja kiihotun siitä jos joku ihminen puhuu alentavasti/ aggressiivisesti jostain mielestäni viehättävästä miehestä.
Kyselyssä vaihtoehdot olivat vähän oudot, sillä tuskin kaikki miehet kiihottuvat tämän kaltaisista asioista. Tiedän että joku voi kiihottua, mutta en automaattisesti oleta sitä kaikista miehistä.
Lattimani vastausvaihtoehdot ovat suoraansanottuna sieltä, olisi taas pitänyt hetki miettiä ennen kuin tekee. Aihe alkoi sinäänsä kiinnostamaan, että saatampa avata uuden ketjun paremmilla vaihtoehdoilla.. Itsestäni tämä oli kuitenkin mielenkiintoista nähdä, etten todellakaan ole ainot mies joka tällaisista puheista lämpenee.
Tuo sinua sytyttävä asia kuulostaa mielenkiintoiselta. Onko sinulla mitään käsitystä josta se voisi johtua? En näin äkkiseltään keksi mitään muuta kuin, että voisiko se olla jokin "halu auttaa heikompaa" siis sellaista jota muut pilkkaavat??? Vai voisko kyse olla siitä, että tämä sinua sytyttävä mies on ehkä "alistanut" näitä jotka hänestä puhuvat alentavasti ja sinä taas ajattelet, että tuo mies onkin vahva koska hän on "alistanut" tms. näitä jotka ovat hänelle "katkeria" ja puhuvat pahaa... Fantasioita on todella mielenkiintoista pohtia.
Sivut