Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö, jos 21-vuotias yliopistossa opiskeleva tyttäresi

Vierailija
28.06.2016 |

alkaisi seurustelemaan 9 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla on 3-vuotias poika? Mies olisi siis yksinhuoltaja, vakituisessa työssä ja poika päiväkodissa. Lapsen biologinen äiti ei olisi kuvioissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en hyväksyisi ja toisekseen, mihin minun hyväksyntää tarvitaan? Aikuisia ihmisiä ovat (paitsi se 3v).

Vierailija
2/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuisi paljon pariskunnan osapuolista, isän vastuullisuudesta, äitipuolen kypsyydestä ja siitä kuuluuko aikuisen lapsen tekemiset edes äidille jos lapsi on todella osoittanut olevansa ihan kyvykäs ja fiksu vastuullinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkaisi seurustelemaan 9 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla on 3-vuotias poika? Mies olisi siis yksinhuoltaja, vakituisessa työssä ja poika päiväkodissa. Lapsen biologinen äiti ei olisi kuvioissa.

Tyttäreni ei minun hyväksymistä kysyisi - siis ei ole kysynyt vastaavassa tilanteessa, kun elää ihan ikiomaa elämäänsä. Jos en hyväksyisi, siitä tulisi vain vaikeuksia , eli olisi viisainta pitää mahdolliset negatiiviset mielipiteet visusti salassa.

Vierailija
4/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs saatana taas???

Vierailija
5/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ei minun mielipiteelläni olisi väliä, tytär on kuitenkin aikuinen ihminen ja tekee omat valintansa.

Plus montako aloitusta samasta tilanteesta pitää tehdä?

Vierailija
6/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos tytär olisi humanisti, olisin tyytyväinen, että sai edes jonkinlaisen miehen. Jos taas opiskelisi oikeita tieteitä, olisi varmasti mahkuja parempaankin

Vierailija
7/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt.

N19

Vierailija
8/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleni olisi ihan sama mitä minä hyväksyisin tai en hyväksyisi, ja hyvä niin.

Vierailija
9/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö säännöllisesti kertoisi, että on lapsen kanssa kahdestaan, kun mies on viettämässä poikien iltaa/reissussa/harrastamassa, niin olisihan se selvä, että mies hakee vain kotiorjaa. Kertoisin tuon tytölle selvästi, että hänen miehensä on vain hyväksikäyttäjä.

Luultavassti tekisin niin, jos tyttö sanoisi lapsenvahtiviikonlopustaan etukäteen, keksisin meille jotain sellaista menoa, mitä tyttö ei voisi vastustaa. Vaikka viikonlopun shoppailumatka Lontooseen.

Vierailija
10/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö säännöllisesti kertoisi, että on lapsen kanssa kahdestaan, kun mies on viettämässä poikien iltaa/reissussa/harrastamassa, niin olisihan se selvä, että mies hakee vain kotiorjaa. Kertoisin tuon tytölle selvästi, että hänen miehensä on vain hyväksikäyttäjä.

Luultavassti tekisin niin, jos tyttö sanoisi lapsenvahtiviikonlopustaan etukäteen, keksisin meille jotain sellaista menoa, mitä tyttö ei voisi vastustaa. Vaikka viikonlopun shoppailumatka Lontooseen.

Mä muuten veikkaan, että tämä on taas ap. Kun ei saanut tulta alle, niin keksi tämän kotiorjajutun - oletushan tässä kuitenkin on taas tuo vahva mies käyttää nuorta hyväksi jankutus, mikä on toistunut näissä avauksissa koko ajan. Olisiko tämä sitten vähemmän hyväksikäyttöä jos ikäero olisi pienempi?

Vierailija
12/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet asiaksesi puuttua aikuisen tyttäresi parisuhteeseen?

Vierailija
13/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en olisi asetelmasta mielissäni, mutta en kyllä sanoisi tyttärelleni mitään ja käyttäytyisin kohteliaasti uutta kumppania kohtaan. Pakkohan tervepäisen aikuisen ihmisen on hyväksyä tuollainen aikuiselta tyttäreltään, vaikka ei vävyehdokas miellyttäisikään. Vain henkisesti jälkeenjäänyt tai narsistinen vanhempi alkaisi tuollaisesta kiukutella ja osoittaa mieltään. Elämä nyt vain on sellaista, että aikuiset lapsemme, sisaruksemme, ystävämme tai jopa isoäitimme saattavat valita sellaisia kumppaneita, joita emme itse heille valitsisi. Sen kanssa on vain opittava elämään, että kaikkea ympärillä ei voi kontrolloida.

Asia erikseen on, jos läheisen kumppani kohtelee läheistä oikeasti huonosti, silloin ei minun mielestäni tarvitse mielistellä ja teeskennellä. Mutta tässä tapauksessa minusta vanhempien pitää käyttäytyä kunnolla, ymmärsivät kumppanivalintaa tai eivät.

Vierailija
14/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten veikkaan, että tämä on taas ap. Kun ei saanut tulta alle, niin keksi tämän kotiorjajutun - oletushan tässä kuitenkin on taas tuo vahva mies käyttää nuorta hyväksi jankutus, mikä on toistunut näissä avauksissa koko ajan. Olisiko tämä sitten vähemmän hyväksikäyttöä jos ikäero olisi pienempi?

En ole ap. Minulla ei edes ole tyttöjä vaan poikia. Olen vain sivusta seurannut tuollaista seurustelusuhdetta, siinä mies käytti tyttöystäväänsä surutta hyväkseen lapsenhoitajana. Iällä eikä sukupuolella ole merkitystä, hyväksikäyttö ei ole rakkautta vaikka joku saattaa syystä tai toisesta niin uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi