Sivut

Kommentit (1990)

Vierailija

Pentti Arajärvi, siis Tarja Halosen puoliso, osoitti kerran suurta sydämen sivistystä, joka liikuttaa mua vieläkin.

Olin muutama vuosi sitten ratikassa matkalla hautajaisiin. Ratikka oli melko täynnä ja vastapäätä minua istuutui Arajärvi.

Emme tunne toisiamme mitenkään. Mutta hän huomasi, että olin kokomustissa ja käsissä siodttu kimppu valkoisia liljoja. Ja istuutuessaan hän sitten hitaasti nyökkäsi, sanattomasti, huokuen osanottoa. Ele oli kaunis ja hienotunteinen. Ei lainkaan tungettelevainen eikä laskelmoitu mitenkään. Hän huomasi, että olin menossa hautajaisiin ja kohteliaasti ilmaisi kunnioittavasti osanottonsa.

Todella kaunis ele. Se tuntui lohdulliselta. Kiitos, jos satut Pentti tämän lukemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pentti Arajärvi, siis Tarja Halosen puoliso, osoitti kerran suurta sydämen sivistystä, joka liikuttaa mua vieläkin.

Olin muutama vuosi sitten ratikassa matkalla hautajaisiin. Ratikka oli melko täynnä ja vastapäätä minua istuutui Arajärvi.

Emme tunne toisiamme mitenkään. Mutta hän huomasi, että olin kokomustissa ja käsissä siodttu kimppu valkoisia liljoja. Ja istuutuessaan hän sitten hitaasti nyökkäsi, sanattomasti, huokuen osanottoa. Ele oli kaunis ja hienotunteinen. Ei lainkaan tungettelevainen eikä laskelmoitu mitenkään. Hän huomasi, että olin menossa hautajaisiin ja kohteliaasti ilmaisi kunnioittavasti osanottonsa.

Todella kaunis ele. Se tuntui lohdulliselta. Kiitos, jos satut Pentti tämän lukemaan.

Olipa kauniisti tehty!

Mulla on myös oikein hyvä mielikuva Pentistä. Joskus lapsena pääsin haastattelemaan häntä koulumme televisioon.

Pentti oli todella ystävällinen ja kannustava, suhtautui hienosti häntä haastattelemaan tulleisiin lapsiin. Tätä ei ikävä kyllä voinut sanoa kaikista haastateltavista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mauno Koivisto oli aina ihana ja on todella epäreilua ja surullista, että joku moukka tönäisi häntä siellä Krunan Alepan ovella niin, että vanha ihminen satutti itsensä.

Katajanokkalaiset ja krunalaiset häneen törmäsivät, sillä vaatimaton mies kulki kävellen ja yksin usein. Hän tervehti kumartaen kauniisti niitä vastaa tulijoita, jotka ottivat minkäänasteisen katsekontaktin. Mua aina itketti, se sellainen vanhan maailman kunnioittava nöyryys, jolla hän kansalaisiin suhtautui, tämä siis 90- ja 2000-luvulla usein toistui elämässäni.

Koivisto asui kyllä Skattalla, ja oli hyvin lempeä ja mukava meille jotka hänen kanssaan satuimme samaan sporaan tai kohtasimme muuten vain kulmilla. Mutta sinä taidat kyllä sekoittaa nyt Manun Harri Holkeriin, jota pakeneva sekakäyttäjä-myymälävaras tönäisi 2008 Krunan Alepan ovella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno Koivisto oli aina ihana ja on todella epäreilua ja surullista, että joku moukka tönäisi häntä siellä Krunan Alepan ovella niin, että vanha ihminen satutti itsensä.

Katajanokkalaiset ja krunalaiset häneen törmäsivät, sillä vaatimaton mies kulki kävellen ja yksin usein. Hän tervehti kumartaen kauniisti niitä vastaa tulijoita, jotka ottivat minkäänasteisen katsekontaktin. Mua aina itketti, se sellainen vanhan maailman kunnioittava nöyryys, jolla hän kansalaisiin suhtautui, tämä siis 90- ja 2000-luvulla usein toistui elämässäni.

Koivisto asui kyllä Skattalla, ja oli hyvin lempeä ja mukava meille jotka hänen kanssaan satuimme samaan sporaan tai kohtasimme muuten vain kulmilla. Mutta sinä taidat kyllä sekoittaa nyt Manun Harri Holkeriin, jota pakeneva sekakäyttäjä-myymälävaras tönäisi 2008 Krunan Alepan ovella.

Apua, niinpä sekoitin! Kiitos kun korjasit ja anteeksi kaikille. Muuten siis muistoni liittyvät nimenomaan Koivistoon.

Vierailija

Itse kotoisin Lapista ja noita lappilaisia tunnen/tiedän. 

Tuisku on aina kiva ja iloinen. Hän ei koskaan ole ylimielinen, vaan tyypillinen "Lapin jätkä". Yksi meistä. 

Jope on oli pentuna kyrsiintynyt :D Oli minua 7 vuotta vanhempi ja kun asuttiin samassa kerrostalossa, niin joutui vahtimaan meitä nuorempia :D.... Jope aina ollut (lukuunottamatta noita lapsuusvuosia) aivan ihana. Törmättiin sattumalta Tampereella ja heti muisti minut Kemistä ja "kirosi" kuinka hankala olin ollut vahdittava, kun kiikuin aina kerrostalon katolle  savupiippuportaita pitkin ja hypin sieltä alas lumikasaan. 

Jope on ehdoton suosikkini. 

Mika Halvari oli töykeä. Tosin en häntä hyvin tuntenut. Asui lähes naapuritalossa Kemissä. Oli kyllä ujo, että meniskö siihen piikkiin. Oltiin samaan aikaan yläasteella. 

Jari Tervo on pyllystä. Ei mitään positiivista sanottavaa. Olin Roissa syyttäjänä ja herraan aina välillä törmäsin. Oli todella töykeä kaikkia kohtaan. Kerran olin poliisien matkassa koppiautossa yöllä ja herra riehui kaupungilla. Sai tuolloin tietää, että minä syyttäjänä, niin jopa käytös muuttui minua kohtaan. Aina sen jälkeen tavatessa oli yliystävällinen. En tykkää moisesta. Ammattini vuoksi alkoi olemaan kiva, mutta ei muutoin.

F

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaarina suonperä puolisonsa kanssa oli laivalla samassa pöydässä aamupalalla. Olivat erittäin miellyttäviä molemmat.

Sama kokemus Kaarinasta ihanan sinisine silmineen/meikkeineen ja valloittavine hymyineen. Erittäin kohtelias ja ystävällinen, jotenkin hyvää säteilevä. On osannut valita sopivan alan ja elää, kuten opettaa. (Lehdistä on joskus voinut saada omahyväisen kuvan, mutta sellainen loistaa poissaolollaan) Ihan vain kauppajonossa tms tilanteissa pari kertaa vuosien varrella ollut, en sen syvemmin tunne, mutta nimenomaan vieraille ja asiakaspalvelijoille hyvin miellyttävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa taitaa olla ne ihmiset jotka haluavat julkkikseksi. Pitää aika narsisti olla että jaksaisi jatkuvasti olla muiden tuijotettavana. Aina ei kuitenkaan mahda julkisuuskuvalle mitään.

Iso osa julkkiksista on nimenomaan niitä narsisteja, etenkin ne tosi-TV-julkimot ja salarakkaat, jotka eivät ole oikeasti tehneet mitään julkisuuden arvoista. Pitää saada naama joka paikkaan. Olikos se Martina Aitolehti vai kuka, joka soitteli Seiskaan kun ei ollut pariin viikkoon ollut lehden kannessa?

Aah, Mara-hullu löysi tiensä tähänkin ketjuun 🙄

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa taitaa olla ne ihmiset jotka haluavat julkkikseksi. Pitää aika narsisti olla että jaksaisi jatkuvasti olla muiden tuijotettavana. Aina ei kuitenkaan mahda julkisuuskuvalle mitään.

Iso osa julkkiksista on nimenomaan niitä narsisteja, etenkin ne tosi-TV-julkimot ja salarakkaat, jotka eivät ole oikeasti tehneet mitään julkisuuden arvoista. Pitää saada naama joka paikkaan. Olikos se Martina Aitolehti vai kuka, joka soitteli Seiskaan kun ei ollut pariin viikkoon ollut lehden kannessa?

Aah, Mara-hullu löysi tiensä tähänkin ketjuun 🙄

Anne-täti löytää ketjun kuin ketjun.

Vierailija

Vähän ot, mutta siis tämä kommentti esiintyy usein näissä ketjuissa: "Kyllä meillä kaikilla on huonoja päiviä!" Jep, on niitä mullakin ollut monia, mutta aina olen silti asiakaspalvelijaa tervehtinyt, kiittänyt ja suonut pienen hymynkin. Sitten voin jatkaa murjotusta sen jälkeen. Ei vaadi paljon vaivaa. Ei tulisi mieleenkään tiuskia työtään tekeville aspoille.

Ymmärrän kyllä, jos julkkis on vaikka ravintolassa syömässä ja joku käy kysymässä yhteiskuvaa, niin se varmaan herättää ärsytystä. Silloinkin tosin voi sanoa, että "en valitettavasti ota yhteiskuvia tämmösissä tilanteissa" kuin "painu p*rseeseen" tai jotain muut vastaavaa. Sitten voi ärähtää, jos ei ekasta kerrasta usko. Eikä toki se, ettei hymyile joka tilanteessa, ole välttämättä mikään ylimielisyyden merkki. Mutta perus moi ja kiitos ei vaadi paljoa.

Ja joillakin ne huonot päivät näköjään toistuvat.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanerva kyllä tykkäsi silmiensä tasalla olevista maisemista eikä paljon tähyillyt katsekontaktia.

HAHHHAHHA! Sä olet ihan kuningatar! Ainakin sanankäytössä ja varmaan muutoinkin.

Onko kukaan koskaan tavannut lyhytkasvuista miestä joka ei olisi jotenkin henkisesti kieroonkasvanut se on ilmeisesti aika rankka traumatisoiva vaiva tuo lyhytkasvuisuus naiset käsittelevät sen usein paremmin itsessään

Tyrion Lannister? Ai mutta sehän on satuhahmo. Mutta mitäs sen väliä?

Vierailija

Osa näistä on pikkusieluisten ymmärtämättömyyttä, mtta Ismo Laitela jo 23 vuotta sitten osasi järjestää hämmennystä pienessä itäsuomalaisessa kunnassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ihan hullua! 😟

Vierailija

NO JO! , Golfari Tiger Woods oli Kohteliaampi kuin Tapaamani Ja Tuntemani Suomalaiset Julkkis Miehet Jos Sitä Kysyt?

Enkä enempää kerro alle 50- Nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiina Lymi. Kovaääninen arvostelija.

Joo, Tiina Lymi on pelottava. Vuosia sitten huusi todella kiihtyneenä jollekin puhelimeensa Itiksen ostoskeskuksen alueella niin, että ei kyllä jäänyt epäselväksi kellekään 200m säteellä. Lapset ja silloinen mies mukana. Olivat hiljaa ja häpesivät.

Vierailija

Joel Melasniemi Terhi Kokkonen. Aina oli naama norsunnutturalla. En tiedä nykyisin enää, mutta aikaa Ultra bar ja SMG:n alkuvuodet. Uhriutuvaa huokailua ja mulkoilua, kun me tavalliset kuolevaiset olimme baarissa ja heitä emme mitenkään noteeraneett, olisi ilmeisesti pitänyt. Terhin silmistä lenteli teräviä puukkoja kaikkien vähänkään kauniiden naisten suuntaan, tuntui olevan hyvin epävarma omasa viehättävyydestään, vaikka oli niin viehättävä. Molemmat vaikuttivat yhdessä ja erikseen mielenterveysongelmaisilta, usein samoilla seuduilla, baareissa ja joissain bileissä olleena. Sama ihmeellisen passiivisaggressiivisesta Antto Melasniemestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se oli Harri Holkeri, jota tönittiin Alepan ovella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat