Vierailija

Oletko tavannut ikävästi käyttäytyneitä julkisuudenhenkilöitä työssäsi, harrastuksissasi, tuttavapiirissäsi yms..?
Miten huono käytös on tullut esiin?

Sivut

Kommentit (2002)

Vierailija

Töiden puolesta olen tavannut paljon poliitikkoja ja korkeilla palleilla istuvia ihmisiä. Monet ovat kahden kesken ja pienessä ryhmässä ihan tavallisen oloisia ihmisiä, mutta toisenlaisiakin on nähty. Ylimielisenä on jäänyt mieleen Sauli Niinistö ja ikävän lipevänä Ilkka Kanerva. Huvittavaksi tilanteen teki kummankin kohdalla se, että minä olen heitä selvästi pidempi nainen. Kanerva kyllä tykkäsi silmiensä tasalla olevista maisemista eikä paljon tähyillyt katsekontaktia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen toiminut roudarina useilla festareilla sekä Tavastialla ym keskustan musamestoilla. Törkeimmät ja ylimielisemmät artistit on Anna Abreu ja Paula Vesala. Abreu kohtelee muita kun bändinsä jäseniä kuin sontaa ja valitettavasti myös fanejaan joille on luvattu nimmarit keikan jälkeen. Lisäksi hihittelee ja huutelee vttumaisuuksia joka toinen sana. Vesala käyttäytyy kuin maailman omistaja, nenä pystyssä ja tyyliin mä en jaksa näitä taviksia mun jalustan ympärillä. 

Vierailija

Työn puolesta kohtaan julkkiksia silloin tällöin. Useimmat on ihan fiksuja, mutta Miina Äkkijyrkkä... Äärimmäisen ylimielinen ja lukeutuu Aasiakas-sivuston aasien kanssa samaan ryhmään. (Ja kyllä, olen kirjoittanut ko sivustolle eräästä tilanteesta jossa hän oli mukana, pyrin kyllä kirjoittamaan niin, ettei tunnista kyseistä aasia häneksi.)

Vierailija

Olen valitettavasti törmännyt Aira Samuliniin töitten kautta mutta nykyisin yritän kaikin tavoin järjestää niin etten joutuisi hänen kanssaan tekemisiin. Järkky tyyppi.

Vierailija

Ikäviä kokemusta myös Paula Vesalasta. Useasti hänestä kuullut ja lukenut myös samaa, mutta uskottava se on, kun on siihen itsekin tosielämässä törmännyt.

Vierailija

Onko julkkikseen törmääminen niin iso asia, että sen muistaa pitkänkin ajan kuluttua? Onko se "elämys", ja jos on, niin millaisissa kantimissa se oma elämä silloin on?

Ja mitä tässä tarkoitetaan julkkiksella? Mun mielestä julkkis on hlö, joka on kuuluisa siksi, että on kuuluisa. Tai sitten joku missi-juontaja-fitnessmalli-kiekkovaimo, jonka etunimen perään laitetaan "-rakas" tai nimen eteen "kohu-". 

Yhden tormäyksen petusteella en osaa päätellä toisen ihmisen luonteesta mitään, että onko ylimielinen tms. Saattaa vain olla väsynyt, huonolla tuulella tai kiireinen.  

Vierailija

Olen myynyt koiratarvikkeita Anna Abreulle (siis auttanut myös valitsemaan oikeat tuotteet, en vain rahastanut tiskillä) ja siitä jäi minulle ainakin mielikuva iloisesta ja mukavasta persoonasta. Ehkäpä Anna on sitten rennompi vapaallaan kuin työ moodissa? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kanerva kyllä tykkäsi silmiensä tasalla olevista maisemista eikä paljon tähyillyt katsekontaktia.

HAHHHAHHA! Sä olet ihan kuningatar! Ainakin sanankäytössä ja varmaan muutoinkin.

Vierailija

Miksi julkkiksen PITÄISI olla kaikille kiva? Onko heillä joku erityisvelvollisuus haluta jutustella ja kaveerata kenen tahansa ventovieraan kanssa?

Olen ymmärtänyt, että täällä av:lla pidetään ihan normaalina ja ok:na sitä, että työkaverien tai naapurien kanssa ei haluta jutella, hyvän päivänkin sanominen on monella tiukassa.

Mutta julkkiksen pitäisi heti suostua ryhmäkuviin, hymyillä ja jaella nimmareita. Julkkiksella ei saa koskaan olla kiire, työasiat mielessä, pää kipeänä tai muuten vaan tarve yksityisyyteen.

Ootte kyllä oikeesti aika outoja, en voi muuta sanoa.

Vierailija

Salkkareiden Ismo, eli Esko Kovero. Tampereen baareissa aikanaan ollut aika tyypillinen "ettekste tiedä kuka mä oon?"-tyyppi. Etuillut ja vittuillut, tosi paskantärkeä tapaus. Kuulemma sai kerran turpaansa joltain käytöksensä takia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elastinen.Kun kamera sammuu ,sammuu Elastisen hymykin.

Eiiiiii 😢 Tahdon säilyttää mielikuvani maailman sympaattisimmasta jalat maassa tyypistä. Jos sillä oli vain huono päivä? 😇

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt koiratarvikkeita Anna Abreulle (siis auttanut myös valitsemaan oikeat tuotteet, en vain rahastanut tiskillä) ja siitä jäi minulle ainakin mielikuva iloisesta ja mukavasta persoonasta. Ehkäpä Anna on sitten rennompi vapaallaan kuin työ moodissa? :)

Hah hah hah! Mahtoikohan huutaa nippa nappa bandana tiskin yli näkyen tyyliin: " sheikkaa ny myyjä niin p*rkeleesti sitä p*rsettä ja tua ne mustin puruluut tiskille!"????

”Hyppikää nyt s**tana!” Anna Abreu kiroili urakalla juhannuskeikallaan

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001207088.html

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi julkkiksen PITÄISI olla kaikille kiva? Onko heillä joku erityisvelvollisuus haluta jutustella ja kaveerata kenen tahansa ventovieraan kanssa?

Olen ymmärtänyt, että täällä av:lla pidetään ihan normaalina ja ok:na sitä, että työkaverien tai naapurien kanssa ei haluta jutella, hyvän päivänkin sanominen on monella tiukassa.

Mutta julkkiksen pitäisi heti suostua ryhmäkuviin, hymyillä ja jaella nimmareita. Julkkiksella ei saa koskaan olla kiire, työasiat mielessä, pää kipeänä tai muuten vaan tarve yksityisyyteen.

Sinun mielestäsi julkkis saa siis kohdella työkavereitaan kuin paskaa? Käyttäytyä diivailevasti ja törkeästi ihmisiä kohtaan jotka mahdollistavat esim.keikoilla ja festareilla hänen esiintymisensä? Minä olen aivan toista mieltä. Lisäksi fanit ostavat artistien levyt ja keikkaliput, ja jos heitä kohtaan on ilkeä, he alkavat fanittaa jotakuta toista. tietenkään vapaa-ajalla jossain kaupassa tai ravintolassa syömässä ei tarvitse jokaisen kanssa puhua tai kuviin suostua, mutta jos keikalla järjestäjät lupaavat keikan jälkeen artistin jakavat nimmareita, se on tehtävä koska kuuluu ammattiin ja työhön josta hänelle maksetaan. Abreu esim.jätti tämän tekemättä useita kertoja ja juoksi huppu päässä autoon kiroillen samalla kun järkkärit työnsivät nuoria ja lapsifaneja sivuun melkoisen kovakouraisesti. Sinusts se on ok, minusta huonoa ammattitaitoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitään tekokivan ihmisen roolia ei tarvitse kenenkään vetää mutta kyllä perushyvät käytöstavat pitäisi hallita ihan jokaisen meistä, julkkis tai ei. Ne jutut mitä olen monista julkkiksista lukenut tai kuullut ovat olleet ihan pöyristyttäviä, miten aikuiset ihmiset oikein kehtaavat? Kaipa se julkisuus on jossain Suomen kokoisessa takapajulassa jollekin niin iso juttu että se kusi kihahtaa hattuun kun joku vähänkään antaa huomiota, säälittävää.

JiiVee

CHEEK!
Ehdottomasti ylimielisin artisti joka on 16 vuoden järjestyksenvalvojan urallani tullut vastaan. Olen kyseisen sankarin nähnyt nyt kolme kertaa, ensimmäinen kerta oli silloin kun pojankloppi ei ollut edes kuuluisa ja oli jo silloin itseään täynnä. Mitä enemmän kuuluisuutta tulee, sitä enemmän tuntuu neste nousevan kohti päälakea.
Sanoinkin jo työntantajalle, että seuraavan kerran kun tämä julppi astuu backstagelle, haluan mennä siksi illaksi suoraan ovelle ja pysyä siellä. Mielummin olen narikassa kuuntelemassa samoja vanhoja tuhanteen kertaan känniläisten kertomia vitsejä kuin hetkenkään vertaa tuon välittömässä läheisyydessä.
Voi niitä piruparkoja jotka joutuvat tekemään töitä sen kanssa koko ajan.

Vierailija

Itse asiassa on yleistä että julkisuuteen itsestään mukavan ja iloisen kuvan luoneet julkkikset ovatkin vapaalla ja normaalissa duunissaan (kameroiden ulkopuolella) täys kusipäitä. Tällaisia ovat artisteista Elastinen, Paula Vesala, Anna Abreu, Janna Hurmerinta. Sen sijaan julkisuudessa itsestään paskamaisen ja epämiellyttävän kuvan luoneista ainakin Jenni Vartiainen on IRL ihana ja huumorintajuinen ihminen. Siksi on outoa että julkkiksista luodaan mielikuvat ja heidän persoonallisuuttaan haukutaan/kehutaan vain tv-n ja mediajuttujen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on yleistä että julkisuuteen itsestään mukavan ja iloisen kuvan luoneet julkkikset ovatkin vapaalla ja normaalissa duunissaan (kameroiden ulkopuolella) täys kusipäitä. Tällaisia ovat artisteista Elastinen, Paula Vesala, Anna Abreu, Janna Hurmerinta. Sen sijaan julkisuudessa itsestään paskamaisen ja epämiellyttävän kuvan luoneista ainakin Jenni Vartiainen on IRL ihana ja huumorintajuinen ihminen. Siksi on outoa että julkkiksista luodaan mielikuvat ja heidän persoonallisuuttaan haukutaan/kehutaan vain tv-n ja mediajuttujen perusteella.

Vesala on todella diiva. Vielä kamalampi kuin Abreu. Mammojen mielestä saa diivailla ja kohdella muita kuin skeidaa jos on monilahjakkuus. Huh.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat