Kaikki Kotiteollisuutta kuuntelevat naiset ovat reppanoita, lihavia kotiaiteja joilla ei ole yhtaan omanarvontuntoa eika tyylitajua.
Kommentit (24)
Kotiteollisuudesta en liiemmin välitä, vaikka "Kevät" vähän naurattaakin.
Päällimmäisenä mullakin heräsi tää, että onko toi Kivat merkki jotenkin out sitten ap:n mielestä?
Yrität päteä jollain helvetin pipomerkillä vai?
Mammoille iski paniikki... Onko Kivat junttia? Iik, mitä meidän Jannican kaverit nyt sanoo hiekkalaatikolla, entäs niiden äidit!?!?! Ollaanko me juntteja!?!?!
*reps*
ja *kops*
KAIKKI ne, jotka tekee tällaisia aloituksia?
Tää aloitushan on tehty jo kaksi ja puoli vuotta sitten???
Toivottavasti ap on ehtinyt kasvaa ihmisenä tässä välissä... :)
tähän päivään (ja uuteen Kotiteollisuus-albumiin)??
mutta olipas siinä perinpohjainen analyysi=) Ja mielenkiintoinen ennen kaikkea. Tyhjentävä kuvaus vain ja ainoastaan yhden Kottarin tähden.
Tai no heti mun murun jälkeen,joka on erehdyttävän paljon saman näköinen :)
Ja ah,mikä ihanan miehekäs ääni ja ne karjahdukset....hmm...
Ja olen kuule ihan tasapainoinen,hoikka 24-vuotias nätti kotiäiti,jonka muksujenkin nokat täysin räättömät,nyt kun viime viikkoinen flunssa on viimein helpottanut =)
olen myös täysin raitis ja savuton,jotta tuo baarihomma on niin kaukana meikäläisestä kuin mahdollista :) Ärräpäitä kyllä pääsee harva se päivä etenkin 2-v. uhmiksen kanssa,ja mieheni tupakoi,ja jestas,juopa jopa oluttakin lähes joka viikonloppu.Sen osalta onnistunut yleistys :)
hiustyylimme innoittaja on tietenkin Hynynen!
En tiennyt itsestäni tuollaisia asioita :)
myös tatuointeja. Yksi mielellään alaselässä. Joko jokin tribaalikuvio tai suoraan teksti "heitä tähän".
Niillä on amisjamppaukot ja räkänokkamuksut joilla on Kivat-kypärämyssy ja halpa välikausihaalari, 25 kiloa ylipainoa ja ruma kampaus. Rillit on vuodelta -99 ja kotona on sotkan huonekaluja. Kummatkin vanhemmat kiroilee ja polttaa tupakkaa, äiti haukkuu puistossa muita äitejä ja niiden lapsia. Viihteellä käydään kaksi kertaa kuussa ja silloin kuunnellaan kännissä alkuillasta Kotiteollisuutta ja ollaan täynnä uhmaa ja räkytetään baarissa nuoremmille ja kauniimmille,baarista tultua laskuhumalassa kuunnellaan stereoista Yön surullisimpia biisejä ja itketään kuinka kusipää mies on.
ja juu, kaikki vaan musiikkimaun perusteella!!!!
kiitos kun kävit jakamassa tämän tuikitärkeän tiedon kanssamme...
Vastaanpa tähän kirpsakkaan hupaisaan litanjaan:
- En ole reppana.
- En ole ylipainoinen.
- Minulla on hyvä omanarvontunto ja itsetunto muutenkin.
- Tyylitajua löytyy vaikken mikään Yves Saint Laurentin perillinen olekaan. Ainahan voin sentään ostaa näitä tuotteitaan ;)
- Mieheni on yrittäjä.
- Lapsilla roikkuu räkä toisinaan, mutta ihania lapsia.
- Yhtää Kivat tuotetta ei meiltä löydy.
- Välikausihaalarit on ReimaTeciä ja Ticketiä, ihan vaan laadun takia.
- Tyhmäntoistona mainitsit uudestaan ylipainon, siihen vastasin jo.
- Kampaus on ihan perinteinen pitkä tukka ja värikin on luonnostaan tummanruskea.
- Ei rillejä.
- Ei yhtään Sotkan huonekalua.
- Emme kiroile, joskus pääsee kirosana, mutta ei lasten edessä.
- Emme kumpikaan tupakoi, hei paitsi minä juotuani punkkua.
- Mulla ei ole mitään mielenkiitoa puistossa käyviä perheitä kohtaan.
- Viihteellä emme käy sanan varsinaisessa mielessä, vaan kutsumme kotiimme ystäviä, syömme hyvin ja pidämme siten hauskaa. Tai sitten menemme raflaan.
- Kotiteollosuutta kuuntelen yleensä autossa.
- En harrasta baarissa "räkyttämistä" ja olen itsekin vielä "nuorehko", enkä ollenkaan pöhkön näköinen ;)
- Yö yököttää, samoin baarissa laskuhumalassa istuminen.
- Mies harmittaa toisinaan, mutta mikään kusipää hän ei ole.
- Niillä on amisjamppaukot ja räkänokkamuksut joilla on Kivat-kypärämyssy ja halpa välikausihaalari [b] Ehei, mies on hyvin koulutettu entinen ammattiurheilija, lapsia ei ole - eikä tule![/b]
- 25 kiloa ylipainoa ja ruma kampaus. Rillit on vuodelta -99 ja kotona on sotkan huonekaluja. [b] Painoindeksi 19 pintaan ja kampaus on ihan tosta syyskuulta 2008. Rillejä ei ole ja yhden yhtä Sotkaa ei löydy, ei edes Jyskiä! Pääasiassa antiikkihuonekaluja ja moderneja klassikoita meillä. [/b]
- Kummatkin vanhemmat kiroilee ja polttaa tupakkaa,
äiti haukkuu puistossa muita äitejä ja niiden lapsia.
[b] Juu, mä poltan, mies ei. Mutta eipä olla kenenkään vanhempia. En siis käy puistoissa haukkumassa ketään naisia enkä heidän jälkikasvuaan. En usko myöskään puolisoni tällaista harrastavan. [/b]
- Viihteellä käydään kaksi kertaa kuussa ja silloin kuunnellaan kännissä alkuillasta Kotiteollisuutta ja ollaan täynnä uhmaa ja räkytetään baarissa nuoremmille ja kauniimmille. [b]Voi kun ehtisikin noin usein viihteelle! Yleensä kyllä menee siihen 4 kertaa vuodessa -linjaan. Ystäviä tosin tavataan fine dining -merkeissä useammin. Kotiteollisuutta kuuntelen lähinnä tehdessäni töitä, eli suunnitellessani kauniita koteja varakkaille asiakkailleni..[/b]
- baarista tultua laskuhumalassa kuunnellaan stereoista Yön surullisimpia biisejä ja itketään kuinka kusipää mies on. [b]Kuulun FB:n Yö-Mamba-Popeda=Pahuuden kolmiakseli -groupiin. Riittääkö tämä selitykseksi? Ja mies ei oo kyllä kusipää, en mä sitä muuten ois jo kohta 12 vuotta jaksanut katsella. :)
Tämä oli kyllä varsin hupaisa juttu! :D Olen itse ainakin kova KT-fani ja aika hemmetin kaukana tuosta ap:n kuvailusta. Tiedän, että ap:n kuvailemiakin faneja varmaan löytyy, mutta löytyy myös lääkäreitä, opettajia, lastentarhanopettajia, tradenomeja jne., jotka tykkäävät Hynysen nasevista sanoituksista.
AP kuuluu varmaan tähän kastiin ihmisiä, jotka luulee, että sihteereillä on pitkät kynnet, vaalea tukka ja ne istuu pomon polvella. :D[/b]