Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Nössöt miehet

Vierailija
01.07.2008 |

Tunnetteko sellaisia? Onko teillä sellainen? Miten käyttäytyvät seurassa?

Tunnustan että menin naimisiin yhden kanssa ja elämä on välillä hieman raskasta. Mies on liian kiltti, ei "uskalla" sanoa kellekään vastaan ja antaa muiden hyväksikäyttää itseään. Teki jo nuorena kesätöitä ilman että koskaan nosti palkkaansa ym.! Aivan uskomaton tyyppi.

Itse olen päinvastainen "tulisielu" ja haistan jo kaukaa hyväksikäyttöyritykset. Kuinka saisin siedettyä miehen "ruskeakielisyyden" kun itse olen raivon partaalla tilanteissa, joissa mies auliisti lupautuu kaikkeen? Kiitos vastauksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Sitä että onneksi mun mies ei ole ton kaltainen. Mä en kestäis sellaista pätkääkään.

Onneksi sä sentään olet "tulisielu", muutenhan te olisitte ihan kusessa.

Vierailija
2/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kehitellyt riittävästi motivaatiota työelämässä vuosien saatossa ja on nyt kovasti urallaan nousussa. Kyllästyi olemaan ok-mies ja alkoi hyötymään fiksuudestaan ja onkin saanut haastavampia työtehtäviä. Avasin hänen silmänsä ja mitäpä mies ei perheensä eteen tekisikään... No tietenkin tekee töitä, kun maksetaan hyvin ja vaimo kannustaa ja valmentaa. Vapaa-aika on edelleen omaa aikaa enimmäkseen perheen kanssa. Uraa ei tee maineen eikä kunnian vuoksi. Motivoitui uralle, kun huomasi, että pystyy vaikuttamaan asioihin ja siitä vielä maksetaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Vierailija
4/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seurassa hirmu sosiaalinen ja pystyy keskustelemaan asiasta kun asiasta, mutta koskaan ei pistä kenellekään hanttiin ja aina lupautuu joka asiaan mitä kysytään... oli melkeinpä mitä hyvänsä!

Painaa töitä niskalimassa, että vaimonsa saa shoppailla... ovat nämä vaimo ja mies kun yö ja päivä! Vaimo tekee viimeiset päätökset ja on sellainen jyräävä luonne. Miehen en ole koskaan kuullut komentavan lapsiaankaan, vaimo sen sijaan on korottanut ääntään kyllä.

Joskus käy sääliksi hieman tätä miestä, tuntuu että vaimo vaan ratsastaa siivellä (ei käy töissä) kun on onnistunut (jollain ihmeen tavalla) nappaamaan niin nössön ja kiltin miehen! =/

Vierailija
5/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei olisi nössö, et varmaan tulisi päivääkään hänen kanssaan toimeen, nyt hän nielee sinun kiukkuilut, tulistumiset ym kiltisti, tällläiset ovat mm. yleisesti todella hyviä isiä.

Itselläni on aikalailla samankaltainen mies, mutta ei sitä hirmusesti tänä päivänä käytetä hyväksi, sillä minä olen tähän vaikuttanut suuresti, eikä monikaan vuokseni enää miestä käytä hyväksi, sekä olen joutunut ns. opettamaan miestäni ettei häntä käytetä hyväki (minä olen tietysti eri asia :))

Ja hyvin on oppinut.

Se onkin jännää kun mieheni ei ns. näytä nörtiltä, päin vastoin ja on komea kuin mikä, mutta sitten se ns. nössömäisyys on jotenkin jännää tähän yhdistelmään.

Vierailija
6/6 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ovat monesti todenneet että minun olisi pitänyt alunperin etsiä joku yhtä temperamenttinen. Olenkin monesti pohtinut että olisiko elämä silloin helpompaa, mutta tod. näk. ei.