Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisittekö teinin reissuun?

Vierailija
21.06.2016 |

16-vuotias tyttö, täyttää elokuussa 17. Seurustelee 18-vuotiaan pojan kanssa, suhde on jatkunut nyt vuoden verran. Nuoret haluaisivat lähteä kahdestaan lomareissulle poikaystävän autolla, ajella siellä täällä ja yöpyä teltassa. Päästäisittekö? Meillä on tässä nyt pientä erimielisyyttä, eikä ihan niin pientäkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksi matkakohteista on festarit.

ap

Vierailija
2/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut seurustelukumppanin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän siellä reissussa voisi tapahtua, ettei niitä voisi sinne päästää?

Vierailija
4/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut seurustelukumppanin?

Olen. Järkevän ja kohteliaan oloinen nuori mies.

ap

Vierailija
5/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi alkoholi, festarit ja alaikäinen tyttö ei ole mielestäni hyvä yhdistelmä. Eikä alkoholi ja alaikäinen tyttö muutenkaan. Ja kun ei ole mitään keinoa varmistaa, että poikaystävä ei hanki tytöllekin juotavaa. Lisäksi 16-vuotias on mielestäni muutenkin turhan nuori matkustelemaan tuolla lailla pariskuntana kuin aikuinen.

ap

Vierailija
6/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sitten saa mennä kun on 18+ ja asuu omillaan.

Vierailija
7/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä voisin ehkä suostuakin, kun 18-vuotispäivä on jo lähellä. Mutta ei nyt.

ap

Vierailija
8/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi alkoholi, festarit ja alaikäinen tyttö ei ole mielestäni hyvä yhdistelmä. Eikä alkoholi ja alaikäinen tyttö muutenkaan. Ja kun ei ole mitään keinoa varmistaa, että poikaystävä ei hanki tytöllekin juotavaa. Lisäksi 16-vuotias on mielestäni muutenkin turhan nuori matkustelemaan tuolla lailla pariskuntana kuin aikuinen.

ap

Kuvittelit siis voivasi tämän estää lomareissun kieltämällä. Kurkkupurkissako elät?

Vierailija
9/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut päästettiin saman ikäisenä ulkomaille, Roskilde festarit Tanskassa. Riippuu teinistä kuinka järkevä hän on. Minä en ollut tyhmä tai uhkarohkea. Join, bailasin, mutta mopo ei ikinä lähtenyt käsistä. Itse en kieltäisi iän perusteella mitään. Tunnen monta 19 vuotiaita joita en ikinä päästäisi ulkomaille ja tunnen pari 15 vuotiasta jotka päästäisin sinne minne he vaan haluavat mennä. Jos tyttö on järkevä, itse päästäisin

Vierailija
10/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvittelit siis voivasi tämän estää lomareissun kieltämällä. Kurkkupurkissako elät?

Ainakin toivoisin voivani estää. Tai edes suostutella pilkkomaan reissun pätkiksi, että he kävisivät vaikka joka toisen yön kotona. Eivätkä menisi sinne festareille. Tyttö on kuitenkin alaikäinen ja olen vastuussa hänestä. Sekin sopisi hyvin, että tyttö matkustaisi poikaystävän perheen mukana tai poikaystävä tulisi meidän perheen mukaan vaikka mökille.

ap

Vierailija
11/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin  16- ja 17-vuotiaana kesäisin töissä Ruotsissa n. 2 kuukautta, poikakaverin kanssa lomareissu autolla

on lastenleikkiä siihen verrattuna.

Vierailija
12/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pikku persereikä ammottaa avonaisena vielä aamullakin kun sinne koko yö survotaan kyrpää :)

:::::::Dddd ei saatana ::Ds

Vierailija
13/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, päätös henkisen kypsyyden perusteella. Ei fyysisen iän.

Vierailija
14/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ovat aloittaneet festariuransa 14-15-vuotiaana talkoilemalla. Hyvin on voinut päästää kavereiden kanssa 16-vuotiaana sinne, musiikkiahan sinne mennään kuuntelemaan. Mitä hemmettiä sinä luulet festareista?

Vierailija
15/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi, teini saa lähteä reissuun mutta jättää festarit väliin? Juttele poikaystävän kanssa etukäteen alkoholista, ettet haluaisi tytön juovan mitään. Vaikka varmaan jos kahdestaan pääsee reissuun, juominen on jotain luokkaa kuohuviiniä, kun muutenkin ollaan romanttisia. :) Anna lähteä, nuori rakkaus on ihanaa.

Vierailija
16/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ovat aloittaneet festariuransa 14-15-vuotiaana talkoilemalla. Hyvin on voinut päästää kavereiden kanssa 16-vuotiaana sinne, musiikkiahan sinne mennään kuuntelemaan. Mitä hemmettiä sinä luulet festareista?

Silloin kun nuorempana kävin festareilla, siellä oltiin aika kamalassa kunnossa. Ihme ettei mitään pahaa tapahtunut. Musiikki oli bonus, juhliminen se pääasia. En usko että tyttö tekisi poikaystävän seurassa ollessaan kaikkia niitä tyhmyyksiä mitä minä ja kaverit tehtiin, mutta en halua hänen lähtevän alaikäisenä festareille täysin omin päin.

ap

Vierailija
17/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi, teini saa lähteä reissuun mutta jättää festarit väliin? Juttele poikaystävän kanssa etukäteen alkoholista, ettet haluaisi tytön juovan mitään. Vaikka varmaan jos kahdestaan pääsee reissuun, juominen on jotain luokkaa kuohuviiniä, kun muutenkin ollaan romanttisia. :) Anna lähteä, nuori rakkaus on ihanaa.

Jotain tällaista voisin ehkä harkita.

ap

Vierailija
18/18 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan lomamatkalle pitäisi päästää kakarat rietastelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän