Vierailija

Haluaisin muuttaa jonnekin korpeen kauas "ruuhka-Suomesta", mutta ihan lääkäriksi en välttis halua lukea. Opiskella kyllä voisin tarvittaessa jonkun vuoden.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (18)

Vierailija

Pätevät opettajat ja ylipäätään korkeasti koulutetut kapeiden erikoisalojen osaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pätevät opettajat ja ylipäätään korkeasti koulutetut kapeiden erikoisalojen osaajat.

Juu, siis kyllähän väitelleitä ornitologeja ja arkeologeja tarvitaan böndellä aina.

Vierailija

Joensuussa ei ole edes YTHS.llä lääkäriä. Pitää Turusta neiti lääkärin soittaa että potilas opiskelija saa hoitoa. EI halua muuttaa töihin susirajalle. Ilmeisesti korkkarit kastuu mudassa. Kuulemma aloittavat video lääkäri vastaanoton etänä Turusta käsin. SAIRASTA pelleilyä!!

samat maksut silti peritään pois, että eteläsuomen pennut saa kaiken mitä tarviivat.

• ylös 6
  • alas 10
Vierailija

Metsäkoneen kuljettaja ? niitä ei keskikaupungilla tarvita paljon. Eräopas? Nii no niitä on paljon ennestäänki.  Psykoloki, niistä on pulaa, eikä ole mitään valtaa eikä vastuuta.

Vierailija

Farmaseuttia komppaan. Asiakaspalvelijaksi vaikka kuinka pienen kylän apteekkiin. Syrjäseuduilla on kysyntää!

Vierailija

Psykologeille on tosiaan hommia. Nro 5:n käsitys vallasta ja vastuusta kylläkin väärä.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joensuussa ei ole edes YTHS.llä lääkäriä. Pitää Turusta neiti lääkärin soittaa että potilas opiskelija saa hoitoa. EI halua muuttaa töihin susirajalle. Ilmeisesti korkkarit kastuu mudassa. Kuulemma aloittavat video lääkäri vastaanoton etänä Turusta käsin. SAIRASTA pelleilyä!!

samat maksut silti peritään pois, että eteläsuomen pennut saa kaiken mitä tarviivat.

No en mä kyllä ymmärrä miksi jonkun (edes lääkärin) pitäisi väkisin haluta muuttaa jonnekin syrjäseudulle. Eiköhän Joensuustakin ole porukkaa opiskellut lääkäriksi, miksi eivät palaa kotiseudulleen vaan jäävät isoihin kaupunkeihin töihin? Joissa yleensä on vielä selvästi huonompi palkka kuin syrjemmällä.
Minä olen syntynyt ja valmistunut lääkäriksi turussa, täällä on perhe ja ystävät. En todellakaan ole lähdössä mihinkään Joensuuhun töihin, mieluummin olen vaikka työttömänä täällä.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä ymmärrä miksi jonkun (edes lääkärin) pitäisi väkisin haluta muuttaa jonnekin syrjäseudulle. Eiköhän Joensuustakin ole porukkaa opiskellut lääkäriksi, miksi eivät palaa kotiseudulleen vaan jäävät isoihin kaupunkeihin töihin? Joissa yleensä on vielä selvästi huonompi palkka kuin syrjemmällä.
Minä olen syntynyt ja valmistunut lääkäriksi turussa, täällä on perhe ja ystävät. En todellakaan ole lähdössä mihinkään Joensuuhun töihin, mieluummin olen vaikka työttömänä täällä.

nnyh...! aivan tässä silmäkulma kastuu kustumuksesi syvyydestä auttaa lähimmäisiäsi...snif.. Mistä noin sypaattisia ihmisiä tuleekaan? pointsit vanhmmillesi kun kasvattivat noin rakkaudellisen ihmisen tänne maailmaan luomaan rakkautta ympärilleen.

• ylös 1
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

nnyh...! aivan tässä silmäkulma kastuu kustumuksesi syvyydestä auttaa lähimmäisiäsi...snif.. Mistä noin sypaattisia ihmisiä tuleekaan? pointsit vanhmmillesi kun kasvattivat noin rakkaudellisen ihmisen tänne maailmaan luomaan rakkautta ympärilleen.

Missäs päin maailmaa tämän kirjoittaja on pyyteettömästi auttamassa lähimmäisiään ja luomassa rakkautta ympärilleen, omista toiveistaan riippumatta tai omasta mukavuudestaan välittämättä, jos sopii tiedustella?

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missäs päin maailmaa tämän kirjoittaja on pyyteettömästi auttamassa lähimmäisiään ja luomassa rakkautta ympärilleen, omista toiveistaan riippumatta tai omasta mukavuudestaan välittämättä, jos sopii tiedustella?

Se on kyllä totta, että varmaan yksikään lääkäri tässä maassa ei enää osaa ajatella muuta kuin sitä, kuinka maksimoisi tienestinsä.

Vierailija

No jos lääkärit ajattelisivat tienestiensä maksimointia, niin hehän nimenomaan ryntäisivät syrjäseuduille, joissa on halvat asunnot ja muuta maata isommat palkat.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta, että varmaan yksikään lääkäri tässä maassa ei enää osaa ajatella muuta kuin sitä, kuinka maksimoisi tienestinsä.

Ei se kyllä ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole.

He ovat voineet ulkoistaa sellaiset likaiset ajatukset Lääkäriliitolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole.

He ovat voineet ulkoistaa sellaiset likaiset ajatukset Lääkäriliitolle.

Niin, muut ammattiliitothan ajattelevat ensisijaisesti yhteistä hyvää, eivät jäseniensä tienestejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.