Vierailija

Oletteko huomanneet? Miellyttävimmät miehet jotka tiedän ovat olleet hevimiehiä.

• ylös 25
  • alas 6

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, onhan se vähän ristiriitaista mutta kuullut samaa. Esim. Tuska-festareilla on tosi rauhallista kuulemma. Jotenkin habitus ja käyttäytyminen ei täsmää.....

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Kun on lapsuutensa katsonut peltoja niin se tuo tietyn moista asennetta. En tunne yhtään kaupungissa syntynyttä hevaria

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se vähän ristiriitaista mutta kuullut samaa. Esim. Tuska-festareilla on tosi rauhallista kuulemma. Jotenkin habitus ja käyttäytyminen ei täsmää.....

Tuska on ainoa Suomen festareista johon mennään oikeasti kuuntelemaan musiikkia. Muille festareille mennään dokaamaan viikonlopuksi, musiikki on niissä on vain sivujuonne.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Kyllä meistäkin valitettavasti niitä mulkkuja löytyy. Hyvä homma että kokemuksesi ovat olleet vain positiivia ja omalta osaltasi autat rikkomaan joitain naurettavia yleistyksiä mitä jotkut hevareihin edelleen liittää. Tosiaankin Tuska-festari on yleisesti ottaen rauhallisin festari.

M22

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Mulla ihan sama kokemus kun aloittajalla ja vieläpä kaikista hevimiehistä ketä tunnen. En oo tullut ajatelleksi asiaa ennen! Hevimiehen kanssa seurustellut nyt 4 vuotta ja hän ja kaverinsa ovat lämpimimpiä ja sympaatisimpia ihmisiä keitä tunnen.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Samaa mieltä, hevarit ovat moraalisimpia ja mukavimpia miehiä, hyvin sympaattisia tapauksia.

Samaa ei voi sanoa rap-piireissä liikkuvista miehistä, toinen paha ovat reggae-piireissä liikkuvat.
Hopparit ja hipit on pahoja, ensimmäiset tosin rehellisesti sellaisia ja jälkimmäiset (hipit) taas kieroja kusettajia, esittävät olevansa jotain sielukkaita ja sydämellisiä miehiä, mutta oikeasti jakavat sitä "rakkauttaan" vähän joka suuntaan ja valehtelevat minkä kerkeävät.

• ylös 16
  • alas 5
Vierailija

Sama kokemus kuin ap:lla. Oma mieheni on hevimies ja todella sympaattinen, niin ovat kaikki kaverinsakin. Ja tosiaan metallifestarit on kaikista rauhallisempia festareita. Minäkään en tällaista aiemmin ajatellut, mutta viimeiset 15 vuotta on opettaneet. Metallimiehet on rentoja, rehtejä kavereita suurimmaksi osaksi!

Vierailija

Hevi kulttuuriin ei kuulu niin vahvasti kännisekoilu yms. Biisin sanat, toisin kun vaikka räpissä, ei yleensä kerro just mistään bilettämisestä tai yhden illan jutuista. Näin raakasti kärjistettynä. Rokki piirit on toki sit eri asia.

Tv. Hevimiehen vaimo

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hevi kulttuuriin ei kuulu niin vahvasti kännisekoilu yms. Biisin sanat, toisin kun vaikka räpissä, ei yleensä kerro just mistään bilettämisestä tai yhden illan jutuista. Näin raakasti kärjistettynä. Rokki piirit on toki sit eri asia.

Tv. Hevimiehen vaimo

Siinä heviporukassa missä itse liikun kumotaan kyllä tuoppeja kaksin käsin ja ganjaakin kuluu usein. Viikollakin kun töihin ei kukaan halua mennä. Hauskaa ja rentoa porukkaa kyllä, en vaihtaisi tätä menoa tavalliseen vaimot-lapset-työ-pankkilainat komboon mistään hinnasta.

-hevari.

Vierailija

Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Suurin osa todella mulkkuja nais- ja lapsivihaajia, mt-ongelmaisia uhoajia ja päihteiden suurkuluttajia. Kuuntelevat kylläkin black metallia, eikä heviä. Ehkä ei siis voi puhua hevareista? :D Olen muutaman normaalin mukavankin kyllä tavannut.

Vierailija

En voi olla samaa mieltä. Itse olen tylsä, itsekäs mulkku. Ja ruma kuin sveitsiläinen ämpäri.

makethejp

Näin muuten on. Rehtejä ja rehellisiä niinkuin suomalainen mies ja suomessa kuunnellaan paljon heviä. Ja täällä käytetään karskia kieltä, mutta kiroilemisen on käsittääkseni todettu olevan rehellisen ihmisen merkki, ja järkeen ja moraaliin se länsimainen tiedonmuodostus pohjautuu, eli ei kuseteta - suomalaiseen voi luottaa, suomalainen pitää sanansa. Hevonvitunsuo :) Perkele kun ne moraalikäsitykset ei oikein istu muiden EU n jäsenmaiden (varsinkaan välimeren maiden) kanssa yksiin, suomi on korkeimman luotttoluokituksen maa, eikä syyttä. Ihan nätti periaate, mutta ei valvontaa, ei läpinäkyvuuttä, ei selkeää johtajuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja tangomarkkinat ovat poliisille kiireistä aikaa.

Vierailija

En tiedä. 

Kai ne saa purkaa aggressioitaan tarpeeksi kuunnellessan musiikkiaan, saati jos soittelevat itse. Siinä missä muille miehille ne tunteet kerääntyy päähän ja näkyy vittumaisuutena, ämmämäisenä ininänä (sanon tämän naisena, joka ei ole läheskään yhtä ämmä kuin monet miehetI) jne.

Vierailija

Niillä on itsetunto kohdallaan, ne uskaltaa olla sitä mitä ovat. Eivät ole sliipattuja kusipäitä, eivät pyri olemaan enempää kuin ovat tahi miellyttämään miellyttämisen vuoksi. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.