Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulin tuossa hetki sitten kotiin kaupan kautta. Ostin suurta herkkuani varsiselleriä ja vetelin alta aikayksikön 6 vartta dippitikuiksi ja söin ne kermaviiliin tekemäni valkosipulidipin kanssa (ei siis mikään valmisdippi vaan itse maustettu). Tuo selleri ei ole sitä vatsaystävällisintä ruokaa noin raakana, mutta tykkää siitä nykyään ihan kamalasti vaikka ennen ei uponnut yhtään. Tästä sainkin kimmokkeen kysellä muiden palstalaisten terveelliseksi luokiteltavia ruoka"paheita", jospa saisin hyviä ideoita omaan ruokavalioonkin?

Ja p.s. kyllä mulle ne ihan oikeat herkutkin maistuu ;)

• ylös 33
  • alas 2

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

En tiedä onko terveellistä, mutta mulla on himot ainakin näkkäriin ja viinirypäleisiin, luumuihin ja tuoreisiin aprikooseihin. Porkkanoita innostun myös joskus napostelemaan kunnolla. 

• ylös 38
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap:lla myös nuo mansikat tällä hetkellä! Harmi vaan kun ovat vielä niin kalliita... no toivottavasti hinnat pian laskevat. Kyllä tulee kuitenkin ostettua herkutteluun, parempi vaihtoehto kun munkit tai jätskit!

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Pähkinät, sipulisilli, ruisleipä jonka päällä voita, chilitahnaa ja juustoa. Sluuuurps!

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Kilon pussi porkkanoita tikuiksi. Menee yhdessä illassa. Samoin pähkinöitä voin popsia mahdottomia määriä.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Ihan tavallinen tonnikalasalaatti, (kurkkua, tomaattia, jääsalaattia, raejuustoa ja tonnikalaa). Voisin syödä vaikka aina ja vaikka kuinka paljon. :D

• ylös 34
  • alas 9
Vierailija

Kesäkurpitsa! Voisin vetää sitä paljaaltaankin hirmuisia määriä, dipin kanssa vielä enemmän...

Vierailija

Näkkäri, hapankorppu ja pähkinät. Näitä voisi syödä vaikka kuinka paljon aina välillä.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tomaatit. Mistä tulikin mieleeni... ;-)

Ja liityn sellerikerhoon myös. Ei varmaan monta jäsentä... :-)

Vierailija

Ei mikään.

En ole typerys, joka kuvittelee minkään yksittäisen ruoka-aineen olevan terveellinen. Tai epäterveellinen.

On vain ruoka-aineita, joiden energiatiheys ja ravinnepitoisuudet vaihtelevat.

• ylös 2
  • alas 60
Vierailija

Lohi- ym. sinänsä terveellisillä päällyksillä täytetyt voileivät. Kananmunaa, kurkkua, tilliä, avokadoa.. avot :) 

Mutta ei näitä nyt ähkyyn vedä, ainakaan minä. Tulee vain syötyä turhan paljon joskus voikkareita. Nytkin paahtopaistin ja suolakurkun kera. 

Olen ihan hoikka, joten mitään paineita tästä ei ole. Jotain irtokarkkeja ja sipsejä söisin vain ase ohimolla. 

• ylös 11
  • alas 13

Sivut