Vierailija

Vaikutti myös siltä että se tuijotti mua kun oltiin retkellä ja istuin korkealla paikalla.
Onneksi oli pitkät housut jalassa.

• ylös 5
  • alas 4

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Joo näitä on. Jotkut in sit ihan omassaluokassaan. Jokunen vuosi sitten olin työpaikassa jossa oli pervo-Arska. Kyllä, (kutsuma)nimi oli Arska. Jokaista naista jobka näki livenä työpaikalla tai tv:ssä (tv oli töissä usein taustalla), hän kommentoi. Ja oli kyllä rasvaisia komentteja. Ei tollastajaksa kuunnella varsinkin kun joudut tönöttämään tällaisen älykkyyden lahjan kanssa 10h samassa tilassa.

Otan siis osaa ap.

• ylös 22
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen meidän työapaikan Ramille ihan suoraan sanonut mitä mieltä olen hänestä ja hänen käytöksestään. Hän onkin  muuttanutkin käytöstään ja ollaa ihan hyviä kavereita.

Jos ei suora puhea auta niin otat selvää työpaikan käytännöistä näissä asioissa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Työpaikalla ei seksuaalista ahdistelua pidä katsoa sormien läpi. Ilmoitus esimiehelle tai jollekin vastaavalle tuollaisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo näitä on. Jotkut in sit ihan omassaluokassaan. Jokunen vuosi sitten olin työpaikassa jossa oli pervo-Arska. Kyllä, (kutsuma)nimi oli Arska. Jokaista naista jobka näki livenä työpaikalla tai tv:ssä (tv oli töissä usein taustalla), hän kommentoi. Ja oli kyllä rasvaisia komentteja. Ei tollastajaksa kuunnella varsinkin kun joudut tönöttämään tällaisen älykkyyden lahjan kanssa 10h samassa tilassa.

Otan siis osaa ap.

Mitä hän sanoi, kun sanoit tästä hänelle?! Kysymys koskee myös aloittajaa.

Vierailija

Jouduin kuuntelemaan sen vessassa tehdystä toimenpiteestä ja kuka oli fantasiassa.

N25N

Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla ei seksuaalista ahdistelua pidä katsoa sormien läpi. Ilmoitus esimiehelle tai jollekin vastaavalle tuollaisesta.

Osaa ne esimiehetkin....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siellä on ohjaajat mutta sillä hetkellä ei ollut ohjaaja paikalla.

Vierailija

Meidän työpaikalla on enemmän miehiä kuin naisia mutta paljon useammin meidän työpaikalla kuulee viittauksia/kommentteja miesten sukuelimiin liittyen kuin naisten. Ja yleensä asialla on nimenomaan naispuoliset keski-ikäiset työntekijät.  Munista ja mulkuista tuntuu riittävän puhetta.....

M29

Vierailija

Mun työpaikalla tällainen mies sai potkut ja ihan sen takia kun jatkuvasti laukoi seksistisiä kommentteja

Vierailija

N25N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Osaa ne esimiehetkin....

Esimies on esimiehelläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän ei voi tilanteeseen puuttua? Äiti, kun ei enää sinne työpaikalle tule perässä niin joutuu itse sitä vastuuta ottaamaan. Eikä odottaa, että joku toimisi tilanteessa lapsenvahtina.

Vierailija

Meilläkin on yksi (esimies), joka kertoilee omista ja kavereidensa seikkailuistaan maksullisissa naisissa. Kuvottavaa. Tästä(kin) on valitettu ihan virallisten prosessien kautta, mutta potkuja tai edes varoitusta meillä ei saa sitten millään, jos henkilö on esimiesasemassa. Sekopää esimiehistä tämä huorissa juokseva ei ole edes pahin! Asiantuntijaorganisaatio, julkinen sektori, I say no more..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän ei voi tilanteeseen puuttua? Äiti, kun ei enää sinne työpaikalle tule perässä niin joutuu itse sitä vastuuta ottaamaan. Eikä odottaa, että joku toimisi tilanteessa lapsenvahtina.

Se lause tuli varottamatta yhtäkkiä. Mitä se enää olisi auttanut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

En.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on yksi (esimies), joka kertoilee omista ja kavereidensa seikkailuistaan maksullisissa naisissa. Kuvottavaa. Tästä(kin) on valitettu ihan virallisten prosessien kautta, mutta potkuja tai edes varoitusta meillä ei saa sitten millään, jos henkilö on esimiesasemassa. Sekopää esimiehistä tämä huorissa juokseva ei ole edes pahin! Asiantuntijaorganisaatio, julkinen sektori, I say no more..

Hetkinen nyt...miksi hitossa pitäisi antaa potkut kenenkään yksityiselämään liittyvästä käytöksestä? Miten nämä tarinat kohdistuu sinuun tai ylipäätänsä kenenkään teidän työpaikkalla? Onhan tuo moukkamaista käytöstä, mutta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?

En.

Miksi sitten sellaiselle tasolle itsesi typistät?

Vierailija

Mitä valitat ämmä oisit ottanut vessassa suihin siltä pervolta?

Tuohan on ihan normaalia miesten toimintaa.

Taidat olla nirppanokka ja tosikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se lause tuli varottamatta yhtäkkiä. Mitä se enää olisi auttanut?

Ei se varmaan mitään olisi auttanut, mutta olisit tehnyt selväksi jatkon kannalta, että et sellaista käytöstä hyväksy.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.