Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

Enpä ole törmännyt moiseen. Toki siinä voi mennä tovi eron jälkeen, että on henkisesti valmis ottamaan sormuksen pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en halua lähestymisyrityksiä miehiltä. Sormus vasemmassa nimettömässä karkottaa ainakin osan.

Vierailija

Mulla ei lähde! En ole edes kiloja kerryttänyt 15-vuotisen liittomme aikana, mutta jostain syystä nuorempana sormet ovat olleet sirommat. 

Kai sen voisi mennä jotenkin sahauttamaan jonnekin? Kokemusta? 

Ei lähde siis saippualla tai muutenkaan kotikonstein. Ilmeisesti kerran kaatuessani vasemman käden päälle nivelen kohta on paksuuntunut tämän seurauksena. 

Vierailija

Suomalaiseen ravintola-j yökerhokulttuuriin kuuluu, että eronneet eivät ota vihkisormusta nimettömästään pois, mutta naimisissa olevat ottavat.

Vierailija

Naiset haluavat varattuja miehiä joten sormus sormessa saa paremmin naisia.

Surullista mutta totta meidän naisten kannalta, että oikein etsimällä etsimme mielummin varattua miestä, kuin vapaata mistä =(

Vierailija

Käytin paksuja rihkama "kulta" sormuksia nuorena kun halusin olla rauhassa. Sain kaikki sukulaiset aivan raivon partaalle tästä toiminnastani johtuen, mikä oli erinomaisen viihdyttävää :D Nyt kun olen naimisissa, en sitten jaksa käyttää niitä aitoja koskaan.

Vierailija

Mä käytän usein matkoilla (matkustan yksin), että saan hyvän ja helpon syyn kieltäytyä miesseurasta. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.