Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä Tampereella oikein on tapahtunut?! Osaisiko joku paikallinen kertoa?

Ennen niin kiva kesäkaupunki on nykyisin täynnä ilmiselviä avohoitopotilaita, juoppoja, mustalaisia ja romanikerjäläisiä. Kyllä tuli ikävä takaisin kotiin kun Hämeenkadulla vähintään joka toinen vastaantulija oli joku edellämainituista ryhmistä. Pelottavaa suorastaan. :(

• ylös 105
  • alas 16

Sivut

Kommentit (156)

Vierailija

Olen saman huomannut. Helsingissä ei niin selvästi ole yhtä juoppo ja hörhökeskittymää kuin keskustori Tampereella.

• ylös 62
  • alas 4
Vierailija

Tutulta kuulostaa. Listasta tosin unohtui kokonaan kovaääniset mamut ja muut värilliset, joita nykyisin parveilee laumoittain esim. Koskipuistossa.
Harva nainen uskaltaa enää yksin pimeällä kävellä siellä.

• ylös 78
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Just toissa viikolla vierailin Tampereella ja ihastelin kun siellä EI näkynyt em tapauksia!! Kyllä Jyväskylä vie voiton tässä(kin) paskamittarissa.

• ylös 42
  • alas 10
Vierailija

Joka puolella Suomea on vähennetty liikkuvan poliisin määrärahoja, ja se kyllä näkyy katukuvassa.

• ylös 56
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen saman huomannut. Helsingissä ei niin selvästi ole yhtä juoppo ja hörhökeskittymää kuin keskustori Tampereella.

Heh, tarkkailepa vaikka tunnin ajan rautatieaseman ympäristöä ja ota sitten uusiksi. Ihan samat kerjäläis-, romani- ja juopporemmit sielläkin pyörii.

• ylös 65
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just toissa viikolla vierailin Tampereella ja ihastelin kun siellä EI näkynyt em tapauksia!! Kyllä Jyväskylä vie voiton tässä(kin) paskamittarissa.

No ei todellakaan vie. Olen asunut molemmissa ja Tampereen nämä tässäkin ketjussa jo mainitut Hämeenkatu, koskipuisto ja keskustori on kyllä sellaisia juoppo-nisti-avohoitokeskittymiä että oksat pois.

Esim. Espoossa ja Helsingissä nämä ongelmatyypit on sijoitettu kaupungin laitamille tai "siivottu" tiettyihin paikkoihin. Vain Tampereella ne tuntuu pyörivän aina ihan keskeisillä paraatipaikoilla.

• ylös 49
  • alas 12
Vierailija

Itsekin stadilaisena kiinnitin asiaan huomiota käydessäni mansessa. Ei ole enää se kaupunki entisensä :/

• ylös 42
  • alas 1
Vierailija

Niitä pyörii rautatieaseman nurkilla todella paljon sen vuoksi, että Tullintorilla on nykyään korvaushoitopaikka, josta nämä narkit hakevat päivittäisen annoksensa.

• ylös 60
  • alas 0
Vierailija

Itse olen joskus seurannut Koskipuistossa palaveeraavia tummaihoisia miesporukoita. Ties mitä siellä laumoissa juonivat.

Poliisit voisivat kyllä jalkautua Hämeenkadulle ja ainakin näin kesäisin partioida siellä pari kertaa päivässä. Rauhoittaisi varmaan menoa jonkin verran.

• ylös 52
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka puolella Suomea on vähennetty liikkuvan poliisin määrärahoja, ja se kyllä näkyy katukuvassa.

Liikkuva poliisi valvoi rekkoja ja ylinopeuksia valtateillä. Miten tämä kaupunkien toreihin vaikuttaa muutoin kun on enemmän poliiseja kun liikkuvat lopetettiin.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä ole moiseen ilmiöön törmännyt.

Terveisin Tampereen keskustassa pääsääntöisesti ilta-aikaan työskentelevä nainen, jota ei siellä liikkuminen pelota, enkä ole tuttavapiirissänikään moiseen törmännyt. Se, että sinua ja viiteryhmääsi pelottaa ei tasan tarkoita sitä, että olisi jotenkin yleinen ilmiö kammota erityisesti Tampereen keskustaa - jotkut nyt tietysti pelkäävät ihan kaikkea pimeällä liikkumista, ja se heille suotakoon.

• ylös 55
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Komppausta potenssiin miljoona. Jyväskylässä ei saa olla edes keskellä päivää rauhassa, kun hihassa roikkuu kaikensorttista käännyttäjää, kerjäläistä ja viinarahojen pummaajaa. Bonuksena vielä jos satut olemaan nuori tai nuoren näköinen nainen, niin varsinkin Matkakeskuksen alue vilisee kaikenlaisia wannabe-auervaaroja ja muita hämäriä hyypiöitä.

Tampereella on enemmän mamuja kuin Jklssä mutta meininki on yleisesti ottaen paljon rauhallisempaa ja monimuotoisempaa. Hämeenkatu vilisee aamusta iltaan jos jonkinlaista porukkaa, niin lapsiperheitä, vanhempia pariskuntia, yksin kulkevia vanhuksia, naisporukoita, ulkomaalaisia reissaajia jne. eikä häirinnän aste ole mielestäni läheskään yhtä suuri kuin Jyväskylässä. Asiaan voi toki vaikuttaa sekin, että Tampereella poliisi liikkuu huomattavasti aktiivisemmin ja näkyvämmin ainakin keskustan alueella, joten se voi jo yksistään hillitä pahimpia häiriköitä.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutulta kuulostaa. Listasta tosin unohtui kokonaan kovaääniset mamut ja muut värilliset, joita nykyisin parveilee laumoittain esim. Koskipuistossa.

Vissiin Kiemunki palstalla päivystämässä. Moro!

• ylös 26
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Liikkuva poliisi valvoi rekkoja ja ylinopeuksia valtateillä. Miten tämä kaupunkien toreihin vaikuttaa muutoin kun on enemmän poliiseja kun liikkuvat lopetettiin.

Hahah, joo hyvä huomio! Korjaan siis, poliisin määrärahoja ylipäätään on vähennetty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus seurannut Koskipuistossa palaveeraavia tummaihoisia miesporukoita. Ties mitä siellä laumoissa juonivat.

Poliisit voisivat kyllä jalkautua Hämeenkadulle ja ainakin näin kesäisin partioida siellä pari kertaa päivässä. Rauhoittaisi varmaan menoa jonkin verran.

Eikö Keskustorille saatu jo oma poliisipartio, vai miten se meni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivokirurgit ja astronautit siellä vain suunnittelevat, että mihin menevät seuraavaksi töihin.

• ylös 42
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hämeenkatu vilisee aamusta iltaan jos jonkinlaista porukkaa, niin lapsiperheitä, vanhempia pariskuntia, yksin kulkevia vanhuksia, naisporukoita, ulkomaalaisia reissaajia jne. eikä häirinnän aste ole mielestäni läheskään yhtä suuri kuin Jyväskylässä.

Juurikin näin. Eilen kävelin Hämeenkadun päästä päähän, ja vastaan tuli lapsiperheitä, vanhuksia, teinilaumoja, kerjäläisiä, laitapuolenkulkijoita, turisteja, maahanmuuttajia... Eikä kukaan tullut häiritsemään.

• ylös 22
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö Keskustorille saatu jo oma poliisipartio, vai miten se meni?

Oli jotain korruptiotyylistä ongelmaa, ei ole enää. Rahalla ei saa vuokrata poliisia valvomaan tiettyä aluetta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä ole moiseen ilmiöön törmännyt.

Terveisin Tampereen keskustassa pääsääntöisesti ilta-aikaan työskentelevä nainen, jota ei siellä liikkuminen pelota, enkä ole tuttavapiirissänikään moiseen törmännyt. Se, että sinua ja viiteryhmääsi pelottaa ei tasan tarkoita sitä, että olisi jotenkin yleinen ilmiö kammota erityisesti Tampereen keskustaa - jotkut nyt tietysti pelkäävät ihan kaikkea pimeällä liikkumista, ja se heille suotakoon.

Voidaan myös todeta että vaikka sinua ja tuttavapiiriäsi ei siellä liikkuminen pelota se ei tasan tarkkaan tarkoita sitä etteikö kuitenkin olisi yleinen ilmiö naisten keskuudessa kammota erityisesti Tampereen keskustaa.

• ylös 28
  • alas 7

Sivut