Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karuimmat hierojalla käynti -kokemukset

Vierailija
15.06.2016 |

Itse joitakin vuosia sitten yritin löytää pk-seudulta hyvää "vakkarihierojaa". Se osoittautuikin vaikeammaksi kuinn kuvittelin. Jotenkin ihmetyttää, muten vähän suurin osa hierojista panostaa asiakaspalveluun. Tässä kokemuksiani;

1. Hyvä hieroha ja rauhallista. Mukään ei sinänsä häirinnyt, mutta tämä n 60v mieshieroja lähenteli minua seksuaalisesti (olin tuolloin 16-18v, aikaa siis tuosta jo yli 15v).

2. Kahden hierontahuoneen hoitolassa jätti oven auki. Paikalla ei ollut muita mutta se häiritsi. Kirkkaat kattovalot. Kesken hieronnan puhelin soi ja hieroja poistui huoneesta keskustelemaan. Tuli hölmö olo maatessa hierontapöydällä useampi minuutti.

3. Hieroja toteaa että olen todella tukossa lihaksistostani ja tilanne on "toivoton" hänen sanoillaan. Tähän lisättynä tympeä, kyllästynyt energia sekä puhelinsoitto johon hän vastaa kesken hieronnan. Taustalla soi radio.

Olen muuten huomannut että radiot taitaa usein olla hierojilla päälläbihan vain heidän omaksi ajantapokseen. En todellakaan halua kuunnella stressaavaa melusaastetta hierojalla käydessä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio päällä ja kovalla, kirkkaat kattovalot, hieroja vastailee puhelimeen kesken kaiken.

Kampissa toimii hieroja-Mikko, häneen olen ollut tyytyväinen, kokeile.

Puhuminen hieronnan aikana ärsyttää myös.

Vierailija
2/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen mielelläni radiota hierojakäynneillä, mutta kanava ei saa olla minkään kaupallisen. Vihaan mainoksia.

Mutta siihen hierojakokemukseen. Kävin työporukan kanssa eräässä tunnetussa kylpylähotellissa viettämässä työnantajan kustantamaa hemmottelupäivää. Siihen kuului vaihtoehtoisia hoitoja ja minä otin mm. hieronnan. Olikin niin reipasotteinen hieroja, että koko selkäni oli mustelmilla seuraavana päivänä ja sattui niin vietävästi. En ole sen jälkeen käynyt hierojalla. Tapahtumasta on jo parikymmentä vuotta, mutta ajatuskin hierojasta tuo aina mieleen mustelmilla olleen selän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä puhelimeen vastaamisen, kun kyseessä on yksinyrittäjä. Ajanvarauksissa ei mene kovin monta minuuttia. Yksi hieroja kuitenkin kirjoitteli tekstiviestejä minun selkäni takana. Huomasin sen ensin siitä, että hän hieroi vain toisella kädellä, ja sitten kuulinkin vanhanaikaisen kännykän nappienpaineluäänen, vaikka äänet olikin pantu pois päältä.

Eräällä hierojalla oli tapana asetella selkääni valtava savihaudepatja ja häipyä puoleksi tunniksi johonkin muualle. Varttitunti oli sitten hieromista.

Lopetin hierojalla käynnin pitkäksi aikaa sen jälkeen, kun hieroja innostui uudesta taidostaan ja työnsi hartioihini kysymättä muutaman akupunktioneulan. Olen hirveän neulakammoinen ihminen, ja ne neulat muuten tuntuivat sekä asetettaessa että pyöriteltäessä, vaikka hieroja sanoi, etteivät tunnu.

Löysin muutama vuosi sitten kaikin puolin loistavan hieroja-fysioterapeutin, enkä muita enää huoli.

Vierailija
4/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Relaxilla ja siellä ei vastailla puhelimeen tai pidetä ovea auki hieronnan aikana. Radio on päällä, mutta ei ole ainakaan toistaiseksi minua haitannut. Ei ole mikään Relaxin mainos, itse olen ollut tyytyväinen. En tietenkään ole käynyt läpi kaikkia kyseisen mestan toimipaikkoja.

Vierailija
5/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monenmoisia, kovia ja lepsuja mutta mulle tulee aina hieronnan jälkeen ripuli/kuume tai molemmat?? Tai alkaa kesken hieronnan verenvuoto nenästä. Onko tää joku ylemmän taho vinkata etten saa käydä :D

Turkissa kerran hamamin jälkeen otettiin kaverin kanssa vielä hieronnat. Mulle tuli mies, kaverille nainen ja olimme samassa huoneessa. Kun oli aika kääntyä selälleen niin se mies hieroi käsiään yhteen nopeaan (niinkuin lämmittelis) ja tälläs kouransa suoraan mun tisseille! Ei tehnyt hierontaliikkeitä vaan piti käsiä siinä päällä. Kaveri ei saanut tätä osakseen....

Vierailija
6/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vain yksi karuhko kokemus, muuten olen onnistunut saamaan hyvää kohtelua ja palvelua.

eräs hieroja oli ilmeisesti vähän köyhempi yrittäjä koska ei käyttänyt hierontarasvoja joko ollenkaan tai ihan minimaalisesti. auts. oli muuten elämäni ensimmäinen hierontakokemus enkä tajunnut tätä. 

muuten olen käynyt muutamalla aivan ihanalla hierojalla ja ollut hierojaopiskelijoiden koeasiakkaana monesti ja hyvin on mennyt. hyi yök jos hieroja olisi alkanut lähennellä??? ei edes onneksi silloin kun olin vielä nuori ja hehkeä.

Vierailija
7/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut monenmoisia, kovia ja lepsuja mutta mulle tulee aina hieronnan jälkeen ripuli/kuume tai molemmat?? Tai alkaa kesken hieronnan verenvuoto nenästä. Onko tää joku ylemmän taho vinkata etten saa käydä :D

Turkissa kerran hamamin jälkeen otettiin kaverin kanssa vielä hieronnat. Mulle tuli mies, kaverille nainen ja olimme samassa huoneessa. Kun oli aika kääntyä selälleen niin se mies hieroi käsiään yhteen nopeaan (niinkuin lämmittelis) ja tälläs kouransa suoraan mun tisseille! Ei tehnyt hierontaliikkeitä vaan piti käsiä siinä päällä. Kaveri ei saanut tätä osakseen....

Monillehan tulee huono olo hieronnan jälkeen siksi koska keho on ollut niin jumissa ja kaikki lähtee taas liikkumaan ja huonot aineet pääsevät ulos. Monille tulee pahoinvointia, päänsärkyä tai bousee lämpöä vähän ja se on kehon luonnollinen puhdistus reaktio.

Vierailija
8/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä.

4) tikkurilassa sijaitseva paikka, jossa myös kampaamo ym palveluita. Klassinen 45min hieronta. Puitteet olivat hienot mutta hierojanainen siveli selkääni. Siis todellakin siveli, enkä voi sietää sitä koska siihen mulla on olemassa mies enkä halua ketään lääppimään selkääni. Sanoin heti alussa että saa sitten käyttää enemmän voimaa, johon nainen totesi "tämä on klassinen hieronta". Hämmennyin enkä väittänyt vastaan. Kysyin sitten eräältä toiselta hierojalta millaista in klassinen hieronta, kuuluuko sen olla hivelyä. Ei kuulemma kuulu vaan otteet voi at olla reippaat.

5) tää oli mun oma nolo moka. Menkat päällä, tyhjensin kuukupin ennen hierojalla käyntiä. Kuitenkin oli vuotanut ja kun nousin hierontapöydältä (oli muuten kaikin puolin täydellinen hieronta!) oli valkoisessa aluspaperissa valtava pynainen läikkä... enpä taida enää mennä kyseiselle hierojalle...

Vierailija
9/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kiinnostavia kokemukksia! Olisi mielenkiintoista kuulla joltakulta hierojaksi opiskelleelta mietteitä opiskeluista. Esim panostetaanko asiakaspalvelukokemukswen paljonkin jne?

Mun mielestä hierojan ei kuulu vastata puhelimeen kesken hieronnan. Asiakaspalvelutaitoinen hieroja jättää vastaajan päälle jossa kertoo soittavansa takaisin. Itse ainakin aika varatessa ymmärrän tämän täysin ja pisteet nousevat heti; sama homma toimii silloin myös kun itse olen hieronnassa ☺

Ap

Vierailija
10/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hieroja jollakävin puhui KOKO AJAN. Rasittavaa.

Vierailija
12/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ostin eräältä kehutulta hierojalta 3 kerran hierontasarjakortin. Siinä sitten tuli ammattini/työni puheeksi (olen sos.työntekijä) ja hieroja puhui/kyseli minulta eräästä lähipiirissään olevasta todella raskaasta ratkaisemattomasta asiasta, oikein "vuodattamalla vuodatti". Se oli todella raskasta kuultavaa. Olisi toki pitänyt asiasta hänelle sanoa, mutta en sitten enää mennyt samalle hierojalle.

Vierailija
13/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kyseiselle hierojalle ensimmäistä kertaa. Oli lähellä kotia ja päädyin kokeilemaan.

Yleensä tykkään nautiskella ja olla hieronnan ajan melko hiljaa ja vaan kuulostella kipeitä paikkoja jne.

No tämä maalta kotoisin oleva nainen olikin sitten niin puheripulissa koko hieronnan ajan,

että yhtään hiljaista hetkeä ei ollut vaan kyseli ummet ja lammet ja

kertoili vaan omasta elämästään. Huoh.

En mennyt enää kyseiselle hierojalle.

Vierailija
14/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että hieroja halusi lopuksi venyttää jumissa olevaa niskaa. Laittoi oikein toisen jalkansa hierontapöydän reunalle ja piti päästä kiinni. Sitten kiskaisi niin että niskassa ja päässä tuntui rusahdus. Sattui niin maan perkeleesti tuo viimeinen teho-ote. Toisten en mennyt hierottavaksi.

Vierailija
15/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta huonoa kuin että hieroja hieroi 'väärinpäin', eli ensin niskat/hartiat, sitten selän ja pakarat, siitä tuli todella huono olo.

Vierailija
16/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi niin, että hieroja halusi lopuksi venyttää jumissa olevaa niskaa. Laittoi oikein toisen jalkansa hierontapöydän reunalle ja piti päästä kiinni. Sitten kiskaisi niin että niskassa ja päässä tuntui rusahdus. Sattui niin maan perkeleesti tuo viimeinen teho-ote. Toisten en mennyt hierottavaksi.

Eipä kuulosta hierontaan kuuluvalta asialta tuo kuvailemasi toimenpide! Paremminkin osteopaatin/kiropraktikon heiniä, vaan ei oitäs innostua tollaseen jos on pari tuntia opiskellut ko asiaa..

Vierailija
17/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs naishieroja joka selvästi ahdistui puolialastomien ihmisten näkemisestä. Sai siitäkin melkein sydänkohtauksen kun otin paitaa pois hierontahuoneen oven ollessa vielä auki. En oikeasti käsitä sellaista ammatinvalintaa että ryhtyy hierojaksi jos ahdistuu paljaan ylävartalon näkemisestä.

Vierailija
18/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihnutti moloaan reiteen

Vierailija
19/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsi kahareisin selkääni! Matkaopas naureskeli että enkö muka sitä varten sinne mennytkin. (Turkissa)

Vierailija
20/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja näki naamani ja rääkäisi vihaisena "ei naisia!".

Jaahas. No ei sit. Nykyään käyn ainoastaan urheiluhierojilla.