Vierailija

kysyn mielenkiinnosta,kun nuorempana tuli jokseenkin "elettyä holtittomasti",silti en onneksi tappavaa tautia saanut.
Olen siitä tosin onnellinen,mutta,kyselen näkemyksiä.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Työkaverilla, lapsen opettajalla, kaupan kassalla, putkimiehellä tai ihan kellä vaan. Kai se on säkästäkin kiinni kun joku saa ekalla kerralla taudin ja joku ei saa vaikka jyystää joka reikään kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija

Kyseenalaisilta naisilta kenellä on paljon seksikumppaneita sekä miehiltä kenellä on paljon seksikumppaneita. Ihmisiltä ketkä harrastavat yhdenyön juttuja. Koskaan en ole itse saanut mitään tautia naiselta, mutta parilta kovan kutinan, ilmeisesti tällainen paljon pantu pillu minkä bakteerikanta ei sopinut minun munalleni.

Vierailija

Tarkoitatko pahimmilla HIV:iä vai mitä? Muita tauteja kantavia tunnen henk.koht. lukuisia.

Se on täyttä potaskaa, että voi vedellä ilman suojausta saamatta mitään tartuntaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaisilta naisilta kenellä on paljon seksikumppaneita sekä miehiltä kenellä on paljon seksikumppaneita. Ihmisiltä ketkä harrastavat yhdenyön juttuja. Koskaan en ole itse saanut mitään tautia naiselta, mutta parilta kovan kutinan, ilmeisesti tällainen paljon pantu pillu minkä bakteerikanta ei sopinut minun munalleni.

Kova kutina voi olla kondylooman oire. Aina ei tule syyliä ja voi olla "litteä" versio.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on voinut olla hiivainen.

Vierailija

Mitähän tappava tauteja meinaat? Mulla on vaarallinen versio hpv:stä. Todettiin. 35-vuotiaana oltuani yli 10 vuotta naimisissa. Seksikumppaneita on 2 kpl.

Vierailija

Niitä voi olla ihan kenellä tahansa. Tiedän yhden tavallisen perheenäidin jolle miehensä toi aina joka viikko uuden taudin.

Vierailija

No periaatteessa voi olla kellä vain, mutta todennäköisyys  on luonnollisesti aina sitä suurempi mitä enemmän kumppaneita on. Sinulla on käynyt todella hyvä onni ettet ole mitään tautia saanut. Toki jos olet nainen niin erittäin todennäköisesti sulla on se HPV:n syöpää aiheuttava muoto, joten muistathan käydä usein papassa. Ja muista ettei se onni jatku ikuisesti, seuraava arpa voi olla huono.

Vierailija

Tehdäänköhän noissa tositv-ohjelmissa esiintyville sukupuolitautitestit ennen kuvaamista?

Vierailija

ihan kellä vaan voi olla ei  se näy naamasta ja oireettomuuden ja hormonaalisen ehkäisyn takiahan ne helposti leviääkin kun kondomia ei käytetä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.