Vierailija

Siis kuukautisten aikana.

• ylös 1
  • alas 9

Kommentit (8)

Vierailija

Mitä helvettiä nyt taas? Tamponien käytön voi aloittaa kun kuukautiset alkavat, ei sillä ole ikärajaa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Ei tietenkään. Kyllä ne käyvät heti ekoista kuukautisista. Itse aloitin käyttämään 12-vuotiaana, jo kolmantena ekojen menkkojeni vuotopäivänä. Side oli aivan kammottava koska mulla oli alusta asti erittäin runsas vuoto, joka tuntuvasti hulahteli ohi siteestä. Onneksi sain tamponeja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsekin käyttänyt 12-vuotiaasta. Kaikilla naisilla on vagina, ja vaginaan voi laittaa tamponin. Mitään ikärajaa niiden käytölle ei ole.

Ainoa rajoittava tekijä on kuivat limakalvot, ne vaikeuttavat tamponin laittamista. Asettimellinen tamponi +liukuvoide (tai kookosöljy) auttaa siihen vaivaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Kyllä ne käyvät heti ekoista kuukautisista. Itse aloitin käyttämään 12-vuotiaana, jo kolmantena ekojen menkkojeni vuotopäivänä. Side oli aivan kammottava koska mulla oli alusta asti erittäin runsas vuoto, joka tuntuvasti hulahteli ohi siteestä. Onneksi sain tamponeja...

Sama homma täälläkin!

Vierailija

Käsititköhän viestini yhdessä toisessa ketjussa väärin? Kyllä, voi käyttää jos se vaan suinkin mahtuu sisuksiin. Joillakin tekee tiukkaa.

Vierailija

Heh, äitini osti minulle oman tamponipaketin kun kuukautiseni alkoivat. Olin 11.

Ja ei, paikat eivät mene rikki tai mitään jos tamponi on sisällä. Miksi 16-17–vuotias ei saisi/voisi käyttää niitä?

Emmäkeksinytmitään

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama homma täälläkin!

Ja täällä! Side tuntuu, kuin olisi vaipat housussa (yök).

Vierailija

Totta kai voi. Et kai ole mikään immenkalvofanaatikko? Toki riski esim. unohtaa se pötkylä sisuksiin on suurempi nuoremmalla ihmisellä, mutta jos tahtoo niin miksipä ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.