Vierailija

Poikansa, joka muka suivaantui näkemästään miesten välisestä pususta, olikin itse homo. Ja entäs Isis? Ovat ehtineet hehkuttaa tätä sekopäätä ympäriinsä. En voi olla tuntematta suurta vahingoniloa. Jälleen kerran osottautui, että homovihan taustalla on omat homoseksuaaliset tuntemukset, joita jostakin typerästä syystä ei voi vain hyväksyä.

• ylös 15
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla taas ei ole sitä isää kohtaan mitään muuta kuin sääliä ja osanottoa. Mulla on lapsi, joka on joskus sotkenut elämänsä - ei sentään noin perusteellisesti, mitta kuitenkin. Vanhempi on usein syytön ja yrittänyt kaikken estääkseen tämmöisen, mutta ei ole yksin riittänyt, eikä oikeanlaista apua ole saanut. (Vääränlaista ja täysin turhaa tai pahimmassa tapauksessa vahingollista "apua" sen sijaan on helppo saada).

• ylös 3
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ei ole sitä isää kohtaan mitään muuta kuin sääliä ja osanottoa. Mulla on lapsi, joka on joskus sotkenut elämänsä - ei sentään noin perusteellisesti, mitta kuitenkin. Vanhempi on usein syytön ja yrittänyt kaikken estääkseen tämmöisen, mutta ei ole yksin riittänyt, eikä oikeanlaista apua ole saanut. (Vääränlaista ja täysin turhaa tai pahimmassa tapauksessa vahingollista "apua" sen sijaan on helppo saada).

Tässä tapauksessa isä on ääri-islamilainen kiihkoilija, jolta omaksutun vinksahtaneen ajatusmaailman vuoksi Omar ei voinut sulattaa omaa homouttaan. Isä tuomitsi poikansa tekemän massamurhan aika ponnettomasti samalla ilmoittaen, että Jumala rankaisee homoja. En kykene tuntemaan hitustakaan myötätuntoa häntä kohtaan.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vähän säälittävä tapaus. Taustansa vuoksi ei olisi koskaan voinut tulla kaapista, joten  radikalisoitui ja katsoi varmaan saavansa homoutensa anteeksi tällä teolla. Laukaiseva tekijä saattoi esim. olla pakit tai hämmennys ensimmäisestä homoseksikerrasta.

Vierailija

Ei yllätä. On tutkittu että kaikkein vihamielisimmät suhtautujat homoihin ovat usein itse sekaisin seksuaalisuutensa suhteen ja heillä on homoseksuaalisia yllykkeitä. Defenssireaktio.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että isä oli Talebanin kannattaja?

Vierailija

Iskä saarnaa oman TV-kanavan voimin joka päivä tätä sanomaa. Nyt on täysin hämmentynyt notta mistähän kummasta tää pojan teko voisi johtua....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Iskä saarnaa oman TV-kanavan voimin joka päivä tätä sanomaa. Nyt on täysin hämmentynyt notta mistähän kummasta tää pojan teko voisi johtua....

Ei se mitään hämmentynyt ole mutta älyää esittää sellaista ja sanoa oikeat sanat kun toimittajat työntävät mikkiä suun eteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tota.... ei. Iskällä on telkussa oma vihakanava, jolla se saarnaa joka päivä. Totesi pojan teon jälkeen jumalan rankaisevan homoja. Kyseessä ei ole normaali ihminen.

Vierailija

Tässä sen taas näkee. Kaappihomo ja sisäiset ristiriidat, kun lapsuudesta asti tyyppiä on aivopesty uskomaan, että homot on huonoja ja syntisiä eikä Allah huoli niitä paratiisiin.

Ehkä tällä järkyttävällä massamurhallaan yritti sitten epätoivoisesti ostaa itselleen hyväksyntää ja anteeksiantoa uskonnoltaan ja jumalaltaan? "Sori että eläessä tuli pikkuisen homosteltua, mutta jospa tää viharikos lieventäisi asiaa ja uudelleensyntyisin paratiisissa neitsyiden kanssa umpiheterona..."

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.