Vierailija

Radiotakaan ei voi kuunnella ilman että puolen tunnin matkan sisällä ei tulisi canesten mainosta vähintään 3 kertaa. Tv:ssä pyörii vagisanit ja nyt viimeisenä bongasin vagifem mainoksen.... Oikeasti ei oikein joka välissä jaksais....

• ylös 93
  • alas 3

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Niin tai pukamavoiteet ja kutinavoiteet. Taitaa suomalaisilla olla paljon slapääongelmia kun jatkuvasti pyörii tollaset mainokset

• ylös 54
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hiivaa, menkkoja, hiivaa, menkkoja, ovulaatiota, hiivaa, liukkaria, menkkoja, hiivaa, menkkoja.... zzzzzzz

• ylös 52
  • alas 0
Vierailija

Itse hankin juuri canestan combi setin. Kumpi niistä pannaan ykköseen ja kumpi kakkoseen?

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Onneksi sitä perseenhinkkaamista puuhun mainosta ei oo näkyny vähään aikaan. Kyllä ärsyttää!

• ylös 48
  • alas 1
Vierailija

Juu. Ja jalkasienimainoksiakin pyörii ainakin kolme erilaista. Ja se hepatiittimainos menee samaan sarjaan. Onko ennen tällaisia tuotteita mainostettu näin kovasti?

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Voiko noista päätellä jotain suomalaisten yleisestä terveydentilasta? Perse ja pillu kutiaa, jalat kasvaa sieniä...

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Kyllä, noita kun tulee nykyään perheohjelmissakin... Meidän 8v poika sattui kerran katsomaan telkkarista hauskoja kotivideoita, ja mainoskatkon aikana tuli kysymään että mitä on liukuvoide ja hoitava seksi... 

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko noista päätellä jotain suomalaisten yleisestä terveydentilasta? Perse ja pillu kutiaa, jalat kasvaa sieniä...

Lääkefirmojen mainoksia, ihmiset ei menis joka kutinasta lääkäriin vaan kokeilisivat ensin näitä josko toimisi.

Vierailija

Ärsyttävää ihan niinku kaikilla olis jatkuvasti pillu hiivassa, peräsuoli pullollaan pukamia ja varpaiden välissä sienimetsä...

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Kuukautissiteitä mainostetaan vaan siniverisille, mitä käyttää tavallinen pulliainen :( ?

Vierailija

Katsomossa Salkkareiden mainoskatkolla näkyy jatkuvasti näitä helvetin persereikämainoksia. Monesti oon miettinyt että Jiriä taitaa vaivata peräaukon kirvely ja kutina, ja tulee mieleen Amadeuksen asiakkaat siitä mainoksesta missä näytetään lähikuvaa spinningpyörää polkevan naisen pakaravaosta. Ihan oikeasti eikö jumalauta löydy mitään muuta mainostettavaa yhden Suomen suosituimman sarjan mainoskatkoille! Mä en kestä enää yhtään pillupersekutina kello tikittää että pääsen ummetuspaskalle -mainosta!

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuukautissiteitä mainostetaan vaan siniverisille, mitä käyttää tavallinen pulliainen :( ?

Mut hei nyt voit viimeinkin nukkua yösi rauhassa koska on keksitty side joka pysyy YÖLLÄKIN HOUSUISSA! Itse kyllästyin siihen että heräsin aina kuukautisten aikaan side naamalla patjat veressä kun pyörin sängyssäni hirveää vauhtia kaiket yöt.

• ylös 29
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.