Vierailija

Nyt ei siis puhuta baareista.Täältä saa aina lukea, miten jotkut saavat vihellyksiä, iskuyrityksiä ja ties mitä lähestymisiä arkena ihan kaupungilla. Mua kyllä katsotaan, mutta koskaan ei kukaan ole yrittänyt iskeä. Ainakaan tietääkseni. Olenko siis ihan ruma kurppa? :((

• ylös 45
  • alas 12

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Saatat olla rumakin. Mutta olet tai et, minusta tilanteesi on upea. Nuorena kärsin aika lailla noista iskuyrityksistä. Onneksi vuodet ovat nyt korjanneet asiaa!

• ylös 5
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen ihan tavallinen eikä minua isketä missään milloinkaan, kaipa se on niin että vain kaikkein kauneimpia naisia lähestytään.

• ylös 42
  • alas 5
Vierailija

Suomalaiset miehet ovat arkoja lähestymään muualla kuin baarissa eli tuskin ruma olet.

• ylös 54
  • alas 2
Vierailija

Suhtaudun epäilyksellä juttuihin täällä, joissa nainen ei voi kaupassakaan käydä ilman, että joku olisi iskemässä. 

Ani harvoin päiväsaikaan missään näkee mitään iskuja olevan menossa. 

• ylös 87
  • alas 0
Vierailija

Naisissa on isoja eroja siinäkin mikä tulkitaan himoitsevaksi katseeksi tai iskemiseksi. 

Aina kuulee sanottavan, että miehet pitävät jokaista hymyä asiakaspalvelutilanteessa kiinnostuksen merkkinä, mutta kyllä tämä on enemmän yksilö- kuin sukupuolisidonnaista. Löytyy niitä naisistakin, joita ei voi ahtaalla kaupan käytävällä ohittaa ilman, että se olettaa sinun iskevän häntä. 

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Olen tavallinen/joillekin korkeintaan nätti ja olen elämäni aikana saanut iskuyrityksiä vain baareissa.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Iskeminen kaupungilla ei kannnata. Pari kertaa olen yrittänyt ja tullut sellaisia vastauksia etten enää yritä. Ei sillä ettenkö haluaisi.

T. Mies

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

Mun perään on kyllä vihelletty ja kahville on tultu pyytämään ihan vain kadulla kävellessäni mutta ei ne mikään arkipäiväinen asia ole. Sitä tapahtuu silloin tällöin, ja enemmän kesällä. En mä tiedä mistä se kertoo vai kertooko se mistään.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Iskeminen kaupungilla ei kannnata. Pari kertaa olen yrittänyt ja tullut sellaisia vastauksia etten enää yritä. Ei sillä ettenkö haluaisi.

T. Mies

Pari epäonnistunutta yritystä ei tarkoita vielä mitään. Uutta matoa vain koukkuun rohkeasti!

Vierailija

Vaikea itsekään uskoa, että tuosta vaan tullaan iskemään. Minulla on tosi kauniita ja sähkykatseisia kavereita, joita ei koskaan heitäkään kukaan lähesty kaupassa tai kadulla. Nämä naiset on pilke silmäkulmassa koko ajan, ovat hoikkia ja nättejä olematta nyrpeitä.

Yhden muuten muistan tämmöisen, jota iskettiin joka paikassa ja kyseinen nainen oli vähän yksinkertainen ja aika ohdake ulkonäöltään. Hän tulkitsi kaikki iskemiseksi. Viaton katse mieheltä kauppajonossa oli heti flirttailua jne.

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun perään on kyllä vihelletty ja kahville on tultu pyytämään ihan vain kadulla kävellessäni mutta ei ne mikään arkipäiväinen asia ole. Sitä tapahtuu silloin tällöin, ja enemmän kesällä. En mä tiedä mistä se kertoo vai kertooko se mistään.

Minulle ei koskaan. Muutaman kerran joku mamu tervehtinyt, mutta siihen se sitten jääkin. Ap

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Riippuu asuinpaikasta.esim Kymenlaaksossa minua ei lähestytä mutta Pääkaupunkiseudulla tulee aina jotain lähestymisyritystä.kyse voi olla myös pelkästä tuurista tai ehkä sinun olemuksestasi. Suomessa tuo on kyllä hyvin harvinaista joten ei se sinusta ole kiinni.minusta ei edes ole kiva saada vihellyksiä....niin ja itse olen kaunis mutta kuule,miehet ei juttele mulle edes tinderissä.oon vissii niin ärsyttävä tai lapsellinen.

Vierailija

LOL, naiset haluaa että niitä isketään vaikkei niitä kuitenkaan kiinnosta ne iskevät miehet. 

Haluatte vain huomiota. 

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
LOL, naiset haluaa että niitä isketään vaikkei niitä kuitenkaan kiinnosta ne iskevät miehet. 

Haluatte vain huomiota. 

Kiinnostaisi, jos se mies olisi asiallinen. Ap

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluatte vain huomiota.

Suurimmalle osalle naisista kyse on vain huomiosta, jota he tarvitsevat itsetuntonsa pönkittämiseksi. 

Naiset haluavat huomiota vaikka heillä jo olisi mies ja olisivat vieläpä tyytyväisiä. 

• ylös 17
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.