Vierailija

On todella ihana eikä ole tehnyt minulle mitään. Mutta on väkivalta taustaa (ollut vankilassa) Ja kerran kysyin yhtä pientä juttua monta kertaa niin silloin sanoi jotenki tosi kiukkusesti että usko jo..Minä olen 20v ja mies 34

• ylös 0
  • alas 20

Kommentit (16)

Vierailija

Ikis- ja jännämiesaloitus samassa, ihan kiva. Toteutuksessa tosin olisi vähän parantamisen varaa. 2/5

• ylös 17
  • alas 1
Ärkele

Jos ei ole kansallismielinen niin olisin varovainen. Isämmaallinen soturi ei ole koskaan vaaraksi oikealle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on jännämies?:D ap

Tutustu paremmin siihen mieheen niin tiedät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en vankilakundia kattelis ja ihan liian vanhakin sulle

Eikö se oo mun oma asia? Ap

Vierailija

No vittuakos täällä sitten muiden mielipiteitä kysyt!!!

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo mun oma asia? Ap[/quote]

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turpaan saattaa tulla jossain vaiheessa...

Mutta ei vaikuta minua kohtaan väkivaltaiselta

Vierailija

Ei kannata. Tai älä ainakaan ala parisuhteeseen hänen kanssaan. Minun ystäväni seurusteli yhdessä vaiheessa tuollaisen miehen kanssa. Sillä miehellä oli väkivaltarikoksia ja huumeongelmia takana, mutta väitti ettei ole koskaan lyönyt naista ja vaikutti normaalisti ihan kiltiltä ja rauhalliselta. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen hän kuitenkin kännipäissään pahoinpiteli ystäväni sairaalakuntoon. Ystävälläni oli nenä ja leuka murtuneet ja kauheita mustelmia joka puolella kroppaa.

Jos haluat kuitenkin tutustua siihen mieheen, valmistaudu saamaan turpaan jossain vaiheessa.

Vierailija

Ihana mies varmaan. Kypsempi, kokenut. Nappaa äkkiä ennen kuin joku vie pokaalin sun nenän edestä.

Vierailija

Älkää nyt hei ihan oikeasti viitsikö mennä halpaan. Edes leikillänne. Miksi ruokkia sairaan ihmisen fiksaatiota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hei ihan oikeasti viitsikö mennä halpaan. Edes leikillänne. Miksi ruokkia sairaan ihmisen fiksaatiota?
siis mitä? Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.