Vierailija

Ja sit tönöttää esim. bussipysäkillä joku pankin tai vakuutusyhtiön tai trendikkään mainostoimiston lätkä. Ei se oo yhtään paremman näköinen kuin se, että killuisi vain avain nauhassa kaulalla.

• ylös 5
  • alas 8

Kommentit (8)

Vierailija

Joku entinen Nokian inssi Nokian hurjilta vuosilta kertoi, että Nokian kulkuluvalla sai tuolloin naiset kiinnostumaan. Voihan sitä vieläkin yrittää.

• ylös 10
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä pidän siksi että duunin parkkihalliin ei pääse ilma että avaa puomin näyttämällä korttia lukijalle, joten laitan sen kotoa lähtiessä kaulaan että on helppo sitten puomilla näyttää sitä. Ja autoon ei saa työpaikan sääntöjen mukaan jättää sitä lojumaan, joten pakko kuljetella mukana.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

No onneks sua ei häiritse että mulla on työpaikan avain kaulassa, kun et tiedä, että se on työpaikan avain. On samannäköinen kuin muutkin avaimeni. Jos olis lätkä, kaulassa olise sekin. Siitä syystä, ettei avaimet unohdu ja kaikki on samassa. Kotona käytän sitten eri avainta jos en ole töihin menossa. 

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Ja tämä kiinnostaa sinua syystä että?

Vidduako se muille kuuluu missä vaiheessa aamuani henkilökorttini ja avainlätkäni ripustan kaulaani. Siinäpähän ovat, reissussa mukana. Tyylikkäänä olo aamuruuhkassa ei juuri kiinnosta. Jos näky haittaa pane silmät kiinni. Mulla kuiteskin on se työpaikka, nih.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Katsokaahan kansalaiset: minulla on töitä."

No eiköhän jokaisella joka 7 aamulla odottelee bussia ole joko töitä tai opiskelut. Harvoin työttömät siihen aikaan mihinkään liikkuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.