Kommentit (8)

Vierailija

Olen kyllä periaatteessa myös samaa mieltä.

Itse olen kyllä hurmioitunut siihen vauva-aikaankin, enkä pääse varmaan koskaan vauvakuumeesta eroon. Mutta voihan se pahimmillaan olla ihan käsittämättömän raskasta...

Vierailija

"It's getting better all the time"
"We'll, it can't get much worse, can it...?"

Täällä lapsi on 15 ja elämä paranee koko ajan. Leikki-ikäisen kanssa oli tappavan tylsää. Kuka mitenkin kokee.

Vierailija

Marikki kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Kaikki yleensä hehkuttavat vauva-aikaa. Jostain syystä siitä ei saisi sanoa mitään negatiivista.

Sehän on juuri toisin päin. Ainoa totuus on, että vauva-aika on Aivan Kamalan Rankkaa ja kyllä elämä helpottaa sitten kun lapset kasvavat. Auta armias jos menet sanomaan, että vauva-aikahan oli mitä parasta ja huolettominta aikaa.

Vierailija

Itsekin aloin nauttia äitiydestä täysin rinnoin siinä vaiheessa kun kuopuskin täytti 5-vuotta. Vauva-aika, imetys, rutiinien toistamisesta koostuvat puuduttavat päivät ja huonosti nukutut yöt, juu ei ole ikävä! Mutta mikä ihana palkinto tämä aika onkaan noista vuosista.

Kahden pojan äiti

Allekirjoitan!
Oma esikoispoikani nyt 4,5-vuotias ja hän on niiiin mainio tapaus. Aina ollut pilke silmäkulmassa ja hymyilevä tyyppi, mutta nyt tämä vielä korostuu + että hän osaa asioita ja viihtyy vähän omineenkin.
Vauva- ja taaperoajat ei ole mun vahvinta alaa. Kuopus nyt 1,5v 😁

Tahtopakkausten äiti

Nauti vaan täysillä! Parempaa on vielä luvassa: 7 ja 10- vuotiaat mevät itse kouluun, leikkivät kaverin kanssa ja osaavat ottaa välipalaa. Yhdessä voi pelata kiinnostavia pelejä ja nauraa sanaleikeille, jakaa enemmän vitsejä ja katsoa elokuvia ja lukea mm Narniaa ja Tiina-kirjoja. Isomman kanssa keskustellaan jo historiasta ja sodistakin. Ei sillä, hurjan suloisia ja rakkaita olivat vauvana ja taaperoina mutta hurjan väsynyt oli valvomiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat