Vierailija

Oli kasin syksyllä 150cm vain pitkä ja painoi 41 kg. Nyt 8 -luokan keväällä alkoi kasvamaan hirveästi pituutta ja on nyt joku 165cm-166cm eikä painoa ole kuin n. 50kg tarkalleen vissiin 49 kg.

Hartiat ovat leventyneet ja on alkanut kropaltaan miehistymään mutta on ihan oikeasti hoikka. Minä oon 165cm ja painana 56 kg ja olen mielestäni aika hoikka.

Onko tuo huolestuttavaa??? Kasin syksyllä oli 150cm /41 kg ja nyt 166cm ja 49 kg painoindeksi on varmasti laskenut.

En tosiaan usko syömishäiriöön. Syö paljon mutta ei liho.

• ylös 1
  • alas 15

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli kasin syksyllä 150cm vain pitkä ja painoi 41 kg. Nyt 8 -luokan keväällä alkoi kasvamaan hirveästi pituutta ja on nyt joku 165cm-166cm eikä painoa ole kuin n. 50kg tarkalleen vissiin 49 kg.

Hartiat ovat leventyneet ja on alkanut kropaltaan miehistymään mutta on ihan oikeasti hoikka. Minä oon 165cm ja painana 56 kg ja olen mielestäni aika hoikka.

Onko tuo huolestuttavaa??? Kasin syksyllä oli 150cm /41 kg ja nyt 166cm ja 49 kg painoindeksi on varmasti laskenut.

En tosiaan usko syömishäiriöön. Syö paljon mutta ei liho.

Niin mikä oli pointtisi???

Normaalia pojan murrosiän kehitystä. Kun murrosikä alkaa kunnolla niin pojilla rasvaprosentti pienenee ja testosteroni lisääntyy.

Tuo on ihan normaalia. Poika kasvaa paljon pituutta ja hoikistuu sekä alkaa muuttumaan pikkuhiljaa aikuisemmaksi ulkomuodoltaan. Sitte myöhemmin alkaa taas lihomaan.

Tytöillä taas murrosiässä rasvaprosentti suurenee.

T. Mies20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei se paino niin äkkiä nouse. Kasvu kun tasaantuu niin alkaa paino nousta. On kyllä ollut uskomattoman pieni ikäisekseen. Mun 9v poikani on 148cm pitkä.
Ystäväsi pojalla kasvuhäiriö....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei se paino niin äkkiä nouse. Kasvu kun tasaantuu niin alkaa paino nousta. On kyllä ollut uskomattoman pieni ikäisekseen. Mun 9v poikani on 148cm pitkä.
Ystäväsi pojalla kasvuhäiriö....

Niin mutta nythän on ihan normaalin pituinen. Onhan tuon pituisia aikuisia miehiäkin. Lisäksi vielä kasvaa edelleekin. Eikä pojan isäkään ole kuin 170 senttinen.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pojan isä oli vielä hoikempi. Oli 20 vuotiaana 171cm ja 53 kg.

Ap

Joo niillä on varmaan jokin suvussa kulkeva vakava tauti!!!

Kyllä ap on nyt sankari kun huomasi asian. Nyt vaan ilmottamaan isälle ja pojalle sekä ottomaan muihin sukulaisiin yhteyttä ! Eihän sitä tiedä keneltä muultakin vielä tauti löytyy!!!!

Ei hyvänen aika sentään. 😧

Vierailija

Kai ap tajuat, että naisen kuuluu olla silleen pyöreämpi kuin mies se kuulu naisen ominaisuuksiin.

Vierailija

Eikös tuon ikäiset pojat ole yleensä hoikkia niin kun normaalisti? Nykyaika tosiaan hiukan muuttunut mutta hyvähän se vain on ettei ole ylipainoinen jo tuossa iässä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.