Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen aina ollut todella hajamielinen, mutta olen vasta hiljan alkanut hyväksyä sen. Nyt pitäis oppia elämään sen kanssa. Onko vinkkejä? Kaikki asiat valuvat päästä kuin vesi hanhen selästä. Lisäksi kotona aloitan juttuja, mutta unohdan ne heti, kun siirryn seuraavaan, mistä johtuen mulla on paljon keskeneräisiä asioita tekemättä.

Organisointivaikeudet varmaan liittyy tuohon edelliseen. Mulla jää helposti asiat roikkumaan, koska en muista niitä ja kun en muista, en pysty hahmottamaan kokonaisuuksia, jossa palat loksahtaisivat paikoilleen. Siis en osaa suunnitella asioita, koska unohdan aina JOTAIN, mistä seuraa sitten joskus ihan katastrofejakin (no aika pienimuotoisia, mutta kuitenkin). Paljon aikaa menee sitten hukkaan, kun yritän paikkailla niitä.

Kerrotaakoon samalla, että mä olen niitä, joille asiat on tosi vaikeita, ts. jotka tekee asioista tosi vaikeita. Jotenkin jään kai helposti kiinni pikkuseikkoihin, joista kasvaa sitten vuori.

Niin mä sitten helposti lamaannun esim. av:n eteen koko aamupäiväksi, kun kaikki tuntuu niin ahdistavalta.

Jelppejä oisko?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (3)

Vierailija

Se on sun itsesi käsissä, et voi ulkoistaa oma-aloitteisuuttasia ja elämänhallintaasi muille. Muutoksen on lähdettävä sisäsyntyisesti. Et hyödy täällä annettavista vinkeistä mitenkään ja tuskin laittaisit niitä koskaan käytäntöön ilman sisäistä motivaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on sun itsesi käsissä, et voi ulkoistaa oma-aloitteisuuttasia ja elämänhallintaasi muille. Muutoksen on lähdettävä sisäsyntyisesti. Et hyödy täällä annettavista vinkeistä mitenkään ja tuskin laittaisit niitä koskaan käytäntöön ilman sisäistä motivaatiota.

Miten se sisäinen motivaatio pitäisi täällä ilmaista? Oletko lukenut paljonkin itsehoito-oppaita?