Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Suurin osa tylsiä, kuutonen ja viimeinen eivät tylsiä, mutta eivät nekään minun makuuni.

Pidän mieluiten omani, jonka olen harkiten sisustanut juuri sellaiseksi kuin haluankin.

• ylös 32
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

10 oli näistä ainoa, joka miellytti missään määrin.
Mitään noista en kuitenkaan ottaisi, koska rakastan nykyistä olkkariani.

Miksi muuten suurinosa kuvien olkkareista kuvasi samaa tyyliä hieman eri variaatioissa?
Miksi et etsinyt eri tyylisiä olkkareita (kymppi oli ainoa muista poikkeava)?

• ylös 56
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
10 oli näistä ainoa, joka miellytti missään määrin.
Mitään noista en kuitenkaan ottaisi, koska rakastan nykyistä olkkariani.

Miksi muuten suurinosa kuvien olkkareista kuvasi samaa tyyliä hieman eri variaatioissa?
Miksi et etsinyt eri tyylisiä olkkareita (kymppi oli ainoa muista poikkeava)?

Voin tehdä toisen tällaisen kyselyn eri kuvilla. Yritän etsiä erilaisia sisustuksia. Huomasin itsekin, että olivat ehkä liiankin samantyylisiä, mutta ensi kerralla lupaan tehdä kyselyn jossa on enemmän erilaisia vaihtoehtoja.

Ap

• ylös 23
  • alas 5
Vierailija

Palstan naisia ei muka kiinnosta raha, mutta silti 10 on saanut eniten ääniä ja tuohan on jonkun Hollywoodin supertähden lukaalista otettu kuva :D Varmaan jonkun Leonardo DiCaprion tai Al Pacinon kotoa

• ylös 3
  • alas 26
Vierailija

Tai no joo, 5 jatkaa että ehkä tuo ei olekaan supertähden kotoa, niillähän on suunnilleen yhden kerrostalon kokoinen olohuone pinta-alaltaan...

Vierailija

10 vaikuttaa viihtyisältä. Mutta tuskin Suomessa on tuollaisia. Täällä on pääasiassa noita valkoisia :D

2 ja 4 oli mun suosikit. Kivan kodikkaita, tarpeeksi neutraalit värit olematta liian tylsiä ja yksipuolisia. Noista 2 huokuu ehkä hieman enemmän lämmintä kodikkuutta minun makuuni.

En muista numeroita, mutta yksi oli liian överin "antiikkimainen" ja yhdessä räikeät värit seinässä tuntuivat häiritseviltä. En pidä siitä, että kodin sisustuksessa mikään osuu liikaa silmään, koska tuntuu, että silloin ei voi täysin rentoutua.

Valkoista valkoisen perään. 4 oli lattian vuoksi suosikkini, muista en juurikaan tykännyt. Minulla iskee aina jokin lumisokeus kun asunnosta 90 % on valkoista, en saa siitä otetta katseella.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Kaikki tosi tylsiä ja perinteisiä, viimeinen tietty hauska poikkeus vaikken ihan suomalaiseen lähiöön osaakaan sijoittaa:D

Nor 4 ja 7 löytyi samaa kodikkuutta kuin omassakin sillä poikkeuksella että meillä on väriä ja tummuutta

Vierailija

10 on suosikkini, vaikkei kotonani näytä tuolta. Kokonaisuudessa on jotain ylellisen leikkisää (esim. ihanat sohvan selkänojat) ja se on erittäin laadukkaan näköinen. Kaikki on harmoniassa keskenään ja huone toivottaa tervetulleeksi. Viihtyisin!

6 on myös kiva ja raikkaan värinen, vastaa enemmän esteettistä makuani kuin 10, mutta en haluaisi viettää aikaa missään muussa istuimessa kuin sohvassa, kaikki muut paikat näyttävät epämukavilta.

5 on tilana ihana ja huonekalut sijoiteltu kivasti, mutta esim. seinällä on tökerön näköinen kehys.

Kaikki muut nuo ovat köyhän ja persoonattoman näköisiä yritelmiä sisustaa "trendikkäästi".

Sivut