Vierailija

Tiesin tämän jo itsekin, ei siinä mitään. Kavereiltakin tuon vielä kestää, mutta oma äiti heittää saman kommentin niin siinä on jo jotakin. Todella mieltä ylentävää.

yh-isä

• ylös 16
  • alas 1

Kommentit (12)

niinpä

I feel you. Itse olen yh-äiti ja ajatus ikuisesta yksinäisyydestä ahdistaa ja masentaa.

Vierailija

Minulle sanottiin monestakin suusta jo 25 vuotta sitten toinen versio tuosta: "Sinähän et parempaakaan saa!"

No, en ole saanut parempaa enkä ottanut huonompaa, mutta enpä kuitenkaan ole hetkeäkään katunut sitä, että jätin tuolloisen miesystäväni. Hullua on se, että siskoni oli nähnyt muutaman kerran tuon miehen paraatipuolen ja muut sanojat eivät olleet tavanneet häntä koskaan. Vain minä tiesin, millainen mies hän oikeasti oli.

• ylös 11
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Äitisi ei taida olla hirveän empaattinen ihminen. Ja myös väärässä, koska on täysin mahdoton ennustaa, löydätkö ketään vai et. Taidat olla nyt jossain negatiivisessa mielentilassa. Tule pois sieltä :)

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

niinpä kirjoitti:
I feel you. Itse olen yh-äiti ja ajatus ikuisesta yksinäisyydestä ahdistaa ja masentaa.

niinpä. olisi edes oikea mahdollisuus tavata ihmisiä. Nettitreffeillä ei yh (ainakaan mies) saa mitään vastakaikua

-ap

Vierailija

Äitipuoli haukkui vitun homoksi kun mulla ei ollut tyttöystävää,itse olisin halunnut tyttö/naisystävän,mutta en ikinä ole saanut mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja naisen kun sain meni joku vuosi hyvin,nyt ei halua seksiä eikä tule edes lähellekään.
olen täysin umpihetero.

Vierailija

Olen kohta 40v mies enkä ole löytänyt sitä ensimmäistäkään. Sinulla sentään on toivoa, koska olet naisten silmissä haluttava (koska joku nainen on jo ennen halunnut sinut). Joten en vaan pysty löytämään sulle empatiaa. Sorry.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niinpä kirjoitti:

niinpä. olisi edes oikea mahdollisuus tavata ihmisiä. Nettitreffeillä ei yh (ainakaan mies) saa mitään vastakaikua

-ap

Minä nimenomaan haluaisin juuri tavata yh-isän ja saada mukavan lapsipuolen.

Vierailija

Äitisi kuulostaa ilkeältä ihmiseltä, miksi olet hänen kanssaan missään tekemisissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niinpä kirjoitti:

-ap

Löysin eron jälkeen kumppanin nettitreffeiltä. Siis miehen. Kannattaa olla profiilissaan oma itsensä, eikä esittää mitään.

Vierailija

Jos äitisi purkaa siten pettymyksensä päättyneessä parisuhteestasi.
Sinulla on mahdollisuudet vaikka mihin.
Yritä kääntää nuo sanat voimaksesi :)

Tsemppiä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä kirjoitti:

-ap

Minä nimenomaan haluaisin juuri tavata yh-isän ja saada mukavan lapsipuolen.

laita hieman tietoja millainen pirkko kirjoittelee?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.