Vierailija

kotona kuitenkin r*nkkaavat ajatellen meitä pullamahaisia naapurintyttöjä joilla on peffassa selluliittia ja naamassa näppylöitä.

Miehet ovat perverssejä ja yleensä pitävät juuri niistä joita puheissaan mollaavat.

Hyvänä esimerkkinä eräs tuttavamies joka haukkui aina lihavia naisia, mutta todellisuudessa piti heitä kaikkein seksikkäimpinä. Hänellä ei ollut, niin kuin ei monella muullakaan miehellä, munaa kertoa todellisista mieltymyksistään muille. Ystävälleen hän kuitenkin uskoutui ja näin totuus tuli ilmi.

Ihmiset puhuvat paljon paskaa.

• ylös 14
  • alas 51

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

päivän naurut :D hyvä vaan jos joku sinusta tykkää, kyllä useimmat miehet valitsisivat mieluummin kaltaiseni hoikan, urheilullisen naisen jolla näppylätön, kaunis naama.

• ylös 47
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tekisi mieli panna ap:tä, kun minulla oli hauskaa lukiessa. 1 sen sijaan jäisi rannalle ruikuttamaan.

• ylös 10
  • alas 13
Vierailija

Eikä läskit oo niin kranttuja miesten suhteen. Niille kelpaa vähän ruipelompikin.

• ylös 17
  • alas 1
M

Vierailija kirjoitti:
kotona kuitenkin r*nkkaavat ajatellen meitä pullamahaisia naapurintyttöjä joilla on peffassa selluliittia ja naamassa näppylöitä.

Miehet ovat perverssejä ja yleensä pitävät juuri niistä joita puheissaan mollaavat.

Hyvänä esimerkkinä eräs tuttavamies joka haukkui aina lihavia naisia, mutta todellisuudessa piti heitä kaikkein seksikkäimpinä. Hänellä ei ollut, niin kuin ei monella muullakaan miehellä, munaa kertoa todellisista mieltymyksistään muille. Ystävälleen hän kuitenkin uskoutui ja näin totuus tuli ilmi.

Ihmiset puhuvat paljon paskaa.

En tiedä mutta mulla on naismaku laidasta laitaan, yleensä pidän nuitenkin hieman erikoisen näköisistä, hoikista joilla on pystyt kiinteät pienehköt tissit, mutta eräällä naisella oli ihmeelliset riipparit? Roikkuivat selvästi ja itse tissi oli kunnon mollukka siellä pussissa, nännit nöpötti yläviistoon, hitto miten kiihottavat.
Olen joskus ollut kiinnostunut aika pulskastakin naisesta, en tiedä joissakin on vaan sitä jotain? ???

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli panna ap:tä, kun minulla oli hauskaa lukiessa. 1 sen sijaan jäisi rannalle ruikuttamaan.

T. Läski, näppylänaamainen yh :)

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Yksi tuttavamies = miehet. Kertoiko sinulle vai mistä tiedät ketä ajattelee runkatessaan?

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen, näppylätön ja komea, mutta 172-senttinen mies. 34v.

• ylös 1
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Katkera mikälie

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noteerasin jo aiemman viestisi (joka oli muuten aika ihana) mutta tämä kommentti herätti huomioni vielä paremmin, sillä mä pidän lyhyistä miehistä (tekeekö se sitten minustakin perverssin?). Sä oot aivan ihanan pituinen. Itse 170, vieläkö panisit minua? Jos niin milloin tavataan? En ole ollut miehen kanssa 3 vuoteen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hah, en mä susta kiinnostuiskaan, ihme pätkä :) noei, lyhyet on ihan ok mutta pitkästä kiinnostuisin todennäköisemmin, ainakin oman pituisesta (olen 174cm). Pane sinä vaan niitä lihavia näppylänaamoja, muita et varmaan saisikaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noteerasin jo aiemman viestisi (joka oli muuten aika ihana) mutta tämä kommentti herätti huomioni vielä paremmin, sillä mä pidän lyhyistä miehistä (tekeekö se sitten minustakin perverssin?). Sä oot aivan ihanan pituinen. Itse 170, vieläkö panisit minua? Jos niin milloin tavataan? En ole ollut miehen kanssa 3 vuoteen.
Ap

Noh minä vaan heittelen tällaisia juttuja netissä. En ole itse ollut naisen kanssa 8 vuoteen ja olen hyvin epävarma kaiken seksuaalisen toiminnan suhteen. Pitää tutustua pitkään ennen kun pystyn ja aloitteenkin pitää tulla naiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok tää selittää paljon, Ap onkin vaan pahasti puutteessa :D onnea teille, en syrji ketään ulkomuodon perusteella ja toivonkin, että löydätte toisenne ja olette onnellisia! Kuitenkaan en ymmärrä tuota itsensä paremmuuden korostamista laisinkaan

Vierailija

Joskus minusta tuntuu, että miehet, jotka hyvin paljon hehkuttavat stereotyyppistä naisihannetta, yrittävät kompensoida tai peittää jotain... yrittäen antaa itsestään kuvan tosimiehestä tai 100-prosenttisesta heterosta. Esim. jatkuva tisseistä puhuminen on minusta "epäilyttävää".

Vierailija

En mä pidä rumista ja ylipainoisista naisista. Kyllä yleiset kauneusihanteet hyvin paikkansa pitää ja huom ne on yleisiä ja koskee reilua enemmistöä, pervot ja fetissin omaavat ei ole mikään enemmistö eikä tule ikinä olemaan.

Vierailija

Tavallinen nainen on houkuttelevin. Tietysti sitä mieluusti katselee bikinibeibejä, mutta liika virheettömyys on jollain tasolla myös tylsää IMO. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat