Vierailija

Olen kyllä ennenkin laittanut.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaarana että halkaisee pöntön ja sit sulla on tulva

Wc-allas, ei pönttö.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin että laitanko sinne ALTAASEEN vai käytänkö lattiakaivoon? Allas on kyllä enemmän tarpeessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin että laitanko sinne ALTAASEEN vai käytänkö lattiakaivoon? Allas on kyllä enemmän tarpeessa.

Vierailija

Laita siihen ritilään mitallinen pyykkipulveria ja kaada kiehuvaa vettä päälle. Lähtee rööristä rasvaryönät ja tukokset liikkeelle.

Vierailija

Kyllä minä ainakin ostan sitä lavuaaria varten. Lattiakaivosta vain nostan kannen ja siivoan. WC-altaalla tarkoitetaan yleensä pyttyä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Putkenavaajat ei käy altaaseen siis altaan pinnoitteelle. Kun kaadat sen altaan viemäriin, varmista ettei sita roisku altaan pinnoitukseen, vaan kaikki aine menee sinne viemäriin.

Vierailija

Okei no otetaan riski number 2 ja kaadetaan varovasti altaaseen. Voisivat noiden tekstien väsäilijät käyttää ymmärrettävää kieltä, allas on allas ja pönttö on pönttö.

Vierailija

lavuaari tai vessan käsienpesuallas

Eihän noihin mitään aineita laiteta vaan se hajulukko ja ritilä putsataan ihan perinteisesti irroittamalla ja vaikka yleispesuaineella ja vanhalla hammasharjalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
lavuaari tai vessan käsienpesuallas

Eihän noihin mitään aineita laiteta vaan se hajulukko ja ritilä putsataan ihan perinteisesti irroittamalla ja vaikka yleispesuaineella ja vanhalla hammasharjalla.

En minä ole mikään talonmies nimeltä Taito.

Vierailija

Lipeäpohjaiset viemärinavaajat tehoavat rasvaan ja hiuksiin, jonkun verran muuhunkin orgaaniseen aineeseen. Mutta esim. kalkkijäämille tai virtsakivelle ne eivät tee mitään. Siksi ne eivät toimi WC-altaassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.