Vierailija

Tuli todella ikävä mieli huonosta asiakaspalvelusta. Myivät virheellisen tuotteen. Ja kun jouduin sen kiikuttamaan takaisin sain vain saarnaa siitä että ei heidän vastuu vaan jonkun muun blaa blaa. No, ikinä en heiltä enää osta mitään enkä kyllä kehoita sukulaisia siinä kaupassa käymään kun vastuun kanto on näin vaikeaa. Vittu!

• ylös 28
  • alas 6

Kommentit (19)

Vierailija

Joo tää taitaa ollaan cittarin vieressä oleva kauppa. Niillä on paljon paskaa laatuakin ja ei ne itse ota siitä vastuuta

• ylös 15
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuossa kaupassa pitää olla lakimies mukana jos tahtoo rahat takaisin virheellisestä tuotteesta.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Sain sen vaihdettua mutta myyjän länkytyksen säestyksellä. Sellainen pyylevä tumma nuori neitokainen.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Jätätte käymättä ja kerrotte kokemuksia, pienellä paikkakunnalla näkyy nopeasti myynnissä, jos sitä ennestäänkään on ollut.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Todellakin jätän käymättä. Ja koko suku ja ystävät tulee tietämään tästä.

Vierailija

Todella rumaa tekstiä. Joskus vaan käy niin, että et itse huomaa ostaessasi , että vaate ei olekaan kunnossa. Kyseessä Klaukkalan ainoa kunnon vaatekauppa, johon tänäänkin aion poiketa.

Vierailija

Samaa huonoa palvelua ja laatua saa myös Forssassa. Millähän perusteella he asiakaspalvelijansa valikoivat...

Vierailija

Myyjä vastaa aina myymänsä tuotteen virheellisyydestä, eikä mikään maahantuoja. Eli reklamaatiot sen liikkeen kautta, josta tuote on ostettu.

Vierailija

Ap sai rahansa takaisin ja ei ole kaupan syy jos tuotteessa virhe. Itse olen ko kaupassa saanut aina ihan loistavaa palvelua, myös reklamoinneissa. Mutta jos itse lähtee hyökkäävällä asenteella ei ihme että myyjäparka puolustautuu, hänkin on ihminen.

Jos nyt oikeasti myyjä toimi mielstäsi väärin valita kaupan omistajalle, hän on se tumma silmälasipäinen joka on lähes aina töissä.

Maalaistyttö

Ainoa kunnon vaatekauppa Klaukkalassa. Hyvät valikoimat laadukkaita tuotteita kohtuuhinnoilla. Alennusmyynneistä todellisia löytöjä. Ihanat asiantuntevat ystävälliset myyjät Marja, Sari, Helena ja muut. Tietenkin myös omistaja Terhi. Nyt on ikävä kun liike lopetettiin... Minua inhottaa nuo nimimerkin takaa haukkuvat mustamaalaavat " asiakkaat". Taitaa olla tekaistuja juttuja. Kaikkea hyvää koko entiselle henkilökunnalle :)) !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat