Vierailija

Onko Suomessa muita kuin feministisen ajatusmaailman omaksuneita nuoria naisia? Feminismin omaksuneet nuoret naiset pilkkaavat ja säälivät uskovaisia perhekeskeisiä naisia, jotka eivät kannata feminismiä.

• ylös 16
  • alas 65

Sivut

Kommentit (108)

Vierailija

En minä oo ainakaan feministi, ja välillä ihan naurattaakin osa heistä, jotka ovat :D
Tyttö 16v

• ylös 25
  • alas 60
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

HALOO millainen nainen ei kannattaisi itselleen ihmisoikeuksia? Tietysti kaikki paitsi aivopestyt reppananaiset ovat feministejä.

• ylös 86
  • alas 22
Vierailija

Kyseessä on Suomessa hyvin suosittu aate. Seurauksena naisten valta miehiin verrattuna on merkittävän iso tässä maassa.

• ylös 12
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on Suomessa hyvin suosittu aate. Seurauksena naisten valta miehiin verrattuna on merkittävän iso tässä maassa.

Feminismi tässä laajuudessa ei olisi mahdollista ilman suomalaisten miesten laajaa tukea naisten ylivallalle. Suomalaiset miehet haluavat naisten tossun alle.

• ylös 13
  • alas 34
Vierailija

Ovat ehkä omaksuneet sen elämäntyylin, jonka feministit heille petasivat, mutta varsinaisesti feminismi on Suomessa ehkä vähenemään päin. Naisilla on niin hyvin asiat täällä.

Usein feminismiin lähtevät mukaan jollain tavalla epäonniset yksilöt. Kaikki haluavat löytää jonkin ryhmän, johon kuulua ja feminismi vastaa erinomaisesti epäonnistuneiden tarpeisiin. 

• ylös 16
  • alas 45
Vierailija

Jos tarkoitat feminismillä sitä, että tahdotaan edistää yhteiskunnallista ilmapiiriä jossa naiset ovat miehiin verrattuna tasa-arvoisessa asemassa, niin toivottavasti ovat!

• ylös 75
  • alas 12
Vierailija

Minä ja mies ollaan uskovaisia.Avioliittoa 30 vuotta ja kotihommat menneet aina tasan.Miksi haluat mollata uskovaisia?Todella ala-arvoista kommentointia.
Jos et ole itse kokenut rakkautta, kommentointisi perusteella, suosittelen putsaamaan peilin.

• ylös 14
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ovat ehkä omaksuneet sen elämäntyylin, jonka feministit heille petasivat, mutta varsinaisesti feminismi on Suomessa ehkä vähenemään päin. Naisilla on niin hyvin asiat täällä.

Usein feminismiin lähtevät mukaan jollain tavalla epäonniset yksilöt. Kaikki haluavat löytää jonkin ryhmän, johon kuulua ja feminismi vastaa erinomaisesti epäonnistuneiden tarpeisiin. 

Jos nuori nainen kannattaa feministisiä arvoja, eli haluaa olla itsenäinen ja menestyvä, niin hän on feministi, vaikka ei itseään feministiksi mieltäisikään.

• ylös 44
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat feminismillä sitä, että tahdotaan edistää yhteiskunnallista ilmapiiriä jossa naiset ovat miehiin verrattuna tasa-arvoisessa asemassa, niin toivottavasti ovat!

Miksi suomalaiset nuoret naiset eivät pidä laajalla rintamalla meteliä siitä, että heillä ei ole asevelvollisuutta? Se olisi merkki siitä, että he aidosti kannattavat tasa-arvoa, eivätkä vakn halua poimia kirsikoita kakusta.

• ylös 13
  • alas 35
Vierailija

Kamoon. Feminismiä tarvitaan vielä.

T. Miesfeministi (hui kamala, nyt palstamamman maailmankuva horjuu!!)

• ylös 45
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos nuori nainen kannattaa feministisiä arvoja, eli haluaa olla itsenäinen ja menestyvä, niin hän on feministi, vaikka ei itseään feministiksi mieltäisikään.

Ei tuo ole mitään feminismiä. Nainen vain elää kuten haluaa, koska se on mahdollista aiempien feministien ansiosta. Ei kaljuksi ajeleva mieskään ole nykyään automaattisesti natsi.

• ylös 5
  • alas 41
Vierailija

No jaa, mun mielestä miehen pitää olla aina vahvempi enkä mä näe itseäni mitään renkaita esim vaihtamassa. Olen vähän old school. Mielestäni radikaalifemakot on kamalia! En kuitenkaan hyväksy naisten alistamista.

• ylös 10
  • alas 38
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kamoon. Feminismiä tarvitaan vielä.

T. Miesfeministi (hui kamala, nyt palstamamman maailmankuva horjuu!!)

Mitäs aisankannattaja?

• ylös 12
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset nuoret naiset eivät pidä laajalla rintamalla meteliä siitä, että heillä ei ole asevelvollisuutta? Se olisi merkki siitä, että he aidosti kannattavat tasa-arvoa, eivätkä vakn halua poimia kirsikoita kakusta.

Varmaan siksi että kaikki vauvojen äidit ymmärtävät, ettei mies pysty imettämään vaikka pystyykin kotitöihin.Olisiko mielestäsi järkevää poikkeusaikana valjastaa miesvoima korjaamaan vaatteita yms. kotirintamalla ja asettaa naiset rintamalle?Nainen, joka haluaa olla hyvä jätkä joutaa menemään

• ylös 8
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen ja menestyvä eivät todellakaan ole feminismi-ideologian synonyymejä! Toki Suomessa ne saattavat usein ollakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että kaikki vauvojen äidit ymmärtävät, ettei mies pysty imettämään vaikka pystyykin kotitöihin.Olisiko mielestäsi järkevää poikkeusaikana valjastaa miesvoima korjaamaan vaatteita yms. kotirintamalla ja asettaa naiset rintamalle?Nainen, joka haluaa olla hyvä jätkä joutaa menemään

Kannatat kuitenkin lapsettomien nuorten naisten armeijapakkoa? Jos et, miksi et?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jaa, mun mielestä miehen pitää olla aina vahvempi enkä mä näe itseäni mitään renkaita esim vaihtamassa. Olen vähän old school. Mielestäni radikaalifemakot on kamalia! En kuitenkaan hyväksy naisten alistamista.

Eli oletko feministi vai et? Kannatatko tasa-arvoa vai et? Ei sillä feminismillä ole mitään sen asian kanssa tekemistä että vaihtaako renkaita vai ei, nykyään suurin osa miehistäkin vie ne liikkeeseen vaihdettavaksi. Radikaalifemakko? Mikä se on? En ole koskaan tavannut, mutta en ole myöskään koskaan tavannut naista joka ei haluaisi olla tasa-arvoisessa asemassa miesten kanssa.

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Minä en ainakaan yleisestikään kannata armeijapakkoa, Suomessa pitäisi olla palkka-armeija ihanteellisessa tilanteessa. Aika paljon nykyään miehiäkin jättää armeijan käymättä, saavan jonkun lääkärin lausunnon. 

Miehet ja naiset ovat erilaisia ihan geeneiltään, sotajutut kiehtoo yleisesti ottaen enemmän miehiä, joten siinä mielessä armeija sopii enemmän miehille. Mulla on lapsia sekä tyttöjä että poikia, ja kyllä heti lapsena on leikit ihan eriaisia, ja se armeijahan on sellaista pyssyleikkiä, mieskin niin sanoo kun on armeijan käynyt.

• ylös 8
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HALOO millainen nainen ei kannattaisi itselleen ihmisoikeuksia? Tietysti kaikki paitsi aivopestyt reppananaiset ovat feministejä.

Mikä ihmisoikeus sinulla puuttuu naisena Suomessa vuonna 2016?

Kuinka paljon olet tehnyt naisten aseman parantamiseksi kehitysmaissa? Taidat olla siis näitä palstafeministejä , jotka oikeuttavat suomalaisen miehen haukkumisen ja alistamisen feminismin nimissä.

• ylös 8
  • alas 22

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat