Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen hieman arka enkä ole uskaltanut kysyä ystäviltani enkä kosketella heidän rintojaan, jotta saisin lisää tietoa. Siis minulla on ns. laajat rinnat. Siellä keskellä on noin nyrkin kokoiset kiinteät "tyynyt", joissa on selvä raja. Jotkut miehet ovat epäilleet, että ne ovat silikonityynyt, mutta niin ei ole. Muuten rintani ovat laajat eli ne alkavat ylhäältä solisluusta ja menevät vain hieman nännien alle. Mutta ne ovat laajat myös rintojen väliin ja kainaloiden suuntaan. Kun makaan selälläni, rinnoistani näkyy vain ne nyrkin kokoiset tyynyt, muu osa valuu molemmille sivuille, jolloin rintani näyttävät A/B-kokoisilta. Kun ratsastan, rintani ovat parhaimmillaan, kun se rasvakudos kokoontuu painovoiman vuoksi siihen keskelle ja silloin rintani ovat D/DD-kokoiset. Ilmeisesti minulla on hyvänmuotoiset pussit, joihin rintakudos pakkautuu. Jos onnistun ostamaan kunnon tukevat push-upit, rintani ovat D-kokoa. Ilman rintaliivejä rintani eivät roiku, tuskin selviän lyijykynätestistä, mutta ne eivät näytä isoilta, kun ne ovat niin laajat. Rinnan ympärysmitta rintojen alta on 65-70.
Onko muilla tällaiset omituiset rinnat? Vai onko muilla kaikki rintakudos kiinteää, jolloin rinnat jäävät törrölle kun menee selälleen makaamaan?

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (19)

Vierailija

Kuva mistä? Rinnoistani kaikista asennoista, missä rintani ovat? Jos olette naisia, ymmärrätte kysymyksen ilman kuvaakin.

-ap-

• ylös 0
  • alas 25
Vierailija

No linkissä 70D kuppikokoisia rintoja. Vertaa niihin. En nyt oikein ymmärtänyt mitä pidät rinnoissasi epänormaalina. Kokoa? Sitä että ovat kiinteät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
M

Kuulostaa ihan kivoilta, en osaa sanoa muuta kuin tissejä yhtä paljon erillaisia kuin kantajiakin, mutta olen nähnyt samanlaiset rinnat, nainen jos oli vähänkin etukumarassa rinnat tuli esiin suurehkoina kiinteinä ja maatessa ne isolta osin valui kainaloihin/rinnan päälle.
Nainen oli myös hyvin pehmeä, rasvaa ihon alla? Ei ollut kuitenkaan lihavan näköinen.

Vierailija

Yksilöity kysymys: Onko epänormaalia, että rintani näyttävät selälläni maatessa A-kokoisilta ja ratsastaessani miehen päällä E-kokoisilta? Huom. Olen 33-vuotias ja harrastan kuntosalilla käyntejä, joten ne eivät vielä ole voineet rupsahtaakaan. Minulla ei ole vielä lapsiakaan, jotka olisivat imeneet ne tyhjiksi (näin äitini minulle opetti lapsensaannin ja riippuvien rintojen yhteyden).

-ap-

• ylös 0
  • alas 11
Vierailija

Minua ehkä eniten hämmästyttää, että olet 33-vuotias, etkä vieläkään tullut sinuiksi rintojesi kanssa? Ei ole mitään tiettyä standardia miltä niiden kuuluisi näyttää tai tuntua - rintoja on monenlaisia.

Ja ei, tuskin kovinkaan monen naisen rinnat selällään maatessa törröttävät terhakkaana ryhdissä, vaan mukautuvat painovoiman sanelemiin asentoihin - enemmän tai vähemmän.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Joo en naisena todellakaan ymmärtänyt sanaakaan tyynyistä ja hyvänmuotoisista pusseista??

Kyllä, hyvin monien ellei jopa useimpien naisten rinnat valuvat kainaloihin, kun he ovat selällään. Jos tässä nyt sitä haluttiin tietää?

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Enemmän olisin huolissani niistä "nyrkinkokoisista kiinteistä tyynyistä". Käy hyvä nainen mammografiassa! Voi olla rintasyöpä.

Vierailija

Ehkä se lapsen saaminen päinvastoin auttaisi tähän ongelmaan. Pääsisit kokemaan mihin tarkoitukseen ne rinnat oikeasti ovat.

Vierailija

Ketjua sensuroitu raskaalla kädellä ja tuo kuvalinkki ei toimi.
Olisin kyllä halunnut nuo nähdä.
t.M

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketjua sensuroitu raskaalla kädellä ja tuo kuvalinkki ei toimi.
Olisin kyllä halunnut nuo nähdä.
t.M

Minä ehdin ne nähdä. Eivät deeltä näytä kuin unissa. Muuten ihan ok. T. M

Vierailija

No, se kuppikoko taitaa riippua liivien valmistajasta. Mutta käytän psljon Changen liivejä ja niissä kuppikokoni on 65D.
-ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, se kuppikoko taitaa riippua liivien valmistajasta. Mutta käytän psljon Changen liivejä ja niissä kuppikokoni on 65D.
-ap-

No sehän selittää paljon. Changen liivit on juurikin ainakin kaksi tai kolme kuppikokoa isompia muka kuin muut liivit. Itsellä E-kupin kanssa H-kupit sieltä. Ja samaa kuullut kavereilta, A-kuppi kun on niin Changen liiveissä C tai D.

Sinulla on silmämääräisesti B-kuppi :) Ja tottakai rintojen muoto muuttuu jos makaa/seisoo/on etukenossa. Itselläkin semmoinen vähän kovempi osa rintojen keskellä, ja muu sitten rasvakudosta niin kuin pitääkin olla. Maatessa rinnat näyttävät littanimmilta, etukenossa tulee semmoista kivaa muotoa ja seisoessa ne olla möllöttää normaalisti :D Mutta ei se minun kuppikoko vaihdu sen mukaan, missä asennossa olen. Painovoima siinä vain tekee temppujaan.

T. se E-kupin omaava

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-ap-

Käyttää Changen itsetuntomitoituksen rintsikoita ja kyselee typeriä anonyymilta nettipalstalta. Vikaa on tosiaan jossain, mutta ei välttämättä rinnoissa.

Vierailija

Ihan hyvät nuo rintasi ovat. Älä mieti niitä liikaa. Ole tyytyväinen, että sinulla ylipäätään on rinnat. Keskity nyt vaikka lukemaan talous- ja yhteiskunnallisia uutisia ja suuntaamaan ajatuksesi ulospäin itsestäsi. Mukavaa kesää ja nauti elämästä.