Vierailija

suhteen alussa? Missä vaiheessa aloitte puhumaan lapsista? Ja milloin aloitte yrittämään? Olimme olleet yhdessä vasta neljä kuukautta kun tajusin että mies jopa toivoo, että kävisi "vahinko". Pari kuukautta myöhemmin mies kertoi, että haluaa vauvan. Nyt vuosi yhdessä ja alan itse vasta harkitsemaan. Mies on 27-vuotias.

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (8)

Vierailija

Liekö järkeä ylianalysoida ihmiset piloille? Tuskin sitä jokaisella osa-alueella täysin normaalia ihmistä edes on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yhteinen lapsi on hyvä keino sitoa nainen itseensä ja parisuhteeseen. Raskaana oleva nainen ei jätä niin herkasti eikä myöskään juokse baareissa tai muualla.

Kuulostihan se aluksi söpöltä ja ihanalta, että mies haluaisi vauvan, mutta ajan kanssa tajusin, mitä oli toiveiden taustalla: omistushalua, epävarmuutta, mustasukkaisuutta.

Itselläni soisi hälytyskellot, jos miehellä olisi heti suhteen alkupuolella jo kiire muuttaa yhteen, tehdä lapsi tms.

Vierailija

Miehiäkin on erilaisia. Osa tykkää lapsista kovasti ja tahtoo isäksi heti kun se vain on mahdollista.

Meille molemmille oli alusta asti selvää että lapsia "tehdään" opiskelujen ja naimisiin menon jälkeen.

Tosin tuli mutkia matkaan kun ei se niin vaan onnistunutkaan ja tuli keskemeno ja tuulimunaraskauskin mutta 2 lasta kuitenkin saatiin aikaiseksi.

Vierailija

Mustasukkaisuusketjusta ("...sairaimmat aivoitukset") löytyi paljon miehiä, joilla oli kiire sitouttaa kumppaninsa.

Vierailija

Exäni halusi lapsen heti suhteen alussa ja olinkin raskaana kolmen kuukauden päästä tapaamisesta. Mies nimenomaan halusi sitouttaa pelkästään, sillä oli sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija

Mun mieheni oli ja hän oli 18 vuotias silloin, oltiin seurusteltu parisen kuukautta, kun hän puhui yhteisistä lapsista ekan kerran. Mä olin lapsivieroksuja kuin olisi hebreaa puhunut.

Seitsemän vuotta tuosta otin puheeksi, että pitäskö sittenkin tehdä lapsi. Siinä meni vielä pari vuotta pohtiessa ja sitten niitä alkoikin tulla. Nyt meillä on 6 lasta. Enkä pois anna.

Vierailija

Kyllä mies kuitenkin käyttää kondomia ja on myös ehdottanut pillereiden aloittamista kun ei tykkää kumeista. Joten en usko kyseessä olevan minkään mustasukkaisuuden tai yrityksen sitoa. Uskon, että hänellä on vain vauvakuume ja muutenkin aina halunnut lapsen. Ja lisäksi osa kavereista saanut lapsia ja näistä puhuukin miten hyvin heillä on asiat. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.