Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk erosta enkä vieläkään voi ajatella hankkivani ketään toista miestä.

Vierailija
09.06.2016 |

Ihan kun pettäisin exää!

Voi hitto nyt alkoi juuri radiosta biisi mitä kuunneltiin nuorina. Ne hyvät muistot ottaa koville.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyisi ettiä mies 5kk erosta? Nauti nyt siitä vapaudesta

Vierailija
2/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei niistä miehistä kannata maksaa kun ilmaiseksikin saa, mutta sit jos on pakko hankkia, niin kannattaa kyllä pitkään miettiä päätöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä nauti vapaudesta ja sitten kun olet valmis etsit itsellesi miehen. Ostat kettingiä ja käsiraudat valmiiksi ettet päästä miestä karkaamaan

Vierailija
4/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyisi ettiä mies 5kk erosta? Nauti nyt siitä vapaudesta

Ei tarvitsekaan ettiä, ihmettelin vaan miten monet pariutuu ihan parissakin viikossa, jopa päivissä. Itse en voisi.

Vierailija
5/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkia? Mistä saisi sitten hankittua naisen?

Ikisinkkumies

Vierailija
6/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kuukautta on tosi lyhyt aika!!! Mulla meni 4,5 vuotta ennen ekoja treffejä eron jälkeen!!!

Vierailija
7/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

No etsiä, metsästää, pokata, whateva. Radalle vaan.

Mua ällötti kun kaveri sanoi että siitä vaan uutta kehiin.

Vierailija
8/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies, enkä tiedä, että jos kävisi niin köpelösti ja huonosti, että löytäsin ensin itselleni, tai uskoisin löytäneeni itselleni kumppanin, mutta sitten meistä molemmista, tai vain toisesta meistä johtuvasta syystä tulisi ero. Niin olisiko silloin olemassa, jokin määrä aika milloin pitäisi alkaa uuden kumppanin hakeminen. - Tuskin. En usko, että tällaista määräaikaa on naisillakaan.

Yleisesti luulen,että on usein parempi antaa pölyn ensin hieman laskeutua ja sitten vasta aloittaa uusi suhde, vaikka mistä sitä tietää - ainakaan kukaan ulkopuolinen- milloin on oikea aika tavata "se" oma toinen puolsiko. - Mutta en minä ainakaan haluaisi olla kenellekään siinä välissä mahdollinen laastari.   

Vierailija
9/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin muutama päivä eron jälkeen, että löydät varmasti uuden/paremman/ihanan/ jalat alta-vievän miehen. Suhde kesti lähes 10v ja loppui miehen löydettyä siinä ohessa uuden. Kohta olen ollut vuoden yksin, tutustunut pariin mieheen, en seurustellut. Kun kuulen kavereilta ja luen täältä miesten tavoista kohdella naisia, alan entistä enemmän vakuuttua siitä, että sinkkuelämä vie voiton.

Vierailija
10/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitsekaan ettiä, ihmettelin vaan miten monet pariutuu ihan parissakin viikossa, jopa päivissä. Itse en voisi." - En sano, että Ap, vaan sanon yleisemmin, että toisinaan minusta tuntuu, että on olemassa ihmis -tyyppi, joka ei yksinkertaisesti syystä tai toisesta kykene olemaan ja elämään itsekseen ja omassa seurassaan; olemaan yksin, tai sanoisin mieluummin itsenäinen. - Olen sinkkumies, mutta en osaa pitää itseäni yksinäisenä -melkein päin vastoin -vaikka rinnallani ei elä tai ole "Sitä" omaa toista puoliskoani, niin että vosin sanoa tai kokea eläväni ns. parisuhteessa. - Vaikka toivonkin, että sekin päivä vielä koittaa.  

Vierailija
11/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä 5 kk pitkä aika tuollaisessa tapauksessa? Olisiko siis normaalimpaa, että uusi kumppani olisi vierellä heti 3 kk:n jälkeen?  Minusta tämä kuulostaa laastaroinnilta, eikä miltään muulta.

Ei se omanarvontunto ja itsetunto nouse siitä, että löytää jostain heti uuden kumppanin, minusta päinvastoin. Eron  ja sen syiden miettiminen ja itsetutkiskelu (eräänlainen uuteen itseen tutustuminen, erohan voi olla jopa hyväksi)  kannattaa tehdä aivan rauhassa.

Vierailija
12/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun pettäisin exää!

Voi hitto nyt alkoi juuri radiosta biisi mitä kuunneltiin nuorina. Ne hyvät muistot ottaa koville.

Muistaakseni on joku "nyrkkisääntö",että erosta toipumiseen menee puolet siitä ajasta,jonka suhde kesti.Tietysti voi mennä vähemmän tai enemmän aikaa,mutta pointti on,ettei tarvitsekaan heti eron jälkeen edes ajatella uuden kumppanin hankkimista.Saa ja pitääkin käsitellä ero ensin rauhassa,eikä rynnätä heti uuteen suhteeseen.

Vierailija
13/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin erostani suunnilleen sama aika, enkä ole tehnyt mitään kenenkään kanssa. Minulla on niin paljon kokemusta ennestään, että so what. Välillä kyllä tylsistyttää. En kuitenkaan osaa kiinnostua nyt kenestäkään. Ei vain kiinnosta. Olen deittisivuilla, mutta melko passiivisena.

Vierailija
14/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

No etsiä, metsästää, pokata, whateva. Radalle vaan.

Mua ällötti kun kaveri sanoi että siitä vaan uutta kehiin.

Ehkä se oli olevinaan kannustava kommentti? En kyllä itsekään tajua,mitä iloa on kliseistä kuten "Kyllä meressä kaloja riittää!" tai "Aika parantaa haavat!" silloin kun on ihan rikki erosta. 

Vierailija
15/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sydän särkyy, ei se ihan hetkeen korjaannu.

Toisinaan sitä ihmettelee, että mikähän niillekin tuli, kun erosivat. Ei voi tietää, kuin ei sitäkään, miten syvät haavat jää.

Vuosia rakennettu yhteistä elämää ja yht äkkiä sillä ei ole mitään merkitystä. Tulisi sivuuttaa kokonaan. Valtavan raakaa ja julmaa.

Tsemppiä, sinulla ei ole mitään kiirettä rynnätä uuteen suhteeseen.

Vierailija
16/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä miksi pitää jäädä poraamaan jonkun ihmisen perään pitkiksi ajoiksi. Ero kun tulee niin se on sillä selvä. Huolehtisitte myös parisuhteissanne omasta elämästä (kaverit, harrastukset yms) niin ei tulisi niin raskaaksi mahd. erotilanteet. Älkää ikinä rakentako omaa elämäänne vain yhden ihmisen varaan ja sitten poratko kun jäätte yksin. Ehkä miehillä onkin niin helppoa jatkaa elämäänsä ,kun heidän elämänsä ei paljoa muutu perheen perustamisen jälkeen. Marttyyri naiset häärävät kotona vuosia ja sitten jäävät tyhjän päälle eron sattuessa kohdalle. Oikeasti, tekin voitte elää ja tehdä välillä omia juttuja ilman miestä ja lapsia. 

Vierailija
17/17 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä haen heti eron jälkeen uutta seuraa. P1llua pitää saada, vähintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä