Vierailija

Mitäs yllätyksellistä on muiden mammojen päivään mahtunut.

• ylös 4
  • alas 1

Kommentit (14)

Vierailija

Hernekeitossani oli Mikko Alatalo.

Eilen kun pyyhin kaapin päältä pölyjä, niin sieltä hyppäsi Sedinin veljekset. Toinen kerkesi livahtamaan kellariin, mutta Henrikin sain kiinni ja talutettua korvasta pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tommi Läntinen ajoi minut pois kirkon luota. T. Av-pappa

Tämä oli hyvä.

Vierailija

Pelästyin pimeässä, kun Stubbin hampaat olivat jääneet irvistämään vaikka itse äijä oli häippässyt.

Vierailija

Paavo Väyrynen yritti pölliä polkupyöräni. Annoin pitkin korvia, potkun persuuksiin ja hätistin tiehensä. Se alkoi vielä soittaa poskea kun oli päässyt sadan metrin päähän, uhitteli että vetää mua turpaan. Nakkasin kivellä, osuin kipeän näköisesti pohkeeseen. Sitten se viimeinkin linkutti tiehensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelästyin pimeässä, kun Stubbin hampaat olivat jääneet irvistämään vaikka itse äijä oli häippässyt.

Hyi helkkari, tämä oli paha.

Vierailija

Olin telttailemassa ja illalla pimeässä kömmin nukkumaan. Käsikopelolla hamuilin makuupussin itselleni ja kiemurtelin sen sisään. Aamulla nauratti kun huomasinkin makuupussin teltan nurkassa ja olinkin nukkunut Vesa Keskisen silmäpusseissa.

Vierailija

Kari Salmelainen heitti kaksimielisiä vitsejä porstuassa. Naureskelin vaivaantuneesti, kohtelias kun olen.

Vierailija

Timo Soini ja Lasse Lehtinen huusivat perään ja pilkkasivat fillarikommunistiksi ja asfalttivihreäksi, kun olin pyöräilemässä töistä kotiin.

Vierailija

Anne Berner tuli pyytämään kymppiä, se haluaa rakentaa sillä lastensairaalan. Mennessään se huikkasi, että tarvii multa vielä pari lomapäivää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.